Звіт
про виконання Виконавчим комітетом Червоноградської міської ради Закону України «Про доступ до публічної інформації»
Дата звіту |
Звіт |
01.03.2025р. |
За період з 01 лютого 2025 р. по 01 березня 2025 року на адресу міського голови надiйшло - 115 запити на iнформацiю, з них: - 106– від громадян України. - 9- від громадських організацій, ЗМІ, організацій, установ; Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням: 1. Надати копії документів, рішень - 50 запитів. 2. Надати інформацію, чи створено у громаді спеціальний підрозділ, який займається маркетингом (промоцією, рекламою, популяризацією) громади. 3. Надати інформацію про рух клопотання -3 запити. 4. Надати інформацію про тарифи на водопостачання, водовідведення на 2025 рік. 5. Надати інформацію про перебування на квартирній черзі. 6. Надати інформацію про нарахування плати за теплопостачання абонентам з відключеним опаленням. 7. Надати інформацію по земельній ділянці та будівлі по пр.Шевченка,3-д 8. Надати інформацію - копія листування з Мітопроектом – 38 запитів. 9. Надати інформацію яка сума коштів затрачена на перейменування міста 10. Надати інформацію по земельній ділянці, яку займає магазин – 7 запитів. 11. Надати копії документів про присвоєння статусу обмеженого доступу – 3 запити. 12. Надати інформацію по оплаті комунальних послуг орендарем В. Юферовим -3 запити. 13. Надати інформацію по перевезеннях. 14. Надати інформаці, щодо кількості автобусів ТзОВ "Автолайн", які повинні працювати на маршрутах міського транспорту згідно договору. 15. Ннадати акт обстеження земельної ділянки по вул. Т.Савки,38. 16. Ннадати копію акту обстеження ділянки дороги.
На всі запити надано відповіді у встановлений законодавством термін
|
Приєднані файли: |
Звіт про публічну інформацію на 01.03..2025 р..doc |