ТЕСТ проекту рішення виконавчого комітету Червоноградської міської ради «Про затвердження Положення про паркування транспортних засобів на території населених пунктів Шептицької міської територіальної громади»
малого підприємництва (М-Тест)
- Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання
Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у 4 півріччі 2019 року.
Порядковий номер |
Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) |
Кількість учасників консультацій, осіб |
Основні результати консультацій (опис) |
1 |
Консультації у телефонному режимі |
15 |
В цілому підтримано |
2 |
Фокус-групи з вивчання та обговорення проблематики міста Дещаківський О.Б. Василишин П.С. Остапюк П.П. Рілін О.В. Гавриленко О.С. Бордун С.Є. Лапець М. Іванець Р. Терезюк А. |
10 |
В цілому регулювання підтримано, отримано пропозиції, щодо покращення комунікації проектів рішень |
- Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):
кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: мікропідприємництва 6 (одиниць);
питома вага суб’єктів малого підприємництва (мікропідприємств) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив – 100 % (відсотків).
- Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання
Порядковий номер |
Найменування оцінки |
У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) |
Періодичні (за наступний рік) |
Витрати за |
Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання |
||||
1 |
Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів) Формула: кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці |
15 000,00 |
0,00 (витрати відсутні) |
15 000,00 |
2 |
Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування Формула: прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
3 |
Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали) Формула: оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
4 |
Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування) Формула: оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва |
6000,00 |
6000,00 |
30 000,00 |
5 |
Інші процедури (уточнити) |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
6 |
Разом, гривень Формула: (сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5) |
21 000,00 |
6000,00 |
45 000,00 |
7 |
Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць |
6 |
6 |
6 |
8 |
Сумарно, гривень Формула: відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7) |
126 000,0 |
36 000,00 |
270 000,00 |
Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування |
||||
9 |
Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання Формула: витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм |
1год. (час,який витрачається суб’єктами на пошук акта в мережі Інтернет; за результатами консультацій 1*55,5 грн.(вартість 1 часу роботи, виходячи із середньомісячної заробітної плати) *1(кількість нормативно-правових актів, з якими необхідно ознайомитись) = 55,5 |
0,00 (витрати відсутні) |
55,5 (витрати на пошук акта в мережі Інтернет у перший рік)+0,00 (витрати на пошук акта в мережі Інтернет у наступні роки) *4 = 55,5 грн. |
10 |
Процедури організації виконання вимог регулювання Формула: витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
11 |
Процедури офіційного звітування Формула: витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на коригування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
12 |
Процедури щодо забезпечення процесу перевірок Формула: витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
13 |
Інші процедури (уточнити) |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
0,00 (витрати відсутні) |
14 |
Разом, гривень Формула: (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13) |
55,5 |
0,00 (витрати відсутні) |
55,5 |
15 |
Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць |
6 |
6 |
6 |
16 |
Сумарно, гривень Формула: відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15) |
333,6 |
0,00 |
333,6 |
Примітки: Інформація про час, який витрачається суб’єктами господарювання на виконання процедури, є оціночною, та отримана за результатами проведених консультацій.
У розрахунку вартості 1 години роботи використано розмір середньомісячної заробітної плати у місті Червонограді. Станом на 01.07.2019 р. становила 8876 грн. Джерело отримання інформації: Паспорт м. Червоноград.
Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.
Порядковий номер |
Назва органу |
Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень |
Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п’ять років, гривень |
1 |
Червоноградська міська рада |
адміністративні, господарські та інші витрати - 5500, 00 грн
|
адміністративні, господарські та інші витрати - 27 500, 00 грн |
Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
Порядковий номер |
Показник |
Перший рік регулювання (стартовий) |
За п’ять років |
1 |
Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання |
126 000,0 (дані рядка 8 пункту 3 цього додатка) |
270 000,00 (дані рядка 8 пункту 3 цього додатка) |
2 |
Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування |
333,6 (дані рядка 16 пункту 3 цього додатка) |
333,6 (дані рядка 16 пункту 3 цього додатка) |
3 |
Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання |
126 333,6 (сума рядків 1 та 2 цієї таблиці) |
270 333,6 (сума рядків 1 та 2 цієї таблиці) |
4 |
Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва |
5500, 00 (дані з таблиці “Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва” цього додатка) |
27 500, 00 (дані з таблиці “Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва” цього додатку) |
5 |
Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання |
131 833,6 (сума рядків 3 та 4 цієї таблиці) |
297 833,6 (сума рядків 3 та 4 цієї таблиці) |
- Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання не передбачено.
Приєднані файли: |
М-ТЕСТ.docx |