ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МIСЬКА РАДА

ЧЕРВОНОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ

Львiвської областi

Девята  сесiя восьмого скликання

 Р I Ш Е Н Н Я         

     

 

        

м.Червоноград

 

24.06.2021

 

    №544

     

  

Про затвердження Порядку розгляду електронних петицій адресованих

до Червоноградської міської   ради  та Положення про електронні консультації

та опитування в Червоноградській територіальній громаді Львівської області

 

З метою забезпечення реалізації права громадян на звернення до Червоноградської міської ради  із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, на виконання статей 40 та 140 Конституції України і статті 231 Закону України «Про звернення громадян», керуючись статтями 25, 26, 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Червоноградська мiська рада,-

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити Порядок розгляду електронних петицій адресованих до Червоноградської міської ради, що додається.
  2. Визнати Єдиний державний вебпортал електронних послуг “Портал Дія” офіційним веб-сайтом для цілей звернення громадян України з електронними петиціями до Червоноградської міської ради  .
  3. Рішення набуває чинності з 09.2021 р..
  4. Затвердити Положення про електронні консультації та опитування в Червоноградській територіальній громаді, що додається.
  5. Контроль за виконанням рiшення покласти на постiйну комiсiю з питань депутатської дiяльностi, забезпечення законностi, антикорупцiйної полiтики, захисту прав людини, сприяння децентралiзацiї, розвитку мiсцевого самоврядування та громадянського суспiльства, свободи слова та iнформацiї  (Майданович С.В.).

 

 Міський голова                                                                              Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ                   

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням Червоноградської

міської ради

від «24» червня № 544

 

ПОРЯДОК

розгляду електронних петицій адресованих до Червоноградської міської ради   

 

  1. Порядок розгляду електронних петицій адресованих до Червоноградської міської ради (далі – Порядок) розроблено з метою забезпечення виконання вимог статті 231 Закону України «Про звернення громадян».
  2. Цей Порядок визначає процедуру розгляду електронних петицій адресованих до Червоноградської міської ради .
  3. Електронна петиція – особлива форма колективного звернення громадян до Червоноградської міської ради (далі – Петиція), яка є однією із форм участі територіальної громади у здійсненні місцевого самоврядування, подається та розглядається відповідно до статті 231 Закону України «Про звернення громадян» та цього Порядку.
  4. Громадяни, які мають зареєстроване місце проживання на території Червоноградської територіальної громади,  можуть звертатися з Петиціями до Червоноградської міської ради з урахуванням їх компетенції, визначеної Конституцією України, Законом України «Про органи місцевого самоврядування», іншими законами України.
  5. Громадяни можуть звертатися з Петиціями до Червоноградської міської ради через офіційний веб-сайт Червоноградської міської ради  або веб-сайт громадського об’єднання, яке здійснює збір підписів на підтримку електронної петиції, які забезпечують:

можливість створення Петиції автором (ініціатором);

безоплатність доступу та користування інформаційно-телекомунікаційною системою, за допомогою якої здійснюється збір підписів;

електронну реєстрацію громадян для створення та підписання Петиції;

недопущення автоматичного введення інформації, у тому числі підписання Петиції, без участі громадянина;

фіксацію дати і часу оприлюднення Петиції та підписання її громадянином;

електронну ідентифікацію та автентифікацію користувачів, у тому числі з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, кваліфікованих електронних підпису та печатки, а також інших засобів ідентифікації, які дають змогу однозначно встановлювати особу.

  1. Електронна петиція подається в електронній формі, для чого автор (ініціатор) Петиції заповнює спеціальну форму, яка розміщена на веб-сайті. Електронна петиція повинна містити: прізвище, ім’я, по батькові громадянина чи представника групи осіб або назву громадського об’єднання (із зазначенням посадової особи), а також адресу електронної пошти.
  2. Ініціатор звернення в Петиції викладає суть порушеного питання, пропозицію щодо його вирішення, а в заголовку Петиції зазначає її короткий зміст.

Петиція не може містити заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини.

  1. Електронна петиція, адресована до Червоноградської міської ради , подається ініціатором через офіційний веб-сайт Червоноградської міської ради  шляхом розміщення тексту петиції у розділі «Створити петицію».
  2. Для подання електронної петиції, яка адресована до Червоноградської міської ради ініціатору необхідно пройти реєстрацію на офіційному веб-сайті Червоноградської міської ради  .
  3. Петиція оприлюднюються на офіційному веб-сайті Червоноградської міської ради протягом двох робочих днів з дня надсилання її автором (ініціатором) після перевірки Петиції загальним відділом та юридичним відділом на відповідність вимогам, зазначеним у пунктах 4, 7 цього Порядку, про що юридичним департаментом готується відповідний висновок.  

Дата оприлюднення Петиції на офіційному веб-сайті Червоноградської міської ради   є датою початку збору підписів на її підтримку.

  1. У разі невідповідності вимогам, зазначеним у пунктах 4, 7 цього Порядку, Петиція не оприлюднюється, про що не пізніше двох робочих днів з дня її надсилання повідомляється автора (ініціатора) петиції. 
  2. Ініціатор, якому відмовлено в оприлюдненні Електронної петиції, може виправити недоліки та подати цю петицію повторно. 
  3. Громадянин, який має зареєстроване місце проживання на території Червоноградської територіальної громади, може підтримати Петицію шляхом реєстрації на офіційному веб-сайті Червоноградської міської ради та активації позначки «Підтримую» під обраною ним Петицією.
  4. Петиція до Червоноградської міської ради розглядається відповідно до статті 231 Закону України «Про звернення громадян» та цього Порядку, за умови збору на її підтримку протягом не більше як трьох місяців з дня її оприлюднення не менш ніж 250 підписів громадян.
  5. Петиція, яка протягом установленого строку набрала необхідну кількість підписів на її підтримку, не пізніше наступного дня після набрання необхідної кількості підписів надсилається до загального відділу із зазначенням інформації про дату початку збору підписів, дату направлення Петиції, загальну кількість та перелік осіб, які підписали Петицію, строк збору підписів.
  6. Інформація про початок розгляду Петиції, яка в установлений строк набрала необхідну кількість голосів на її підтримку, оприлюднюється на офіційному веб-сайті  Червоноградської міської ради .
  7. Петиція, яка в установлений строк не набрала необхідної кількості голосів на її підтримку, після завершення строку збору підписів не розглядається як Петиція, про що повідомляється автор (ініціатор) петиції з наданням роз’яснень щодо розгляду та вирішення порушеного питання відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
  8. Розгляд Петиції здійснюється невідкладно, але не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду.
  9. Організацію розгляду електронних петицій, адресованих до Червоноградської міської ради , забезпечує Загальний відділ Червоноградської міської ради .
  10. Про початок розгляду Петиції Загальний відділ Червоноградської міської ради не пізніше наступного робочого дня повідомляє виконавчому органу міської ради, до повноважень якого належить розгляд порушених у петиції питань, та передає її на опрацювання. 
  11. Виконавчий орган міської ради, до повноважень якого належить розгляд порушених у петиції питань, визначає заінтересовані виконавчі органи міської ради, підприємства, установи, організації та заклади, що належать до міської комунальної  власності, які подають пропозиції щодо підтримки або не підтримки Петиції та відповіді автору (ініціатору) Петиції із відповідними обгрунтуваннями не пізніше двох робочих днів до закінчення терміну розгляду петиції.
  12. Протягом двох робочих днів виконавчий орган міської ради, до повноважень якого належить розгляд петиції, опрацьовує та узагальнює одержані від інших виконавчих органів матеріали та пропозиції, готує відповідь автору (ініціатору) петиції про результат розгляду та передає її до загального відділу.
  13. Якщо вирішення питань, порушених у тексті петиції, вимагає розгляду на засіданні Червоноградської міської ради або виконавчого комітету Червоноградської міської ради  , виконавчий орган, до повноважень якого належить розгляд порушеного питання, готує відповідний проект рішення та інформує Загальний відділ Червоноградської міської ради про винесення відповідного проекту рішення на чергове засідання Червоноградської міської ради   або виконавчого комітету. У такому разі строк розгляду Петиції продовжується на строк, необхідний для проведення відповідного засідання, про що Загальний відділ Червоноградської міської ради повідомляє автора (ініціатора) петиції.  

На засідання міської ради або виконавчого комітету, де буде розглядатись Петиція, запрошується автор (ініціатор). За бажанням автора (ініціатора) Петиції він може зробити виступ щодо питань, порушених у тексті Петиції.

  1. Після розгляду Петиції на засіданні міської ради або виконавчого комітету міської ради у термін, що не перевищує десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду, на офіційному веб-сайті Червоноградської міської ради  оприлюднюється оголошення щодо підтримки або не підтримки Петиції.
  2. Відповідь на Петицію не пізніше наступного робочого дня після закінчення її розгляду оприлюднюється на офіційному веб-сайті Червоноградської міської ради , а також надсилається у письмовому або сканованому вигляді автору (ініціатору) Петиції на вказану під час реєстрації адресу електронної пошти.

У відповіді на Петицію повідомляється про результати розгляду порушених у ній питань із відповідним обґрунтуванням.

  1. Інформація про кількість підписів, одержаних на підтримку Петиції, та строки їх збору зберігається не менше трьох років з дня оприлюднення петиції.

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням Червоноградської

міської ради

від « 24 » червня №544

 

 

Положення

про електронні консультації та опитування в Червоноградській територіальній громаді Львівської області

 

Це Положення відповідно до Конституції України, «Європейської хартії місцевого самоврядування, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про доступ до публічної інформації», Указів Президента України «Про Національну стратегію сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2016-2020 роки», «Про Стратегію державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні та першочергових заходів з її реалізації», «Про першочергові завдання щодо впровадження новітніх інформаційних технологій», Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики», Розпоряджень Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції розвитку електронної демократії в Україні та плану заходів щодо її реалізації», «Про схвалення Концепції розвитку електронного урядування в Україні”, „Про схвалення Стратегії розвитку інформаційного суспільства в Україні” визначає основні вимоги до організації і проведення Червоноградським міським головою, Червоноградською міською радою та її виконавчими органами (далі – органи місцевого самоврядування) електронних консультацій та опитуваннь (далі – е-консультації) з питань, що належать до їх компетенції.

Е-консультації є однією з форм участі мешканців Червоноградської територіальної громади у місцевому самоврядуванні. Вони проводяться з метою забезпечення участі членів територіальної громади у вирішенні питань місцевого значення.

 

Розділ 1. Загальні положення

  • Е-консультації проводяться на засадах добровільності, інклюзивності, відкритості, прозорості, свободи висловлювань, політичної неупередженості та з обов’язковим розглядом пропозицій та коментарів, поданих під час їх проведення.
  • Ніхто не може бути примушений до участі або неучасті в
    е-консультаціях.
  • Е-консультації мають відкритий характер. Кожна особа яка досягла
    16-річного віку, є громадянином України, громадянином іншої країни або ж є особою без громадянства, на законних підставах перебуває у межах одного із населених пунктів Червоноградської територіальної громади та в законний спосіб може підтвердити цей факт, може взяти участь або ініціювати е-консультацію. Факт належності особи до мешканців  Червоноградської територіальної громади  підтверджується одною з зазначених умов:

1.3.1 особа зареєстрована в одному із населених пунктів Червоноградської територіальної громади;

1.3.2. особа на законних підставах орендує або користується житлом в межах одного із населених пунктів Червоноградської територіальної громади;

1.3.3. особа працює в межах одного із населених пунктів Червоноградської територіальної громади

1.4. Уся інформація (у тому числі копії документів), пов’язана з ініціюванням, підготовкою, проведенням публічних консультацій, розглядом прийнятих на них рішень, а також рішення органів місцевого самоврядування, акти посадових осіб, прийняті за результатами їх розгляду, розміщуються на веб-порталі «Е-консультації», а також можуть розповсюджуватися в засобах масової інформації та іншими способами відповідно до вимог цього Положення.

1.5. Публічні консультації не можуть використовуватися для політичної, у тому числі передвиборчої агітації.

1.6. Результати проведення е-консультацій враховуються органами місцевого самоврядування під час прийняття остаточного рішення і в подальшій їх роботі

1.7. Проведення е-консультацій розпочинається з дня оприлюднення на веб-порталі «Е-консультації» інформації, з якої проводиться консультація та завершується у строки, визначені органами місцевого самоврядування.

Також інформація про проведення консультації на веб-порталі «Е-консультації» може поширюватися в будь-яких інших засобах масової інформації, соціальних медіа, соціальних мережах, усіма доступними способами з метою ознайомлення з ними якомога більшої кількості членів громади.

1.8. Органи місцевого самоврядування під час проведення е-консультації взаємодіють із засобами масової інформації, надають їм необхідні інформаційно-аналітичні матеріали.

1.9.  Е-консультації проводяться у формі:

- електронного опитування – це проведення опитування задля виявлення громадської думки з питань, віднесених до відання місцевого самоврядування. Електронне опитування може мати як просту форму (певна кількості питань із закритим переліком варіантів відповідей, опитувальник з одним варіантом відповіді, з декількома варіантами відповіді) так і складну форму (опитувальник з можливістю редагуванням відповідей; з налаштуванням діапазону балів оцінки або рейтингування). Така форма е-консультацій проводиться в  розділі «Опитування» на веб-порталі «Е-консультації».

- електронної консультації з громадськістю – це оприлюднення пропозиції щодо вирішення певного питання з  можливістю коментування учасниками  е-консультації та внесенням власних коментарів. Така форма е-консультацій проводиться в  розділі «Консультації» на веб-порталі «Е-консультації».

- електронного обговорення нормативно-правового акту – це оприлюднення проекту нормативно-правового акту органами місцевого самоврядування з  можливістю коментування документу учасниками е-консультації та внесенням власних коментарів. Така форма е-консультацій проводиться в розділі «Обговорення НПА» на веб-порталі «Е-консультації».

1.10. Під час проведення е-консультацій орган місцевого самоврядування інформує про їх проведення:

- осіб, права, свободи, інтереси чи обов’язки яких потребують визначення,

- на яких вплине результат е-консультацій,

- які братимуть участь у його реалізації,

- фахівців з відповідних питань,

- інших заінтересованих осіб.

1.11. Матеріали е-консультацій, оприлюднені на веб-порталі «Е-консультації», архівуються та зберігаються суб’єктом владних повноважень не менше ніж п’ять років з дня прийняття рішення.

1.12. Строк проведення е-консультацій визначається суб’єктом владних повноважень з урахуванням складності питання, проекту акту, терміновості, пріоритетності, строків виконання завдань.

Строк проведення е-консультацій не може становити менше 15 календарних днів, якщо інше не передбачено законом. Строк проведення е-консультації обчислюється з моменту оприлюднення.

1.13. Е-консультації можуть проводитися щодо:

  1. Проектів нормативно-правових актів, що мають важливе значення для територіальної громади;
  2. Програм соціально-економічного і культурного розвитку та інших програм, рішень стосовно стану їх виконання;
  3. Проектів бюджету громади та звітів про його виконання;
  4. Проектів генеральних планів населених пунктів громади та змін до нього, планів зонування територій, детальних планів території;
  5. Проекту Стратегічного плану розвитку громади та змін до нього;
  6. Проектів планів і програм соціально-економічного розвитку територій населених пунктів громади;
  7. Проектів актів, прийняття яких може впливати на стан навколишнього природного середовища, у тому числі та не обмежуючись, намірів створення в населених пунктах чи поблизу них нових екологічно небезпечних об’єктів, які можуть змінити умови життя і підвищити ризик техногенних аварій, сприяти виникненню шкідливих для здоров’я мешканців факторів, або які вимагають незалежної екологічної експертизи для з'ясування їх екологічної небезпеки;
  8. Проекту Статуту територіальної громади та змін до нього;
  9. Відчуження об’єктів комунальної власності, які мають важливе значення для задоволення потреб громади, передача їх в оренду та під заставу.
  10. Програм приватизації об’єктів комунальної власності.
  11. Переліків об’єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації.
  12. Надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів місцевого значення, а також скасування такого дозволу.
  13. Питань адміністративно-територіального устрою, передбачених законодавством.
  14. Символіки територіальної громади.
  15. Встановлення правил з питань благоустрою, забезпечення в ньому чистоти і порядку, торгівлі на ринках та інших правил, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність.
  16. Зміни тарифів на ЖКП, відносно яких рішення ухвалюється органом місцевого самоврядування;
  17. Зміни тарифів на проїзд у громадському транспорті;
  18. Проектів рішень ради про зміну місцевих податків та зборів;
  19. Проектів рішень про зміну (запровадження) платних послуг у лікувальних та навчальних закладах;
  20. Визначають порядок надання адміністративних послуг;
  21. Стосуються присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності, які за ними закріплені, об’єктам права власності, які належать фізичним особам, імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій.

 

Розділ 2. Ініціатори, користувачі та заінтересовані особи
е-консультацій.

2.1. Е-консультації організовує і проводить орган місцевого самоврядування, який готує пропозиції щодо вирішення певного питання або є розробником проекту нормативно-правового акту, за допомогою відповідальної посадової особи структурного підрозділу виконавчого органу місцевого самоврядування, що здійснює управління веб-порталом
«Е-консультації»  (далі – Модератор).

2.3. Консультаційно-дорадчі органи при органах місцевого самоврядування, громадські об’єднання, благодійні організації, об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, органи самоорганізації населення, профспілкові організації та організації роботодавців (далі - інститути громадянського суспільства) можуть ініціювати проведення е-консультацій, шляхом подання відповідних пропозицій органу місцевого самоврядування чи створити е-консультацію на веб-порталі «Е-консультації». Е-консультацію з пропозицією щодо вирішення певного питання або опитування задля виявлення громадської думки з питань, віднесених до відання місцевого самоврядування на веб-порталі «Е-консультації» ініціює від інституту громадянського суспільства його голова.

Ініціювати проведення е-консультацій, може також особа, яка на законних підставах проживає у межах одного із населених пунктів Червоноградської територіальної громади та відповідає умовам частини 1.3 цього положення.

2.3. В е-консультаціях мають право брати участь користувачі веб-порталу «Е-консультації», належним чином зареєстровані і ідентифіковані за допомогою сертифікованих сервісів ідентифікації.

Користувачі реєструються та самостійно оновлюють відомості в особистому електронному кабінеті на веб-порталі.

2.4. З метою забезпечення відкритості та доступності інформації щодо е-консультацій, які проводяться органами місцевого самоврядування та їх належного інформування, орган місцевого самоврядування веде Інформаційний реєстр заінтересованих осіб.

Користувач е-консультацій, який бажає увійти в категорію заінтересованих осіб для можливості отримання інформації про е-консультації, які проводяться органами місцевого самоврядування, створює особистий кабінет на веб-порталі «Е-консультації» та обирає категорії консультацій, в яких заінтересований.

В Інформаційному реєстрі заінтересованих осіб містяться відомості про прізвище, ім’я, по батькові заінтересованої особи, сфери її інтересів, контактна інформація (електронна адреса, засоби телефонного зв’язку).

З метою підтримання Інформаційного реєстру заінтересованих осіб в актуальному стані користувач самостійно оновлює відомості в особистому електронному кабінеті на веб-порталі «Е-консультації».

При створенні особистого електронного кабінету на веб-порталі «Е-консультації»  користувач е-консультацій подає такі відомості: прізвище, ім’я, по батькові, контактну інформацію (електронну адресу, засоби телефонного зв’язку) та надає згоду на обробку своїх персональних даних.

Ведення інформаційного реєстру заінтересованих осіб здійснюється з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”.

2.5. Учасники е-консультацій під час проведення публічних консультацій мають право:

1) здійснювати моніторинг процесу підготовки та прийняття рішень органами місцевого самоврядування, які були прийнятті на основі е-консультацій;

2) подавати органам місцевого самоврядування пропозиції та коментарі з питань місцевого значення, що були винесені на е-консультації;

3) отримувати від органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб відомості та інформацію, що необхідна для участі в е-консультаціях, за винятком інформації з обмеженим доступом.

 

Розділ 3. Порядок проведення електронних консультацій

3.1. Е-консультації проводяться шляхом:

- оприлюднення пропозиції щодо вирішення певного питання;

- опитування задля виявлення громадської думки;

- оприлюднення та збору коментарів на проект нормативно-правового акту органу місцевого самоврядування;

3.2. Е-консультації організовує і проводить орган місцевого самоврядування, який є розробником проекту нормативно-правового акту або готує пропозиції щодо вирішення певного питання, за допомогою відповідальної посадової особи чи структурного підрозділу виконавчого органу місцевого самоврядування (далі – Модератор).

3.3. Органи місцевого самоврядування щороку складає орієнтовний план проведення консультацій, де включені також електронні консультації (далі - орієнтовний план) з урахуванням пропозиції органів місцевого самоврядування, консультативно-дорадчих органів утворених при органах місцевого самоврядування, членів територіальної громади, громадських об’єднань, органів самоорганізації населення.

3.4. Орган місцевого самоврядування у день початку е-консультації розміщує інформацію про початок е-консультації на офіційному інтернет-ресурсі, а також  надсилає  електронною поштою заінтересованим особам, що включені до інформаційного реєстру заінтересованих осіб повідомлення про початок е-консультації.

3.5. Авторизація на веб-порталі «Е-консультації»  відбувається з використанням ЄЦП, Bank ID або MobileID з використанням Системи авторизації Державного Агентства з питань електронного врядування України також учасник е-консультацій надає згоду на обробку своїх персональних даних.

3.6. Користувачі е-консультацій під час проведення е-консультацій подають коментарі у електронній формі, які опубліковуються на веб-порталі «Е-консультації».  Коментарі користувача е-консультації із зазначенням прізвища, імені, по батькові автора оприлюднюються на веб-порталі «Е-консультації».

3.7. Не підлягають оприлюдненню, розгляду та видаляються лише коментарі, які містять заклики, спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров’я населення, анонімні пропозиції, а також ті, що містять ненормативну лексику та які не стосуються питання, щодо якого проводяться е-консультації.

3.8. Коментарі, що надійшли під час е-консультацій, вивчаються та аналізуються органами місцевого самоврядування.

3.9. На розгляд коментарів, що надійшли під час е-консультацій, не поширюються вимоги Закону України “Про звернення громадян”. Індивідуальні відповіді щодо результатів розгляду пропозицій не надаються та не надсилаються учасникам е-консультацій.

3.10. Ініціювати е-консультацію особа може лише після реєстрації на веб-порталі «Е-консультації». Консультація ініційована користувачем веб-порталу перевіряється Модератором впродовж 2 робочих днів з моменту створення такої е-консультації на відповідність вимогам пункту 3.7 цього Положення.  До цього часу текст консультації доступний для перегляду лише ініціатору та Модератору з приміткою «Ваше повідомлення знаходиться на модерації».

В разі відповідності консультації вимогам пункту 3.7 цього Положення Модератор не пізніше наступного дня після перевірки надає консультацію відповідним структурним підрозділам органу місцевого самоврядування для вивчення та аналізу. У разі прийняття позитивного висновку структурним підрозділом органу місцевого-самоврядування щодо ініційованої е-консультації користувачем веб-порталу, замовником проведення такої консультації стає структурний підрозділ органу місцевого-самоврядування, який зазначає на веб-порталі додатково інформацію про автора ініціативи.

3.11. У разі прийняття негативного висновку структурним підрозділам органу місцевого самоврядування щодо ініційованої е-консультації  користувачем веб-порталу, оприлюднення такої консультації не здійснюється, а ініціатору, у той же термін, надсилається вмотивована відмова в особистий кабінет на веб-порталі «Е-консультації».

3.12. Ініціатор, якому відмовлено в оприлюдненні у зв’язку з необхідністю доопрацювання консультації, може виправити недоліки та ініціювати консультацію повторно. В разі отримання повторної відмови, консультація з ініційованого питання не проводиться.

3.13. Проведення е-консультацій розпочинається з дня оприлюднення на веб-порталі «Е-консультації» інформації, з якої проводиться консультації та завершується у строки, визначені органом місцевого самоврядування.

Інформація про початок  консультації  невідкладно публікується  на веб-порталі «Е-консультації», а також надсилається  ініціатору консультації  в особистий кабінет на веб-порталі «Е-консультації».

3.14. Е-консультації (шляхом проведення електронного опитування, електронної консультації з громадськістю, електронного обговорення нормативно-правового акту) організовуються і проводяться у такому порядку:

- визначається питання, яке буде винесене на консультацію та альтернативні пропозиції щодо його вирішення; 

- приймається рішення про проведення консультації;

- розробляється план заходів з організації та проведення консультації (у разі потреби);

- вживаються заходи для забезпечення репрезентативності соціальних груп населення, а також суб'єктів господарювання, інститутів громадянського суспільства та інших заінтересованих осіб;

- оприлюднюється інформація про проведення консультації на веб-порталі «Е-консультації»; 

- збираються коментарі, пропозиції чи оцінки щодо вирішення певного питання або опитування задля виявлення громадської думки, шляхом проведення е-консультації;

- формуються пропозиції та коментарі щодо кожного альтернативного вирішення питання;

- проводиться аналіз результатів та узагальнюється інформація отримана шляхом консультації;

- забезпечується врахування результатів обговорення під час прийняття остаточного рішення;

- оприлюднюються результати е-консультації на веб-порталі «Е-консультації» та в інші прийнятні способи.

 3.15. В інформаційному повідомленні е-консультації (шляхом проведення електронного опитування, електронної консультації з громадськістю, електронного обговорення нормативно-правового акту) зазначаються:

- найменування органу місцевого самоврядування, який проводить обговорення;

- питання, яке винесене на консультацію, а також альтернативні пропозиції щодо його вирішення; текст проекту нормативно-правового акту органу місцевого самоврядування; аналітичні документи, інформаційні матеріали, розрахунки, кошториси, що стосуються винесеного питання тощо;

- соціальні групи населення та заінтересовані сторони, на які поширюватиметься дія прийнятого рішення;

- можливі наслідки проведення в життя рішення для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін;

- відомості про строк, порядок обговорення питання винесеного на консультацію, спосіб внесення пропозицій чи зауважень учасників, які беруть участь в консультації;

- спосіб забезпечення участі в обговоренні представників визначених соціальних груп населення та заінтересованих сторін;

- прізвище, ім'я відповідальної особи органу місцевого самоврядування;

- строк і спосіб оприлюднення результатів обговорення.

3.16. Пропозиції, коментарі та зауваження під час проведення
е-консультації подаються лише через веб-портал «Е-консультації», вносяться в протокол е-консультації та зберігаються протягом 5 років.

3.17. Пропозиції, коментарі та зауваження, що надійшли під час
е-консультації, вивчаються та аналізуються із залученням у разі потреби відповідних фахівців.

3.18. За результатами е-консультації готується звіт, в якому зазначається:

  • найменування органу місцевого самоврядування, який проводив обговорення;
  • зміст питання, яке було винесено на консультацію, альтернативні пропозиції щодо його вирішення або текст проекту акту органу місцевого самоврядування, що виносилися на консультацію, а також додаткові матеріали;
  • інформація про осіб, що взяли участь в консультації;
  • інформація про пропозиції, оцінки та зауваження, що надійшли до органу місцевого самоврядування за результатами консультації, із зазначенням авторів;
  • узагальнена інформація про врахування пропозицій та зауважень з обов'язковим обґрунтуванням прийнятого рішення та причин неврахування пропозицій та зауважень;
  • рішення та додатки до них, прийняті за результатами обговорення.

3.19. Звіт про результати е-консультації оприлюднюються на веб-порталі «Е-консультації» та в інші прийнятні способи не пізніше 15 календарних днів після закінчення консультації.

3.20. Рішення з додатками за результатами е-консультації в обов'язковому порядку орган місцевого самоврядування доводить до відома громадськості шляхом оприлюднення на веб-порталі «Е-консультації» та в інший прийнятний спосіб протягом п’яти робочих днів після його прийняття.

 

  1. Відповідальність за порушення порядку проведення
    е-консультацій

4.1. За порушення вимог цього Положення посадові та службові особи органу місцевого самоврядування несуть відповідальність передбачену чинним законодавством.

4.2. Оскарження рішень, дій чи бездіяльність органу місцевого самоврядування до суду здійснюється відповідно до чинного законодавства.

 

проект рішення №9Р6

Номер рішення 544
Дата прийняття рішення 2021-06-24
Чинність
Галузь
Скликання
Номер сесії
Приєднані файли:
Поширити: