ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МIСЬКА РАДА

Львiвської областi

В И К О Н А В Ч И Й    К О М I Т Е Т

Р I Ш Е Н Н Я

 

 

 

31.01.2017

м.Червоноград

№ 18

 

 

 

 

 

 

Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Червонограді

 

 

       

 

З метою удосконалення правового регулювання порядку розміщення зовнішньої реклами на території міста Червонограда, керуючись Законами України «Про рекламу», «Про охорону культурної спадщини», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», враховуючи висновок постійно діючої узгоджувальної комісії по плануванню і забудові  населених  пунктів при виконавчому комітеті Червоноградської міської ради, виконавчий комітет Червоноградської міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити Порядок розміщення зовнішньої реклами в м. Червонограді, що додається.

 

  1. 2. Уповноважити начальника управління містобудування та архітектури підписувати дозволи на розміщення зовнішньої реклами.

 

  1. Управлінню містобудування та архітектури Червоноградської міської ради розробити та подати на затвердження міською радою:

 

3.1. Схему комплексного розміщення зовнішньої реклами в                                    м. Червонограді.

 

3.2. Зміни та доповнення до Положення про встановлення та справляння плати за тимчасове користування місцями розташування спеціальних конструкцій, які перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Червонограда, для розміщення зовнішньої реклами  (додаток № 1 до рішення Червоноградської міської ради від 06.11.2003 р. № 99).

 

  1. Дозволи на розміщення зовнішньої реклами надані до набрання чинності цим рішенням є дійсними до закінчення строку їх дії.

 

  1. Рішення виконавчого комітету Червоноградської міської ради від 26.09.2003 р. № 356 «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами у м. Червонограді» та від 27.05.2004 р. № 164 « Про внесення змін та доповнень до Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Червонограді, затвердженого рішенням виконкому від 26.09.03 року № 356» вважати такими, що втратили чинність.

 

  1. Виконавчому комітету Червоноградської міської ради опублікувати прийняте рішення в засобах масової інформації та розмістити на сайті Червоноградської міської ради.

 

  1. Рішення набирає чинності з дня його підписання.

 

  1. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Балка Д.І.

 

 

 

Міський голова 

підпис

А.І.Залівський

 

 

                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Затверджено:

рішення виконавчого комітету        

Червоноградської міської ради

від 31.01.2017 р.18

 

Порядок розміщення зовнішньої реклами в м. Червонограді

 

  1. Цей Порядок регулює відносини, що виникають у зв'язку з розміщенням зовнішньої реклами в м. Червонограді, та визначає порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.
  2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:

алея - дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;

виконавчий орган ради - виконавчий комітет Червоноградської міської ради;

дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого органу ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;

зовнішня реклама – реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях - рекламоносіях, розташованих   на  відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою  частиною  вулиць  і  доріг;

місце розташування рекламного засобу - площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надається розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);

пішохідна доріжка - елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;

спеціальні конструкції - тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами;

стаціонарні конструкції – рекламні засоби, які розташовуються у спосіб, що не передбачає можливості їх переміщення без відокремлення конструктивних елементів (опор, фундаментів, кронштейнів тощо), котрі забезпечують фіксацію рекламного засобу у місці його розташування. Стаціонарні рекламні засоби поділяються на наземні, навісні та такі, що розташовуються на будинках і спорудах;

схема комплексного розміщення зовнішньої реклами – це виконана на топографічній основі схема, яка визначає місця та спосіб розташування рекламних засобів на окремій ділянці міського простору на землях загального користування, а також типи, формати, технологічні та конструктивні характеристики рекламних засобів, розміщення яких допускається у межах схеми;

тимчасові конструкції – рекламні засоби, конструктивне рішення яких передбачає можливість їх вільного переміщення з визначеного місця розташування. До тимчасових рекламних засобів належать, зокрема, виносні щитові конструкції, рекламні засоби, що переміщуються особою в рекламних цілях чи використовуються при проведенні рекламних акцій;

вивіска чи табличка - елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою.

Типи рекламних засобів :

банер – полотно прямокутної форми з графічним зображенням рекламного характеру ;

білборд – рекламна конструкція, яка представляє собою окремий наземний рекламний щит, що закріплено на опорі з розміром, як правило,                       3 х 6 метра ;

брандмауер – рекламний засіб, який виконується у вигляді банерів (рекламного полотна), панно, будівельних декоративно-сітчатих огороджень, плакатів гіперформату в жорсткому каркасі, розташовується на фасадах будинків, споруд або закріплюються на будівельних конструкціях лісів (риштувань), що прикривають будинки, споруди, які ремонтуються, реконструюються, будуються чи демонтуються ;

графічна (лазерна) проекційна установка – рекламна конструкція, призначена для відтворення зображення на землі, на площинах стін і в об'ємі. Конструкція проекційної установки складається з пристрою, що проектує і поверхні (екрана) або об'єму, у якому формується інформаційне зображення ;

лайтбокс – рекламна конструкція (панель-кронштейн), яка розміщується на фасадах будівель, споруд і стаціонарних опорах та виконується у розмірах, як правило, 0,7 х 1,0 метра у вигляді плоского коробу з внутрішньою підсвіткою ;

сіті-лайт – рекламна конструкція, яка представляє собою двосторонній світловий стенд з розміром однієї рекламної площини, як правило, 1,2 х 1,8 метра, а також з мінімальною відстанню 10,0 метра один від одного. Сіті - лайт розміщується як окремо розташована конструкція так і на опорі ;

холдер –  рекламна конструкція (двостороння вертикальна площина розміром, як правило, 0,8 х 2,0 метра), яка розміщується на опорах вуличного освітлення. Реклама, що розміщуватиметься на холдерах, може друкуватися на банерній двосторонній тканині (у такому випадку передбачено монтаж банера на металевий каркас, кронштейн) або на папері (поклейка на металеву основу) ;

штендер – мобільна (переносна) тимчасова рекламна конструкція, яка встановлюється на вулиці під час роботи особи-розповсюджувача реклами у безпосередній близькості до її місця розташування.

Інші терміни застосовуються у значенні, наведених в Законі України "Про рекламу" та інших нормативно-правових актів.

  1. Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів відповідно до цього Порядку.

Справляння плати за видачу зазначених дозволів виконавчим органом ради забороняється.

  1. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою територій населених пунктів.
  2. Розміщення стаціонарних рекламних засобів типу "білборд", "сіті-лайт", "холдер", а також інших наземних стаціонарних рекламних засобів, за винятком рекламних засобів на будівлях і спорудах, огородженнях, здійснюється відповідно до схем комплексного розміщення зовнішньої реклами, що затверджуються Червоградською міською радою у випадках, визначених цим Порядком.
  3. Схеми комплексного розміщення зовнішньої реклами (далі – Схема) розробляються на основі дослідження характеру архітектури оточуючої забудови, а також з урахуванням топогеодезичних, містобудівних особливостей міського простору, з метою збереження традиційного характеру історичного середовища, з урахуванням наявності і концентрації об’єктів культурної спадщини, історико-культурних традицій, специфіки природного ландшафту.

Розробка Схем проводиться з дотриманням таких принципів та вимог:

– пріоритет архітектури оточуючої забудови та необхідність збереження візуальної цілісності міського простору ;

– компроміс інтересів територіальної громади міста та розповсюджувачів зовнішньої реклами ;

– впровадження сучасних технологій виготовлення та розміщення рекламних засобів ;

– використання загальноприйнятих стандартних типів та форматів рекламних засобів ;

– узгодження рекламних засобів, що розташовуються вздовж проїжджої частини вулиць, доріг, інших територій за висотою розміщення, напрямом рекламної площини, а також типом та форматом ;

– урахування обґрунтованих пропозицій громадськості, наданих у процесі розробки схем.

  1. Після затвердження Червоноградською міською радою Схем виконавчий орган ради приймає рішення про видачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами відповідно до затверджених Схем.

Власники рекламних засобів, які мають діючі дозволи на розміщення зовнішньої реклами на територіях, де розроблені Схеми, мають пріоритетне право на отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами на даній території, у разі добросовісного виконання вимог цього Порядку.

Після затвердження Червоноградською міською радою Схем, всі рекламні засоби, які знаходяться не в Схемах, підлягають демонтажу після завершення дії дозволів, наданих до набрання чинності зазначених Схем.

Розміщення наземних стаціонарних рекламних засобів (зазначених у пункті 5 цього Порядку), на місцях, що не увійшли до затверджених Схем, або зміна технологічних схем рекламних засобів, що призведе до суттєвих розбіжностей зі Схемою, відбувається виключно після прийняття Червоноградською міською радою рішення про внесення необхідних змін до затвердженої Схеми.

Внесення змін до затвердженої Схеми здійснюється не частіше одного разу на рік.

  1. Повноваження щодо регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами в м. Червоноград здійснює управління містобудування та архітектури Червоноградської міської ради (далі - робочий орган). Робочий орган не вправі подавати заяву та одержувати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.

У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами робочим органом залучаються на громадських засадах представники об’єднань громадян та об’єднань підприємств, які провадять діяльність у сфері реклами.

  1. 9. До повноважень робочого органу належать:

- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії ;

- надання у разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами архітектурно-планувальних завдань на опрацювання проектно-технічної документації для розташування складних (дахових та інших) рекламних засобів;

- прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету ;

- підготовка проекту рішення виконавчого органу ради щодо надання дозволу чи про відмову у його наданні ;

- видача дозволу на підставі рішення виконавчого органу ради ;

- ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру населеного пункту ;

- подання територіальному органу спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами ;

- підготовка і подання виконавчому органу ради пропозицій щодо розмірів плати за надання послуг робочим органом на підставі калькуляції витрат для прийняття відповідного рішення ;

- подання інформації інспекції з благоустрою про порушення Правил благоустрою території м. Червонограда в частині розміщення зовнішньої реклами .

Робочий орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

  1. Для одержання дозволу заявник подає в Центр надання адміністративних послуг Червоноградської міської ради (далі - ЦНАП) заяву, за формою, згідно з додатком 1, до якої додаються:

- фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;

- копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи - підприємця.

  1. За наявності документів, передбачених пунктом 10 цього Порядку, заява з пакетом документів протягом трьох днів з дати її надходження передається державним адміністратором Робочому органу та реєструється робочим органом в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (далі - журнал реєстрації), який ведеться за формою, згідно з додатком 2. Журнал повинен бути прошитий, а його сторінки пронумеровані. На останній сторінці журналу робиться запис про кількість сторінок, який засвідчується підписом керівника робочого органу, скріпленим печаткою.

Робочий орган протягом п'яти днів з дати реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету іншого заявника або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу. Після перевірки місця керівник робочого органу приймає рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету. У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету робочий орган передає в ЦНАП для видачі заявнику для оформлення два примірники дозволу за формою згідно з додатком 3 та визначає заінтересовані органи (особи), з якими необхідно їх погодити.

У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету робочий орган протягом трьох днів передає в ЦНАП для надання заявникові вмотивованої відповіді із зазначенням дати встановлення пріоритету іншого заявника на заявлене місце розташування рекламного засобу або дати і номера рішення виконавчого органу ради про надання дозволу на заявлене місце іншій особі та повертає всі подані заявником документи.

  1. Пріоритет заявника на місце розташування рекламного засобу встановлюється строком на три місяці з дати прийняття керівником робочого органу відповідного рішення.

Строк встановлення пріоритету на місце розташування рекламного засобу може бути продовжений керівником робочого органу не більш як на три місяці у разі:

- продовження строку оформлення дозволу у зв'язку з потребою виконання архітектурно-планувальних робіт та розроблення проектно-технічної документації;

- письмового звернення заявника щодо продовження строку оформлення дозволу.

У разі продовження строку оформлення дозволу з підстав, передбачених абзацами третім і четвертим цього пункту, робочий орган письмово повідомляє про це заявника.

  1. Дата і номер рішення керівника робочого органу про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету заноситься в журнал реєстрації.

Відмова у встановленні пріоритету, продовженні строку, на який встановлено зазначений пріоритет, може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

Інформація про подані заяви та встановлені робочим органом пріоритети є відкритою і повинна надаватися будь-якій особі за її письмовою заявою.

  1. Протягом строку, зазначеного у пункті 12 цього Порядку, заявник оформлює обидва примірники дозволу та подає їх в ЦНАП. Адміністратор ЦНАПу передає оформлені два примірники дозволу робочому органу разом із супровідним листом, в якому зазначається реєстраційний номер заяви.

У разі прийняття керівником робочого органу рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, яке перебуває в комунальній власності, заявник протягом трьох днів укладає договір на тимчасове користування цим місцем.

Протягом строку, передбаченого абзацами першим - третім пункту 12 цього Порядку, щомісяця справляється плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, в розмірі 25 відсотків плати, встановленої органами місцевого самоврядування.

У разі продовження строку оформлення дозволу відповідно до абзацу четвертого пункту 12 цього Порядку, щомісячна плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, справляється в розмірі 100 відсотків плати, встановленої органами місцевого самоврядування.

Протягом п'яти днів з дати прийняття керівником робочого органу рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, заявник подає в ЦНАП для подальшої передачі робочому органу копію укладеного ним договору на тимчасове користування місцем та копію документа, що підтверджує внесення відповідної плати.

Плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, зараховується до міського бюджету м. Червонограда.

  1. Під час подання заяви або оформлених примірників дозволу адміністратор ЦНАП в присутності заявника перевіряє комплектність документів та видає йому довідку з описом документів, що надано до ЦНАП суб’єктом господарювання, громадянином для виконання адміністративної послуги.

Перелік документів для надання дозволу є вичерпним.

  1. У разі недодержання заявником строку, зазначеного в пункті 12 цього Порядку, та у разі ненадання ним в установлений строк документів, зазначених у пункті 14 цоьго Порядку, заява вважається неподаною, пріоритет на місце розташування рекламного засобу втрачається, документи повертаються в ЦНАП для передачі заявнику, про що робочий орган робить відповідний запис в журналі реєстрації.
  2. Дозвіл погоджується з власником місця або уповноваженим ним органом (особою) і спеціально уповноваженим органом з питань містобудування та архітектури.

На вимогу робочого органу дозвіл погоджується з:

- Національною поліцією - у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування;

- відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об'єктів природно-заповідного фонду - у разі розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках історії та архітектури, в межах зон охорони таких пам'яток і в межах об'єктів природно-заповідного фонду;

- утримувачем інженерних комунікацій - у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій.

Зазначені в абзацах першому, третьому - п'ятому цього пункту органи та особи погоджують дозвіл протягом п'яти робочих днів з дати звернення заявника.

Перелік органів та осіб, з якими погоджується дозвіл, є вичерпним. Погодження дійсне протягом строку дії дозволу.

  1. У разі відмови у погодженні дозволу органами (особами), зазначеними в абзацах першому, третьому - п'ятому пункту 17 цього Порядку, заявникові надсилається вмотивоване повідомлення за підписом уповноваженої особи підприємства, установи та організації.

Відмова у погодженні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

  1. 19. Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.
  2. Робочий орган протягом не більш як п'ятнадцяти робочих днів з дати одержання від адміністратора ЦНАП належним чином оформлених двох примірників дозволу розглядає заяву, готує і подає виконавчому органу ради пропозиції та проект відповідного рішення.
  3. 21. Виконавчий орган ради протягом п'яти робочих днів з дати одержання зазначених пропозицій приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.

У разі прийняття рішення про надання дозволу керівник робочого органу протягом п'яти робочих днів підписує обидва примірники дозволу та скріплює їх печаткою робочого органу.

Перший примірник дозволу видається заявникові через ЦНАП, а другий - залишається робочому органу для обліку та контролю. Видача дозволу реєструється в журналі реєстрації.

Рішення про відмову у наданні дозволу надсилається робочим органом через ЦНАП заявникові протягом п'яти днів з дати його прийняття.

  1. У наданні дозволу може бути відмовлено у разі, коли:

- оформлення поданих документів не відповідає встановленим вимогам;

- у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості.

Перелік підстав для відмови у наданні дозволу є вичерпним.

Рішення про відмову у наданні дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством.

  1. Дозвіл надається строком на п'ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.
  2. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов'язаних з розташуванням рекламного засобу.
  3. У процесі надання дозволів забороняється проведення тендерів (конкурсів).
  4. Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п'ятиденний строк зобов'язаний через ЦНАП подати робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів).
  5. Якщо протягом строку дії дозволу виникла потреба у зміні технологічної схеми рекламного засобу, розповсюджувач зовнішньої реклами звертається до ЦНАП з письмовою заявою у довільній формі про внесення у дозвіл відповідних змін.

До заяви додається:

- технічна характеристика змін у технологічній схемі рекламного засобу;

- фотокартка рекламного засобу та ескіз із конструктивним рішенням.

Одночасно додається оригінал оформленого дозволу для внесення в нього змін.

Адміністратор ЦНАП протягом 2-х днів передає робочого органу заяву з пакетом документів для внесення відповідних змін в дозвіл.

Робочий орган протягом не більш як п'ятнадцяти робочих днів з дати реєстрації заяви розглядає її і вносить відповідні зміни у дозвіл.

Відмова у зміні технологічної схеми рекламного засобу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

  1. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.

Відшкодування витрат, пов'язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється власником цього рекламного засобу відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.

Плата за надання робочим органом послуг, пов'язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.

  1. Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається в ЦНАП для передачі робочому органу розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу. Продовження строку дії дозволу фіксується в журналі реєстрації з внесенням відповідних змін у дозвіл.

У такому ж порядку продовжується строк дії дозволів, наданих до набрання чинності цими Порядком.

Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

  1. У разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду дозвіл підлягає переоформленню.

Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) рекламним засобом звертається в ЦНАП із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу.

До заяви додається:

- документ, який засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб;

- оригінал зареєстрованого дозволу;

- письмове погодження власника місця розташування рекламного засобу або уповноваженого ним органу (особи);

- копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи - підприємця;

- банківські реквізити, ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи платників податків, зборів та інших обов'язкових платежів.

Адміністратор ЦНАП протягом одного робочого дня передає робочому органу для розгляду заяву з пакетом документів.

У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів керівник робочого органу протягом п'яти робочих днів з дати подання заяви вносить відповідні зміни у дозвіл та передає адміністратору ЦНАП.

Переоформлення дозволу фіксується в журналі реєстрації.

Відмова у переоформленні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

  1. Дозвіл скасовується до закінчення строку дії на підставі рішення виконавчого органу ради за письмовою заявою розповсюджувача зовнішньої реклами у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців або непереоформлення дозволу в установленому порядку.

Рішення про скасування дозволу фіксується в журналі реєстрації та надсилається робочим органом розповсюджувачу зовнішньої реклами.

Рішення про скасування дозволу може бути оскаржене у порядку, встановленому законодавством.

  1. 32. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, встановлюється у порядку, визначеному Червонограською міською радю, а місцем, що перебуває у державній або приватній власності, - на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом (особою). При цьому площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу. Для неназемного та недахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину. Також плата за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу, що перебуває у комунальній власності, може встановлюватись в залежності від типу рекламного засобу за його одиницю або за добу.
  2. 33. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.
  3. 34. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:

- розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах 38-41 цього Порядку;

- розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;

- освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;

- фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, на території житлового району (включно з його межами), повинен бути декоративно оформлений;

- на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою Національної поліції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;

- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;

- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію;

- тимчасові виносні рекламні конструкції (штендери) розміщуються виключно під час роботи підприємств (організацій), що рекламують свої товари (послуги) та розміщуються біля входу в приміщення і не повинні перешкоджати руху пішоходів;

- тимчасові виносні рекламні конструкції (штендери) мають встановлюватись відповідно до договору у чітко визначеному місці, яке визначається фотофіксацією з прив’язкою до будівлі (споруди) або інших об’єктів благоустрою;

- забороняється кріплення тимчасових виносних рекламних конструкцій (штендерів) додатковими засобами до об’єктів благоустрою та зелених насаджень, в поверхню тротуарів та газонів.

  1. 35. Забороняється розташовувати рекламні засоби:

- на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;

- у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.

  1. Розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам'яток дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини.
  2. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.

Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений пунктами 34-37 цього Порядку, є вичерпним.

  1. 38. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.
  2. 39. Розташування дахових та інших складних рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.
  3. 40. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.
  4. 41. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем даних комунікацій.
  5. 42. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.
  6. 43. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з Національною поліцією.
  7. 44. Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.
  8. 45. Контроль за додержанням цього Порядку здійснює виконавчий орган ради та інші органи відповідно до законодавства.
  9. 46. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами уповноважена особа органу, який здійснює контроль за додержанням цього Порядку, звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.

У разі невиконання цієї вимоги орган, який здійснює контроль, подає інформацію спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів та інспекції з благоустрою м. Червонограда.

  1. 47. Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цього Порядку, несе відповідальність згідно із законодавством.
  2. 48. Вивіски чи таблички:

- повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;

- не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;

- не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об’єктах незавершеного будівництва;

- площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.

Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.

  1. 49. Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цого Порядку, здійснюється у разі:

- припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної  особи - підприємця;

- невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;

- порушення благоустрою території.

Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, якими вони були встановлені.

 

 

 

 


 

Додаток 1
до Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Червонограді

 

 

Керівнику робочого органу

____________________________

(виконавчий орган сільської, селищної,

міської ради)

 

______________________ р. N ______

 

ЗАЯВА
про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

Заявник _______________________________________________________________________
                                   (для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача зовнішньої ___________________________________________________________________________________
                                             реклами, для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові)

Адреса заявника _________________________________________________________________
                                                (для юридичної особи - місцезнаходження, для фізичної особи -
________________________________________________________________________________
                                                                 місце проживання, паспортні дані)

Ідентифікаційний код юридичної особи
або ідентифікаційний номер фізичної особи _________________________________________

Телефон (телефакс) ______________________________________________________________

Прошу надати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами за адресою ________________________________________________________________________________
                                             (повна адреса місця розташування рекламного засобу)

строком на ______________________________________________________________________
                                                                                   (літерами)

Перелік документів, що додаються _________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________

Заявник
або уповноважена
ним особа  

 
_________________
(підпис)  

 
_____________________
(ініціали та прізвище) 

М. П. 

 

 

 

Додаток 2
до Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Червонограді

ЖУРНАЛ
реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами

Реєстраційний номер заяви

Дата подання

Для юридичної особи - повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код, для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові, паспортні дані, ідентифікаційний номер та місце проживання

Кількість сторінок у поданих документах

Підпис особи, на яку покладено реєстрація документів

Підпис заявника

Дата прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, про продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову у його встановленні

Дата і номер видачі дозволу на розміщення зовнішньої реклами, строку дії, дата і номер рішення про відмову у наданні дозволу

Результати розгляду заяв на продовження строку дії, або переоформлення дозволу

Дата і номер рішення про скасування дозволу

Керівник робочого органу

 _________________

 ______________________

 

 

 (підпис)

 (ініціали та прізвище)

 

                       

М.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3
до Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Червонограді

 

                                       ДОЗВІЛ

                     на розміщення зовнішньої реклами

 

Виданий _____________ р. на підставі рішення _________________________

                    (дата видачі)

__________________________________________________________________

       (виконавчий орган сільської, селищної, міської ради,

__________________________________________________________________

                      дата і номер рішення)

__________________________________________________________________

    (для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача

__________________________________________________________________

        зовнішньої реклами, для фізичної особи - прізвище,

__________________________________________________________________

                       ім'я та по батькові)

__________________________________________________________________

(місцезнаходження (місце проживання), номер телефону (телефаксу),

__________________________________________________________________

        банківські реквізити, ідентифікаційний код (номер)

 

Адреса місця розташування рекламного засобу _________________________

 

Характеристика (в тому числі технічна) рекламного засобу _______________

__________________________________________________________________

    (вид, розміри, площа місця розташування рекламного засобу)

 

Фотокартка або  комп'ютерний  макет  місця з фрагментом місцевості (розміром не

менш як 6  х  9  сантиметрів),  на  якому  планується розташування рекламного засобу

 

Ескіз з конструктивним                                         Топогеодезичний знімок місцевості

рішенням рекламного засобу                                             (М1:500) з прив'язкою місця    

                                                                                   розташування рекламного засобу

 

Відповідальний за                                                  _______________________________ МП

топогеодезичне знімання                                       (підпис) (ініціали та прізвище)

 

Погоджувальна частина

 

  1. Власник місця розташування рекламного засобу або уповноважений

ним орган (особа)

__________________________________________________________________

   (для юридичної особи - повне найменування, підпис керівника,

__________________________________________________________________

       для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові,

__________________________________________________________________

                         паспортні дані)

 

М.П.

 

 

 

  1. Спеціально уповноважений орган з містобудування та архітектури

 

_______________________________  _________________________________

 (підпис уповноваженої особи)                      (ініціали та прізвище)

 

М.П.

 

  1. На вимогу робочого органу:

 

Державтоінспекція у   разі   розміщення   зовнішньої   реклами  на перехрестях,  біля дорожніх  знаків,  світлофорів,  біля  дорожніх переходів та зупинок транспорту загального користування

 

_______________________________  _________________________________

 (підпис уповноваженої особи)                     (ініціали та прізвище)

 

центральний або  місцевий  орган  виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об'єктів природно-заповідного фонду у  разі розміщення  зовнішньої  реклами на пам'ятках історії і архітектури та в  межах  зон  охорони  пам'яток  національного  або  місцевого значення, у межах об'єктів природно-заповідного фонду

 

_______________________________  _________________________________

 (підпис уповноваженої особи)                     (ініціали та прізвище)

 

утримувач інженерних  комунікацій  у  разі  розміщення  зовнішньої реклами в межах охоронних зон зазначених комунікацій

 

_______________________________  _________________________________

 (підпис уповноваженої особи)                      (ініціали та прізвище)

 

Строк дії дозволу з ___________         до ________________

Продовжено з _______________         до ________________

Продовжено з _______________         до ________________

Продовжено з _______________         до ________________

 

Керівник робочого органу  _________________  _________________________

                                                      (підпис)                   (ініціали та прізвище)

 

М.П.

 

Фотокартка місця (розміром не менш як 6  х  9  сантиметрів)  після розташування на ньому рекламного засобу

 

Керівник робочого органу _________________  __________________________

                                                        (підпис)                  (ініціали та прізвище)

 

М.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                 

ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МIСЬКА РАДА

Львiвської областi

В И К О Н А В Ч И Й    К О М I Т Е Т

Р I Ш Е Н Н Я

 

 

 

31.01.2017

м.Червоноград

№ 18

 

 

 

 

 

 

Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Червонограді

 

 

       

 

 

 

 

  1. Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви, яка подається в ЦНАП для передачі робочому органу розповсюджувачем зовнішньої реклами у довільній формі не пізніше ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу. Продовження строку дії дозволу фіксується в журналі реєстрації з внесенням відповідних змін у дозвіл.

У такому ж порядку продовжується строк дії дозволів, наданих до набрання чинності цими Порядком.

Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п'ятиденний строк зобов'язаний через ЦНАП подати робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів).

 

  1. Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА

АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

              Внесення змін в дозвіл на розміщення зовнішньої реклами

 

Видача  заявнику переоформлений  дозвіл на  розміщення  зовнішньої реклами.

 Повідомлення заявника про укладення договору на тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу при зміні площі рекламної поверхні рекламного засобу , у разі перебування його у комунальній власності та проведення оплати за тимчасове користування місцем, що перебуває у комунальній власності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  

ЧЕРВОНОГРАДСЬКА МIСЬКА РАДА

Львiвської областi

В И К О Н А В Ч И Й    К О М I Т Е Т

Р I Ш Е Н Н Я

 

 

 

31.01.2017

м.Червоноград

№ 18

 

 

 

 

 

 

Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Червонограді

 

 

       

 

 

Порядок розміщення зовнішньої реклами в м. Червонограді

 

 

  1. Після затвердження Червоноградською міською радою Схем виконавчий орган ради приймає рішення про видачу дозволів на розміщення зовнішньої реклами відповідно до затверджених Схем.

Власники рекламних засобів, які мають діючі дозволи на розміщення зовнішньої реклами на територіях, де розроблені Схеми, мають пріоритетне право на отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами на даній території, у разі добросовісного виконання вимог цього Порядку.

Після затвердження Червоноградською міською радою Схем, всі рекламні засоби, які знаходяться не в Схемах, підлягають демонтажу після завершення дії дозволів, наданих до набрання чинності зазначених Схем.

Розміщення наземних стаціонарних рекламних засобів (зазначених у пункті 5 цього Порядку), на місцях, що не увійшли до затверджених Схем, або зміна технологічних схем рекламних засобів, що призведе до суттєвих розбіжностей зі Схемою, відбувається виключно після прийняття Червоноградською міською радою рішення про внесення необхідних змін до затвердженої Схеми.

Внесення змін до затвердженої Схеми здійснюється не частіше одного разу на рік.

Приєднані файли:
рішення розміщення зовнішньої реклами.doc
Поширити: