Вимоги до кандидатів: вища освіта не нижче ступеня бакалавра (бажано вища юридична освіта не нижче ступеня бакалавра у галузі знань «Право»), без вимог до стажу роботи.
Загальні вимоги до претендентів на посаду: вільне володіння державною мовою, знання персонального комп’ютера на рівні досвідченого користувача.
Призначення на посаду відбувається за результатами співбесіди із претендентом.
Для участі у співбесіді особи, подають такі документи:
- заяву;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками та вклеєною фотокарткою;
- копію документа, що підтверджує наявність громадянства України;
- копії документів про освіту з відповідними додатками;
- копію військового квитка для військовозобов’язаних;
Крім того, відповідно до ч.5 ст. 10 Закону України від 12 травня 2015 року № 389-IX «Про правовий режим воєнного стану» кандидат повинен подати у Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2024 рік.
Документи приймаються до 21 лютого 2025 року за адресою: м. Шептицький, вул. Сокальська,1 (3 поверх) кабінет 308.
Додаткова інформація щодо подання документів надається за телефоном 4 – 11 -00.
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» у період дії воєнного стану особи призначаються на посади в органах місцевого самоврядування без конкурсного відбору, обов’язковість якого передбачена законом.
Після припинення чи скасування дії воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посади в органах місцевого самоврядування, на які особи призначені без конкурсного відбору, оголошується конкурс. Граничний строк перебування особи на посаді, на яку її призначено без конкурсного відбору, становить 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.