Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

Детального плану території кварталу житлової забудови садибного типу в присілку Тетерівець у селі Сілець Червоноградської територіальної громади Червоноградського району Львівської області

 

  1. Замовник СЕО

Червоноградська міська рада

Адреса: 80100, Львівська обл., Червоноградський р-н, м. Червоноград, пр. Шевченка, 19.

Виконавець – ТОВ «АМ ХОРС» (ТОВ «Інжинірингова компанія «АВТОМАГІСТРАЛЬ» »).

 

  1. Вид та основні цілі документу державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування

 

Повна назва проєкту документу державного планування, щодо якого визначається обсяг СЕО:

«Детальний план території кварталу житлової забудови садибного типу в присілку Тетерівець у селі Сілець Червоноградської територіальної громади Червоноградського району Львівської області».

 

Вид документа державного планування:

  • Містобудівна документація місцевого рівня

 

Рішення про затвердження прийматиме:

Червоноградська міська рада.

 

Детальний план території є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, яка призначена для обґрунтування довгострокової стратегії планування, забудови та іншого використання території. Детальний план території розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів та визначає основні принципи і напрямки планувальної організації та функціонального призначення території, формування системи громадського обслуговування населення, організації інженерно-транспортної інфраструктури, інженерної підготовки території.

Детальний план розроблено з метою:

- уточнення планувальної структури і функціонального призначення території, просторової композиції, параметрів забудови та ландшафтної організації території;

- визначення функціонального призначення та параметрів забудови земельної ділянки з метою розміщення об’єктів будівництва;

- формування принципів планувальної організації забудови;

- встановлення ліній регулювання забудови;

- виявлення та уточнення територіальних ресурсів для всіх видів функціонального використання території;

- визначення всіх планувальних обмежень використання території згідно з державними будівельними нормами та санітарно-гігієнічними нормами;

- визначення параметрів забудови земельної ділянки;  

- визначення містобудівних умов та обмежень;

- визначення потреб у інфраструктурі обслуговування, місць їх розташування;

- забезпечення комплексності забудови території;

- визначення доцільності, обсягів, послідовності реконструкції забудови;

- створення належних умов охорони і використання об’єктів культурної спадщини та об’єктів природно-заповідного фонду, інших об’єктів, що підлягають охороні відповідно до законодавства;

- визначення напрямів, черговості та обсягів подальшої діяльності щодо:

- попереднього проведення інженерної підготовки та інженерного забезпечення території;

- створення транспортної інфраструктури;

- організації транспортного і пішохідного руху, розміщення місць паркування транспортних засобів;

- охорони та поліпшення стану навколишнього середовища, забезпечення екологічної безпеки;

- комплексного благоустрою та озеленення;

- використання підземного простору.

Детальний план території розроблено на підставі наступних документів:

-  рішення Червоноградської міської  ради № 949 від 09.12.2021р. «Про розроблення детального плану території кварталу житлової забудови садибного типу в присілку Тетерівець у селі Сілець Червоноградського району Львівської області»;

- Рішення ЧМР № 1573 від 22.12.2022 р. «Про затвердження місцевих програм в галузі відносин та містобудування на 2023 рік»;

-  завдання на проектування;

- топографо-геодезичного знімання М 1:1000;

- натурних обстежень.

Проектована земельна ділянка, на яку розробляється детальний план території розташована в присілку Тетерівець  у селі Сілець Червоноградської ОТГ Червоноградського району Львівської області, в межах населеного пункту.

Територія детального плану становить 20 га.

Червоноградський  район знаходиться у північно-західній частині  Львівської області  в межах південної частини Волинської височини, і  межує  з  Волинню на  півночі,  а  на  заході - з  Республікою Польщею. Площа  району – 2970  квадратних  кілометрів,  які об’єднують сім  територіальних  громад,  205  населених  пунктів  з  населенням  232  тисячі  жителів.

Рельєф — слабохвиляста рівнина. Територією протікає ріка Західний Буг із численними притоками. Серед корисних копалин є значні поклади кам'яного вугілля, а також торфу, піску, глини тощо. Район має вигідне розташування щодо важливих транспортних шляхів. Це, зокрема, залізниця та автострада загальнодержавного значення Львів — Ковель із відгалуженням на Брест (Біларусь).

Основні природні ресурси регіону: Забузьке і Межирічанське (розроблені) і Тяглівське та Люблінське (розвідані) родовища кам'яного вугілля. У порівнянні з Донбасом, загальні показники якості вугілля нижчі, воно характеризується меншою теплотворністю і більш високою зольністю. Значну частину вугілля використовують Добротвірська ТЕС (Львівська область) і Бурштинська ТЕС (Івано-Франківська область).

Відносна одноманітність осадових порід, що виходять на поверхню, зумовило наявність тільки деяких видів будівельних матеріалів, до яких відносяться карбонатні породи (крейда і мергель), будівельні та бетонні піски, цегляні суглинки і глина, природні кам'яні будівельні матеріали і керамзитова сировина. Мергель як цементна сировина залягає в досить великих кількостях, але на даний момент не розробляється.

Основною сировиною цегельного виробництва є четвертинні лесовидні суглинки, які утворюють суцільний покрив на розмитій поверхні крейди. Суглинки розміщені в широкій смузі, перетинає площа басейну з півночі на південь. На площі Червоноградського району родовище суглинків знаходиться біля Сокаля. Поширені торф'яні відкладення в заболочених долинах річки Західний Буг та її приток.

Клімат помірно-континентальний. Середня температура січня −5 °C, липня від +18 °C. Кількість опадів становить 750—1000 мм.

Екологічні умови ділянок  проектування – задовільні

Рівень природної та техногенної безпеки в районі проектування – добрий. На територіях відсутні потенційно техногенно-небезпечних об’єктів.

На даний час територія, на яку розробляється детальний план не забудована.

На території детального планування відсутні об’єкти культурної та історичної спадщини.

Площа території проектування орієнтовно 20 га.

Розрахунковий термін реалізації ДПТ - від 3 до 7 років.

Детальний план території визначає:

- принципи планувально-просторової організації забудови;

- лінії регулювання забудови;

- функціональне призначення, режим та параметри забудови однієї, чи декількох земельних ділянок, розподіл територій згідно з будівельними нормами, державними стандартами та правилами;  

- містобудівні умови та обмеження;

- черговість та обсяги інженерного підготовлення території;

- систему інженерних мереж;

- порядок організації транспортного та пішохідного руху;

- порядок комплексного благоустрою та озеленення.

Документ державного планування розроблений згідно з:

- Законом України «Про стратегічну екологічну оцінку»;

- Законом України «Про оцінку впливу на довкілля»;

- Закон України «Про основи містобудування»;

- Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»;

- Земельний кодекс України;

- Водний кодекс України;

- ст.31 Закону «Про місцеве самоврядування в Україні»;

- Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо першочергових заходів реформування сфери містобудівної діяльності».

Під час проектування враховано вимоги:

- ДБН Б.2.2-12-2019 «Планування та забудова територій»;

- ДБН В.2.3-5-2018 «Споруди транспорту. Вулиці та дороги населених пунктів»;

- ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій»;

- ДБН В.2.5-64:2012 «Внутрішній водопровід та каналізація»;

- ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди»;

- Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів.

 

  1. Інформація про те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів):

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою статті третьої. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.

Для кожної з визначених стратегічних та оперативних цілей Програми розробляються завдання та заходи економічного і соціального розвитку. За кожною оперативною ціллю розробляється низка заходів і проєктів, серед яких можуть бути проєкти, які, відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», підлягатимуть оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Для таких проєктів має бути здійснена процедура оцінки впливу на довкілля.

Головними екологічними проблемами, які мають відношення до Програми є: захист атмосферного повітря; необхідність відновлення та модернізація головних споруд та мереж інженерної інфраструктури (централізоване водопостачання та водовідведення), збереження природних рослинних ресурсів та забезпечення необхідною площею зелених насаджень загального користування.

Стратегічна екологічна оцінка Програми дає можливість зосередитися на всебічному аналізі можливого впливу планованої діяльності на довкілля та використовувати результати цього аналізу для запобігання або пом’якшення екологічних наслідків в процесі стратегічного планування.

Метою СЕО є забезпечення високого рівня охорони довкілля та сприяння інтеграції екологічних факторів За кожним пріоритетним напрямком Програми розробляється низка заходів і проектів, серед яких можуть бути проекти, які відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», підлягатимуть оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Для таких проектів має бути здійснена процедура оцінки впливу на довкілля.

 

Проектні рішення архітектурно-планувальної організації та потреби територіального розвитку обумовлюються в тому числі завданням на розроблення детального плану території. Таким чином Проект ДДП визначає територіальні (просторові) умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, в частині дотримання планувальних обмежень (санітарно-захисних зон, охоронних зон), а також в частині дотримання режимів господарської діяльності в їх межах, які визначені законодавством України та низкою нормативно-правових актів та у сфері забезпечення норм санітарної гігієни та охорони навколишнього природного середовища на території населених пунктів.

Визначення основних екологічних проблем

Основними екологічними проблемами, території проектування можуть бути:

  • Атмосферне повітря

- забруднювачем атмосферного повітря є автотранспорт, що рухається по існуючих вулицях;

  • зміни мікроклімату, що безпосередньо пов’язані з активними масштабними впливами планованої діяльності;
  • Водні ресурси

- забруднення підземних водоносних горизонтів недостатньо очищеними стічними та зливними водами та механічне забруднення, оскільки, дощові та зливні води з території басейну поверхневого водовідведення видаляються за рахунок фільтрації в ґрунти або за рахунок стікання на пониженні ділянки рельєфу на прилеглих територіях  

  1. Земельні ресурси та ґрунти

- хімічне, органічне, механічне забруднення ґрунтового покриву на ділянках проектування та суміжних територіях із нею;

- видалення та або перемішування приземного родючого шару ґрунту;

- інженерно-геологічні небезпеки або негативні фізико-географічні явища спричинені внаслідок реалізації завдань детального плану;

  1. Здоров’я населення

- джерелом вібраційного забруднення може бути промислове та будівельне обладнання;

- джерелом хімічного та механічного забруднення компонентів середовища життя та праці людини ймовірно можуть бути підприємства та виробництва із порушеними технологічними процесами;

  1. Біорізноманіття

- руйнування оселищ;

- фрагментація ландшафтів;

- зникнення видів та інше.

 

  1. Ймовірні наслідки

Детальний план території є комплексним документом, проектні рішення якого в різній мірі та формі можуть впливати на стан довкілля та здоров’я населення.

В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації детального плану території, зокрема, мають бути оцінені наслідки для таких компонентів довкілля:

- ґрунти;

- атмосферне повітря;

- водні ресурси;

- стан фауни, флори, біорізноманіття, землі (у тому числі вилучення земельних ділянок);

- кліматичні фактори;

 

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:

- здійснення природоохоронних заходів, спрямованих на зменшення обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря;

- зменшення впливу забруднення повітря та ґрунтів автотранспортом шляхом реконструкції і будівництва проїздів з твердим покриттям;

- будівництво централізованої системи каналізування та влаштування централізованої системи водовідведення, що дозволить знизити рівень забруднення ґрунтових вод;

- заходи покращення стану повітряного басейну, зокрема, озеленення території, вулиць, проїздів тощо;

б) для територій з природоохоронним статусом:

- території з природоохоронним статусом в межах проектування відсутні.

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:

- Враховуючи географічне положення об’єкту транскордонні наслідки реалізації проектних рішень Детального плану для довкілля, у тому числі для здоров’я населення не прогнозується.

 

Оцінка ймовірних наслідків:

Атмосферне повітря

Під час будівництва комплексу вплив на повітряне середовище буде зумовлюватись збільшенням викидів забруднювальних речовин від роботи двигунів транспортних засобів, викидами пилу при проведенні земляних, будівельних, монтажних робіт. Передбачається, що дані речовини будуть утворюватися в незначних  кількостях, без перевищень норм ГДК.

Потенційними джерелами забруднення атмосферного повітря при експлуатації об’єкту будуть автотранспортні засоби різних категорій.

Водне середовище

Відведення поверхневих стоків з території дорожнього полотна здійснюватиметься за комбінованої системи дощової каналізації відкритого та закритого типу за допомогою дощоприймачів та водовідвідних канав, що розташовуватимуться в межах доріг та проїздів.

Передбачається, що проектні рішення не матимуть негативного впливу на водні ресурси.

Ґрунтове середовище

При будівництві об’єктів можливе тимчасове складування будівельних відходів та залишків матеріалів.

Порушення ґрунтового покриву може відбуватись під час будівництва та руху транспортних засобів.

Потенційними джерелами забруднення ґрунту під час проведення будівельних робіт є просипи сипучих матеріалів при розвантажувально-навантажувальних та перевантажувальних роботах, випадкові проливи бітуму, дизельного палива, емульсії або асфальтобетонної суміші.

Після завершення спорудження об’єкту передбачається відновлення грунтового покриву у визначених місцях.

Рослинний та тваринний світ

Згідно проектних рішень детального плану території вплив буде незначний та полягатиме в механічному порушенні рослинного покриву на період будівництва.

Після завершення спорудження об’єкту передбачається відновлення рослинного покриву у визначених місцях.

Акустичний вплив

Джерелами шуму та вібрації про спорудженні об'єкту будуть двигуни будівельних машин та механізмів.

Потенційними джерелами шуму при експлуатації об’єкту будуть автотранспортні засоби різних категорій.

 

  1. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено.

Крім альтернативи не затвердження документу державного планування необхідно розглянути декілька можливих сценарії розвитку еколого-економічних процесів:

- пасивного розвитку (нульовий): представлений документ державного планування не затверджується та не виконується;

- інтенсивного розвитку (трендовий): представлений документ державного планування затверджується, але не виконується;

- раціонального розвитку територій (оптимістичний): представлений документ державного планування затверджується та виконується.

У разі незатвердження документу державного планування та відмова від реалізації проекту призведе до неможливості розвитку економіки району, як продовження поточних тенденцій щодо стану довкілля. За даним варіантом подальший стабільний розвиток території є, очевидно, проблематичним, і ця альтернатива веде до погіршення екологічної ситуації, неефективного використання земельних ресурсів, хаотичної забудови.

Оцінка ефективності вказаного альтернативного варіанту буде відображена у Звіті про стратегічну екологічну оцінку. У ході розробки детального плану території та здійснення стратегічної екологічної оцінки проекту документу державного планування буде розглядатись територіальна альтернатива розміщення об’єктів на запроектованій території та різні технологічні варіанти проектування комунікацій у відповідності до актуальної ситуації на місцевості.

 

  1. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуся під час стратегічної екологічної оцінки

Предметом стратегічної екологічної оцінки є проектні рішення детального плану території, їх потенційний вплив на стан довкілля та здоров’я населення.

З огляду на стратегічний характер такого виду документації як детальний план території, ключове значення у виконанні стратегічної екологічної оцінки проекту такого документу мають методи стратегічного аналізу. Насамперед, буде застосований аналіз контексту стратегічного планування, що передбачає встановлення зв’язків з іншими документами державного планування та дослідження нормативно-правових умов реалізації рішень детального плану  території.

Застосування цільового аналізу при проведенні стратегічної екологічної оцінки дозволить встановити відповідність рішень детального плану території загальним цілям охорони довкілля та забезпечення безпечного для здоров’я населення середовища існування.

Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища.

Для здійснення стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватись логічні і формалізовані методи прогнозування.

Для розробки СЕО передбачається використовувати наступну інформацію:

- доповіді про стан довкілля;

- статистичну інформацію;

- фонові та лабораторні дослідження стану довкілля;

- дані моніторингу стану довкілля;

Також передбачається:

- збір та аналіз інформації про поточний стан факторів довкілля, включаючи значення ключових екологічних показників;

- проведення аналізу слабких та сильних сторін проекту Плану з точки зору екологічної ситуації;

- проведення консультацій з громадськістю щодо екологічних цілей;

- визначення можливих чинників змін антропогенного та природного характеру;

- проведення оцінки впливу Плану на фактори довкілля та на стан здоров’я й добробут населення.

Основним критерієм під час стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації є її відповідність державним будівельним нормам, санітарним нормам і правилам України, законодавству у сфері охорони навколишнього природного середовища.

Під час підготовки звіту стратегічної екологічної оцінки визначити доцільність і прийнятність запланованої діяльності і обґрунтування економічних, технічних, організаційних, санітарних, державно-правових та інших заходів щодо забезпечення безпеки навколишнього середовища.

 

  1. Заходи, для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Зважаючи на державну політику в галузі забезпечення екологічної безпеки та раціонального використання природних ресурсів, при будівництві об'єктів доцільно максимально повно використовувати сучасні екологічно безпечні технології при будівництві та експлуатації об'єктів, розміщення яких пропонується детальним планом.

Перелік  і стисла характеристика проектних рішень, комплекс яких включає:

- ресурсозберігаючі заходи – збереження і раціональне використання земельних та водних ресурсів, повторне їх використання та ін.;

- планувальні заходи – функціональне зонування, організація санітарно-захисних зон та санітарних розривів, озеленення та ін.;

- охоронні заходи – моніторинг території зон впливу планової діяльності.

Перелік проектних рішень для запобігання, зменшення та пом’якшення негативного впливу наслідків від виконання проектних рішень детального плану території, комплекс яких включає:

Заходи щодо охорона атмосферного повітря:

– озеленення вулиць та проїздів;

– озеленення території, що проектується;

– запроектовано асфальтобетонне покриття різного типу.

Заходи щодо пом’якшення існуючої ситуації при погіршенні якості атмосферного повітря та появі джерел неприємних запахів:

- виявлення аварійних викидів;

- вчасне планування ремонтних та відновлювальних робіт по обладнанню;

- збирання, обробка та зберігання інформації, автоматизація процесів, фіксація таких;

- підготовка документації про величини викидів за формами статистичної звітності;

- аналіз поточної інформації, складання екологічного прогнозу.

Заходи щодо захисту водного середовища:

- влаштування системи господарсько-побутової каналізації для відводу господарськопобутових стічних вод на існуючі очисні споруди за межами проєктування;

- влаштування системи поверхневої каналізації для відведення забрудненого дощового і талого стоку з території проектування на дощові очисні споруди;

- автономна система водопостачання;

Заходи щодо охорони ґрунтів та земель:

- обов'язково дотримуватися меж території, відведеної для будівництва;

- пропонується прокладати вулиці бордюрного профілю з облаштуванням закритої зливової каналізації для відведення дощових і талих вод;

-  всі будівельні матеріали повинні бути розміщені на спеціально відведеному майданчику з- твердим покриттям; 

- контроль за роботою інженерного обладнання, механізмів і транспортних засобів:

- своєчасний ремонт, недопущення роботи несправних механізмів;  заправка будівельної техніки тільки закритим способом або поза територією будівельного майданчика – автозаправниками; 

Заходи щодо поводження з відходами: 

- передбачаються місце встановлення контейнерів для сміття;

- передбачається роздільне збирання сміття з метою зменшення навантаження на існуюче звалище шляхом вилучення за призначенням вторинних матеріалів з подальшим їх переробленням за відповідними технологіями на спеціалізованих підприємствах.

- вивезення та подальша утилізація будівельного сміття.

Заходи щодо зменшення шуму та вібрації:

- встановити охоронні зони ліній електропередач;

- озеленення території;

- заборона робіт в нічний час за винятком випадків, коли розпочаті будівельні роботи не можуть бути призупинені.

Заходи щодо охорони біологічного та ландшафтного різноманіття:

- максимальне збереження існуючих насаджень та деревної рослинності;

- озеленення;

- мінімізація негативних впливів від реалізації проектних рішень під час їх введення в експлуатацію (пошкодження та знищення транспортними засобами, ущільнення ґрунту, руйнування та дигресії ландшафту)

Енергозбереження

- використання альтернативних систем енергозабезпечення на основі відновлювальних джерел енергії;

- впровадження енергозберігаючих технологій;

- використання енергозберігаючих матеріалів;

- використання енергозберігаючих світильників

Заходи щодо пожежної безпеки.

- Витримувати протипожежні відстані. Заплановані пожежні заходи в межах ДПТ: пожежна водойма, окремо розташовані пожежні резервуари з вільним доступом бригади до них, майданчики з відповідним інвентарем.

- На території забороняється розведення вогнищ, спалювання відходів та побутового сміття.

- Передбачити завчасні заходи по недопущенню виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру.

З цією метою розробити переліки заходів з попередження надзвичайних ситуацій окремих видів, які регламентують поточну планову діяльність.

 

  1. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

Структура звіту про стратегічну екологічну оцінку буде виконуватися згідно Методичних рекомендацій із здійснення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування (Наказ 296, Міністерства екології та природних ресурсів України) та згідно положень визначених статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

Пропонується така структура Звіту із СЕО:

- зміст та основні цілі детального плану, його зв’язок з іншими документами державного планування;

- характеристика поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

- характеристика стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

- екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються детального плану території, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

- зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на  державному та місцевому рівнях, що стосуються детального плану території;

- опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно, а за необхідності - 50-100 років), постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків

- заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання детального плану території;

- обґрунтування вибору виправданих альтернатив, якщо такі розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);

- заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання детального плану території для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

- опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);

- резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.

У складі містобудівної документації звітом про стратегічну екологічну оцінку для проектів містобудівної документації є розділ "Охорона навколишнього природного середовища", який має відповідати вимогам частини другої цієї статті.

 

9.Орган до якого подаються зауваження та пропозиціїта пропозиції та строки їх подання

Червоноградська міська рада

Адреса: 80100, Львівська обл., Червоноградський р-н, м. Червоноград, пр. Шевченка, 19, ел. пошта: info@chg.gov.ua    тел.: (03249) 3-23-46

 

Строки подання

15 днів з дня публікації Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки документа державного планування «Детальний план території кварталу житлової забудови садибного типу в присілку Тетерівець у селі Сілець Червоноградської територіальної громади Червоноградського району Львівської області» (відповідно до п.п. 5,6 ст. 10 Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку"). 

 

 

Поширити: