Довідка
про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли у виконавчий комітет Червоноградської міської ради протягом 2023року
На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 « Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідно до Плану роботи виконавчого комітету Червоноградської міської ради на 2024 рік, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 12.12.2023 № 213,на розгляд виконавчого комітету виноситься питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли у виконавчий комітет Червоноградської міської ради у 2023 році.».
Протягом 2023 року (у порівнянні з 2022 роком )у виконавчий комітет надійшло за способом звернень:
( Рис. 1) таблиця Всього надійшло звернень за видами.
Вид звернення |
2023рік |
2022рік |
+/- |
Письмові звернення |
3566 |
4061 |
-495 |
Електронні звернення |
19 |
7 |
+12 |
Звернення на Урядову гарячу лінію (т.1545) |
441 |
485 |
-44 |
Звернення на Гарячу лінію області (т.112) |
505 |
461 |
+44 |
Звернення на гарячу лінію чергового виконкому (т. 1525; т. 0800401525) |
1124 |
1383 |
-229 |
звернення щодо виплати компенсації за комунальні послуги за розміщення (внутрішньо-переміщених осіб) ВПО |
4832 |
3731 |
+1101 |
Всього надійшло звернень |
10487 |
10128 |
+359 |
За видами звернення надійшли: - 3577 (у 2022р. – 4058) заяв ; 3 (у 2022р.- 6) –пропозиції; 5 (у 2022р.- 4 - )скарг,
Серед тих, хто звернулися за статтю у 2023 році – більшість жінки – 1832 (у 2022 - 2235 ), чоловіки - 1753 (у 2022р - 1833 ), як і минулоріч .
Звернень за суб’єктом надійшло: – 3375 індивідуальні (у 2022р - 3864), 210 – колективні, в них підписів 2742 (у 2022р – 187, в них 2923 підписів), повторних - 153 , (у 2022р - 17)
За категоріями звернулось: учасників війни – 1 (у 2022 р. -1) , учасники бойових дій – 456 ( у 2022р. – 50), ветеранів військової служби -2 ; осіб з інвалідністю І гр. – 6 (8); осіб з інвалідністю ІІ гр. – 4 (10) , осіб з інвалідністю ІІІ гр. – 4 (21); інших категорій що не вказали у заявах категорію, – 3112 (у 2022 р. -3966)
За соціальним станом звернулось: пенсіонерів – 780 (у 2022 р. – 246), 3 – робітники, 1 (2)– військовослужбовці, 4( 3) - підприємців., 2 – працівники бюджетної сфери, 2- служителі релігійних організацій, інших категорій – 2796 (3814), які не вказали свого соціального стану в заявах.
Письмові звернення надійшли з наступних питань
|
Письмові звернення з питань: |
2023 |
2022 |
|
0 |
0 |
0 |
||
600 (16,7%) |
894 (22%) |
-294 |
||
31 (0,9) |
17 (0,4%) |
+14 |
||
63 (1,7%) |
0 |
+63 |
||
2 (0,05%) |
31 (0,8%) |
-29 |
||
1919 (53,5%) |
1480 (36,4%) |
+439 |
||
6 (0,2%) |
10 (0,2%) |
-4 |
||
0 |
0 |
|
||
17 (0,5%) |
13 (0,3%) |
+4 |
||
757 (21,1%) |
1454 (35,7%) |
-697 |
||
27 (0,7%) |
25 (0,6%) |
+2 |
||
12 (0,3%) |
1 (0,02) |
+11 |
||
23 (0,6%) |
0 |
+23 |
||
19 (0,52%) |
21 (0,5%) |
-2 |
||
1 (0,02%) |
0 |
+1 |
||
0 |
0 |
0 |
||
Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність |
17 (0,5%) |
30 (0,74) |
-13 |
|
1 (0,02%) |
0 |
+1 |
||
Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини |
1 (0,02%) |
0 |
+1 |
|
Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України |
1 (0,02%) |
0 |
+1 |
|
0 |
0 |
0 |
||
0 |
0 |
0 |
||
14 (0,39%) |
6 (0,15%) |
+8 |
||
11 (0,3%) |
0 |
+11 |
||
Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
|
||
83 (2,3%) |
86 (2,11%) |
-3 |
За характером, порушених у письмових зверненнях, питань переважають питання: соціальної політики та соціального захисту -1919, з яких 1888 зв. про матеріальну допомогу (53,5%) ( у 2022- 1480(36,4%) ; комунального господарства – 757 (21,1%) ( у 2022 - 1454(35,7%) аграрної політики та земельних відносин - 600 (16,7%) ( у 2022 -894 (22%) ; Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політика та будівництва, підприємництва -63 (1,7%), решта менше 1%
Заяви , що надійшли у 2023 році розглянуті наступним чином:
Результати розгляду |
2023 |
2022 |
|
вирішено позитивно |
1823 (50,8%) |
1423 (35%) |
+400 |
Відмовлено |
0 |
275 (6,7%) |
-275 |
дано роз’яснення |
1762 (49,2%) |
2370 (58,3%) |
-608 |
З порушенням термінів надані відповіді на 26 (0,72%) звернень (у 2022 - 40 (0,98%%)
Всі стосувались відключення від індивідуального опалення
Окрім письмових звернень, громадяни міста звертаються на телефони Гарячих ліній. Зокрема:
Урядова гаряча лінія - 441 (у 2022 - 485) на 44 звернення менше :
Питання з якого звертались |
2022 |
2023 |
+/- |
з комунальних питань , в.т.ч: |
315 |
287 |
-28 |
- влаштування центрального опалення - |
78 |
55 |
-23 |
- каналізації |
39 |
40 |
+1 |
- елекропосачання (поламані розетки, заміна кабелів) |
14 |
10 |
-4 |
- водопостачання (затоплення підвалів , квартир) |
57 |
55 |
-2 |
- ремонт покрівель, будинків |
13 |
13 |
0 |
- заборгованості по квартплаті, скарги на сусідів |
13 |
17 |
+4 |
- з питань благоустрою (обрізка дерев, косіння трави, входи до під’їздів) |
15 |
20 |
+5 |
- влаштування дитячих майданчиків |
4 |
1 |
-3 |
- ремонтів доріг |
25 |
22 |
-3 |
- освітлення вуличне |
17 |
15 |
-2 |
- інші |
40 |
39 |
-1 |
з питань соціального захисту ( призначення субсидій, матеріальної допомоги, пільг, надання путівок на оздоровлення) |
68 |
57 |
-11 |
з питань медицини (скарги на лікарів, пільгові ліки) |
57 |
60 |
+3 |
з питань транспорту(пільговий проїзд, оплата проїзду) |
7 |
12 |
+5 |
з інших різних питань (реформування освіти, оновлення бібліотеки,) |
38 |
25 |
-13 |
ВСЬОГО |
485 |
441 |
-44 |
Звернення на Гарячу лінію області ст. на 31.12.23 р. розглянуті без порушенням термінів
На звернення громадян міста на «Урядову гарячу лінію» надавались письмові відповіді заявникам у відповідності до ЗУ «Про звернення громадян» та їх копії надсилаються Львівському контактному центру для послідуючого внесення даних Єдиної системи опрацювання звернень.
Гаряча лінія області - 505 звернення ( у 2022. - 461 ) на 44 більше
|
2022 |
2023 |
+/- |
- будівництво та благоустрій |
8 |
6 |
-2 |
- водопостачання та каналізація |
76 |
54 |
-22 |
-вуличне освітленння |
2 |
2 |
0 |
- газопостачання |
0 |
0 |
0 |
- дорожнє покриття |
15 |
31 |
+16 |
- екологія та природні ресурси |
2 |
0 |
-2 |
- електропостачання |
30 |
28 |
-2 |
- комунальне господарство |
242 |
268 |
+26 |
- освіта, наука та інтелектуальна власність |
0 |
2 |
+2 |
- охорона здоровя (в.т.ч. коронавірус) |
2 |
4 |
+2 |
- соціальний захист(в т. ч виплати ВПО) |
7 |
11 |
+4 |
- теплопостачання |
45 |
23 |
-22 |
- транспорт |
7 |
3 |
-4 |
- інше |
25 |
73 |
+48 |
Всього надійшло з питань: |
461 |
505 |
+44 |
Звернення на Гарячу лінію області ст. на 31.12.23 р. розглянуті 3 порушенням термінів |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Гаряча лінія чергового виконкому «1525» (тел. 0800401525)
у 2023 році звернулось 1124 громадян
( у 2022р. - 1383 звернень ) на 259 менше
Назва організації По питання якої звертались |
2023 |
2022 |
+/- |
КП «Червонограджитлокомунсервіс» |
303 |
401 |
-98 |
А саме: - водопостачання - каналізація - світло - дахи, ремонти, різне |
72 65 96 70 |
92 83 170 56 |
-20 -18 -74 +14 |
КП «»Червоноградводоканал |
261 |
318 |
-57 |
А саме: - водопостачання - затори зовнішньої каналізації - різне |
78 160 23 |
125 179 14 |
-47 -19 +9 |
КП «Комунальник» |
46 |
50 |
-4 |
А саме: - зовнішнє освітлення, робота світлофора - вивіз сміття, прибирання територій - ремонту доріг - різне |
19 4 10 13 |
32 6 1 11 |
-13 -2 +9 +2 |
КП «Червоноградтеплокомуненерго» |
163 |
56 |
+ 107 |
А саме: - пориви теплотраси - якість теплопостачання - різне |
70 22 71 |
16 13 27 |
+54 +9 +44 |
По питаннях ШРЕМ |
107 |
106 |
+1 |
По питаннях Львівгазу |
12 |
6 |
+6 |
По питаннях перевезень |
6 |
32 |
-26 |
По питаннях НС |
175 |
232 |
-57 |
По ліфтах |
18 |
28 |
-10 |
Інші:( паркування на газонах, скарги на приймальний покій, скарги відсутність люків через викрадення, бродячі собаки, скандали, ) |
30 |
154 |
-124 |
Відповідальні чергові виконкому (тел.1525) надають інформацію заявникам про те, як вирішити проблему, про заплановані відключення мереж, забезпечують координацію роботи аварійних служб комунальних підприємств, інформують про стан виконання звернень на Гарячу лінію області у вечірні години та вихідні дні. Щоранку надають інформацію першому заступнику міського голови про звернення за час чергування.
у 2023 році підключили безкоштовну лінію на службу чергового т. 800401525 на яку можна буде телефонувати безкоштовно з телефону будь якого оператора.
Станом на 02.01.2024, за зверненнями громадян на ім’я міського голови та депутатів, за рахунок коштів місцевого бюджету виплачено матеріальну грошову допомогу 2064 громадянам (пенсіонерам, ветеранам, малозабезпеченим сім’ям та іншим категоріям) на загальну суму 10912,958 тис. грн., в т.ч. 564 Захисникам та Захисницям України на суму 1512,558 тис. грн.
( Станом на 02.01.2022 р., за рахунок коштів місцевого бюджету була виплачена матеріальна грошова допомога 1544 громадянам (пенсіонерам, ветеранам, малозабезпеченим сім’ям та іншим категоріям) на загальну суму 6315,1 тис. грн., в т.ч. 411учасникам АТО на суму 1012,3 тис. грн )
Звернення громадян є індикатором проблем, які виникають з різних причин у громадян міста , вони є сигналом до планування роботи , перерозподілу коштів для вирішення проблем, які виникають на часі.
Звернення розглядались міським головою заступниками міського голови відділами виконавчого комітету, виконавчими органами ради та комунальними підприємствами
Заплановані особисті прийоми громадян міським головою та його заступниками у відповідності до розпоряджень Червоноградського міського голови від 31.07.2023 №206-р зі зміною від 07.11.2023 №325-р, не проводились спочатку через карантин, потім через воєнний стан, однак жодна людина не залишилась поза увагою.
З 2022 року додались звернення громадян з виплати компенсації за комунальні послуги за розміщення (внутрішньо-переміщених осіб) ВПО – у 2023 зареєстровано 4832 звернень (у 2023- 3731)
В управлінні ЖКГ з 01.09.2022 зазначені звернення вносяться до інформаційно-аналітичної системи обліку осіб, пов’язаних з компенсацією за тимчасове розміщення ВПО.
Громадяни міста іноді звертаються до виконавчого комітету із зверненнями , посилаючись на ЗУ «Про доступ до публічної інформації» через незнання чинного законодавства. Якщо такі звернення не потребують надання створюваного в установі документу, вони реєструються і розглядаються як звернення а не запити.
Для інформації: Крім звернень громадян, які наведені вище, впродовж 2023року до виконавчого комітету надійшло запитів на інформацію 542 (у 2022 - 162) та депутатських звернення 66(у 2022 році - 98)
Основними причинами та умовами , що породили письмові заяви і скарги громадян до виконавчого комітету, дзвінки на гарячі лінії
- збільшенням кількості громадяни що опиняються у скрутному становищі через війну, хвороби, фінансові, житлові проблеми , через маленьку пенсію чи неврегульовані сімейні відносини, тощо;
- звернення на від’єднання від ЦО , через неспроможність сплачувати за теплопостачання (депутати прийняли рішення про надання таких дозволів всупереч чинному законодавству)
- старіння і зношеність мереж каналізаційних, водо- , тепло-постачання, житлового фонду, доріг.;
- скарги на іржаву воду, спричинені ремонтами мереж через пориви чи заміну їх;
- недбалістю окремих громадян, які скидають в каналізацію сміття, яке спричиняє затори;
- зміною адміністративно-територіального устрою нашої держави.
Аналіз роботи із розгляду звернень громадян, що надійшли до виконкому, свідчать про необхідність і надалі вживати конкретних заходів на поліпшення роботи за зверненнями громадян, посилення персональної відповідальності керівників за своєчасний, належний розгляд питань, порушених у зверненнях та особливу увагу приділяти розгляду звернень ветеранів війни, учасників бойових дій, ветеранів військової служби, осіб з інвалідністю, багатодітних сімей, сімей загиблих учасників російсько-української війни, внутрішньо переміщених осіб та інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.
Начальник загального відділу (підпис) Тетяна МАРТЕНС
Приєднані файли: |
ДОВ1ДКА звер 2023.rtf |