Довідка

про підсумки роботи із  зверненнями громадян, які надійшли  у виконавчий комітет Червоноградської міської ради протягом 2023року

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 « Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідно до  Плану роботи виконавчого комітету Червоноградської міської ради на 2024 рік, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 12.12.2023 № 213,на розгляд виконавчого комітету виноситься питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли у виконавчий комітет Червоноградської міської ради у 2023 році.».

 

      Протягом  2023 року  (у порівнянні з 2022 роком )у виконавчий комітет надійшло за способом звернень:

    ( Рис. 1)  таблиця Всього надійшло звернень за видами.

Вид звернення

2023рік

2022рік

+/-

Письмові звернення

3566

4061

-495

Електронні звернення

19

7

+12

Звернення на Урядову гарячу лінію (т.1545)

441

485

-44

Звернення на  Гарячу лінію області (т.112)

505

461

+44

Звернення на гарячу лінію

чергового виконкому (т. 1525; т. 0800401525)

1124

1383

-229

звернення щодо виплати компенсації за комунальні послуги за розміщення (внутрішньо-переміщених осіб) ВПО

4832

3731

+1101

Всього надійшло звернень

10487

10128

+359

 

За видами звернення надійшли: - 3577 (у 2022р. – 4058) заяв ; 3  (у 2022р.- 6) –пропозиції; 5 (у 2022р.- 4 - )скарг,

Серед тих, хто звернулися за статтю  у 2023 році – більшість жінки – 1832 (у 2022 - 2235 ), чоловіки - 1753   (у 2022р - 1833 ), як і минулоріч .

Звернень за суб’єктом надійшло: – 3375  індивідуальні (у 2022р - 3864), 210  – колективні, в них підписів 2742 (у 2022р – 187, в них  2923 підписів), повторних - 153 , (у 2022р - 17)

За категоріями звернулось: учасників війни – 1 (у 2022 р. -1) , учасники бойових дій – 456 ( у 2022р. – 50),  ветеранів військової служби -2 ; осіб з інвалідністю І гр. – 6 (8);  осіб з інвалідністю ІІ гр. – 4 (10) , осіб з інвалідністю ІІІ гр. – 4 (21); інших категорій що не вказали у заявах категорію, – 3112 (у 2022 р. -3966)

За соціальним станом звернулось: пенсіонерів – 780 (у 2022 р. – 246), 3 – робітники, 1 (2)– військовослужбовці, 4( 3) - підприємців., 2 – працівники бюджетної сфери, 2- служителі релігійних організацій, інших категорій – 2796 (3814), які не вказали свого соціального стану в заявах.

 Письмові звернення надійшли з наступних питань

 

Письмові звернення з питань:

2023

2022

 

010

Промислова політика

0

0

0

020

Аграрна політика і земельні відносини

600 (16,7%)

894 (22%)

-294

030

Транспорт і зв'язок

31 (0,9)

17 (0,4%)

+14

040

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво

 

63 (1,7%)

0

+63

050

Фінансова, податкова, митна політика

2 (0,05%)

31 (0,8%)

-29

060

Соціальна політика. Соціальний захист населення

1919 (53,5%)

1480 (36,4%)

+439

070

Праця і заробітна плата

6 (0,2%)

10 (0,2%)

-4

080

Охорона праці та промислова безпека

0

0

 

090

Охорона здоров'я

17 (0,5%)

13 (0,3%)

+4

100

Комунальне господарство

757 (21,1%)

1454 (35,7%)

-697

110

Житлова політика

27 (0,7%)

25 (0,6%)

+2

120

Екологія та природні ресурси

12 (0,3%)

1 (0,02)

+11

130

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації

23 (0,6%)

0

+23

140

Сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей

19 (0,52%)

21 (0,5%)

-2

150

Молодь. Фізична культура і спорт

1 (0,02%)

0

+1

160

Культура та культурна спадщина, туризм

0

0

0

170

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

17 (0,5%)

30 (0,74)

-13

180

Інформаційна політика, діяльність медіа

1 (0,02%)

0

+1

190

Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини

1 (0,02%)

0

+1

200

Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

1 (0,02%)

0

+1

210

Діяльність центральних органів виконавчої влади

0

0

0

220

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

0

0

0

230

Діяльність органів місцевого самоврядування

14 (0,39%)

6 (0,15%)

+8

240

Діяльність підприємств та установ

11 (0,3%)

0

+11

250

Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини

0

0

0

260

Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій

0

0

 

270

Інше

83 (2,3%)

86 (2,11%)

-3

 

 

За характером, порушених у письмових зверненнях, питань  переважають питання: соціальної політики та  соціального захисту -1919, з яких 1888 зв. про матеріальну допомогу (53,5%) ( у 2022- 1480(36,4%) ; комунального господарства – 757 (21,1%) ( у 2022 - 1454(35,7%)  аграрної політики та земельних відносин - 600 (16,7%) ( у 2022 -894 (22%) ; Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політика та будівництва, підприємництва -63 (1,7%), решта менше 1%

 

Заяви , що надійшли у 2023 році розглянуті наступним чином:

Результати розгляду

2023

2022

 

вирішено позитивно

1823 (50,8%)

1423 (35%)

+400

Відмовлено

0

275 (6,7%)

-275

дано роз’яснення

1762 (49,2%)

2370 (58,3%)

-608

З порушенням термінів надані відповіді на  26 (0,72%)  звернень (у 2022 - 40 (0,98%%)

 Всі стосувались відключення від індивідуального опалення

Окрім письмових  звернень, громадяни міста звертаються на телефони Гарячих ліній. Зокрема:

 

  Урядова гаряча лінія  -  441  (у 2022 - 485)  на 44 звернення менше :

 

Питання з якого звертались

2022

2023

+/-

з комунальних  питань ,   в.т.ч:

315

287

-28

- влаштування  центрального опалення  - 

78

55

-23

-  каналізації                      

39

40

+1

- елекропосачання (поламані розетки, заміна кабелів) 

14

10

-4

- водопостачання (затоплення підвалів , квартир)         

57

55

-2

-   ремонт покрівель, будинків                                   

13

13

0

     -  заборгованості по квартплаті, скарги на сусідів   

13

17

+4

- з питань благоустрою (обрізка дерев, косіння трави, входи до під’їздів)

15

20

+5

- влаштування дитячих майданчиків                             

4

1

-3

- ремонтів доріг                                                                

25

22

-3

- освітлення вуличне                                                        

17

15

-2

-  інші                                                                                

40

39

-1

з питань соціального захисту ( призначення субсидій, матеріальної допомоги, пільг, надання путівок на оздоровлення) 

68

57

-11

з питань медицини (скарги на лікарів, пільгові ліки)       

57

60

+3

 з  питань транспорту(пільговий проїзд, оплата проїзду)    

7

12

+5

 з інших різних питань (реформування освіти, оновлення бібліотеки,)                                                                

38

25

-13

ВСЬОГО

485

441

-44

 

Звернення на Гарячу лінію області ст. на 31.12.23 р. розглянуті без порушенням термінів

На звернення громадян міста  на «Урядову гарячу лінію» надавались письмові відповіді заявникам у відповідності до ЗУ «Про звернення громадян» та їх копії надсилаються Львівському контактному центру для послідуючого внесення даних Єдиної системи опрацювання звернень.

 

 

 

 

 

Гаряча лінія області   -  505 звернення  ( у 2022. - 461   ) на 44 більше

 

 

 

2022

2023

+/-

- будівництво та благоустрій

8

6

 

-2

- водопостачання та каналізація

76

54

-22

-вуличне освітленння

2

2

0

- газопостачання

0

0

0

- дорожнє покриття

15

31

+16

- екологія та природні ресурси

2

0

-2

- електропостачання

30

28

-2

- комунальне господарство

242

268

+26

- освіта, наука та інтелектуальна власність

0

2

+2

- охорона здоровя (в.т.ч. коронавірус)

2

4

+2

- соціальний захист(в т. ч виплати ВПО)

7

11

+4

- теплопостачання

45

23

-22

- транспорт

7

3

-4

- інше

25

73

+48

Всього  надійшло з питань:

461

505

+44

 

Звернення на Гарячу лінію області ст. на 31.12.23 р. розглянуті 3 порушенням термінів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гаряча лінія  чергового виконкому «1525» (тел. 0800401525)

у 2023 році звернулось 1124 громадян

   ( у 2022р. -  1383    звернень ) на 259 менше

 

Назва організації

По питання якої звертались

 

2023

 

2022

 

+/-

КП «Червонограджитлокомунсервіс»

303

401

-98

А саме: - водопостачання

- каналізація  

- світло 

- дахи, ремонти, різне 

72

65

96

70

92

83

170

56

-20

-18

-74

+14

КП «»Червоноградводоканал

261

318

-57

А саме: - водопостачання 

- затори зовнішньої каналізації

- різне

78

160

23

125

179

14

-47

-19

+9

КП «Комунальник»

46

50

-4

А саме: - зовнішнє освітлення, робота світлофора      

- вивіз сміття, прибирання територій     

- ремонту доріг

- різне

19

4

10

13

32

6

1

11

-13

-2

+9

+2

КП «Червоноградтеплокомуненерго»

163

56

+ 107

А саме: - пориви теплотраси 

- якість теплопостачання

- різне

70

22

71

16

13

27

+54

+9

+44

По питаннях  ШРЕМ  

107

106

+1

По питаннях Львівгазу  

12

6

+6

По питаннях перевезень 

6

32

-26

По питаннях НС

175

232

-57

По ліфтах 

18

28

-10

Інші:(  паркування на газонах, скарги на  приймальний покій, скарги  відсутність люків через викрадення, бродячі собаки, скандали, )

30

154

-124

Відповідальні чергові виконкому (тел.1525) надають інформацію заявникам про те, як вирішити проблему,  про заплановані відключення мереж,  забезпечують координацію роботи аварійних служб комунальних підприємств, інформують про стан  виконання звернень на Гарячу лінію області у вечірні години та  вихідні дні. Щоранку надають інформацію першому заступнику міського голови  про звернення  за час чергування.

у 2023 році підключили безкоштовну лінію на службу чергового т.  800401525 на яку можна буде телефонувати безкоштовно з телефону будь якого оператора.

Станом на 02.01.2024, за зверненнями громадян на ім’я міського голови та депутатів, за рахунок коштів  місцевого бюджету виплачено матеріальну грошову допомогу 2064 громадянам (пенсіонерам, ветеранам, малозабезпеченим  сім’ям та іншим категоріям) на загальну суму  10912,958  тис. грн., в т.ч. 564 Захисникам та Захисницям України на суму 1512,558 тис. грн.

      (  Станом на 02.01.2022 р., за рахунок коштів  місцевого бюджету була виплачена матеріальна грошова допомога  1544 громадянам (пенсіонерам, ветеранам, малозабезпеченим  сім’ям та іншим категоріям) на загальну суму  6315,1 тис. грн., в т.ч. 411учасникам АТО на суму 1012,3 тис. грн )

Звернення громадян є індикатором  проблем, які виникають з різних причин у громадян міста , вони є сигналом до планування роботи , перерозподілу коштів для вирішення проблем, які виникають на часі.

Звернення розглядались міським головою заступниками міського голови відділами виконавчого комітету, виконавчими органами ради та комунальними підприємствами

Заплановані  особисті прийоми громадян міським головою  та його заступниками у відповідності до розпоряджень   Червоноградського міського голови від 31.07.2023 №206-р зі зміною від 07.11.2023 №325-р, не проводились спочатку через карантин, потім через воєнний стан, однак жодна людина не залишилась поза увагою.

З 2022 року додались звернення  громадян з виплати компенсації за комунальні послуги за розміщення (внутрішньо-переміщених осіб) ВПО – у 2023 зареєстровано 4832 звернень (у 2023- 3731)

В управлінні ЖКГ з 01.09.2022 зазначені звернення вносяться до  інформаційно-аналітичної системи обліку осіб, пов’язаних з компенсацією за тимчасове розміщення ВПО.

           Громадяни міста іноді звертаються  до виконавчого комітету із зверненнями , посилаючись на ЗУ «Про доступ до публічної інформації» через  незнання чинного законодавства. Якщо такі звернення не потребують надання створюваного в установі документу, вони реєструються і розглядаються як звернення а не запити.

         Для інформації: Крім звернень громадян, які наведені вище,   впродовж 2023року до виконавчого комітету надійшло  запитів на інформацію 542 (у 2022 - 162) та депутатських звернення 66(у 2022 році - 98)

          Основними причинами та умовами , що породили письмові заяви і скарги громадян до виконавчого комітету, дзвінки на гарячі лінії

- збільшенням кількості громадяни що опиняються у скрутному становищі через війну,  хвороби,  фінансові,  житлові проблеми , через маленьку пенсію чи неврегульовані сімейні відносини, тощо;

- звернення на від’єднання  від ЦО , через неспроможність сплачувати за теплопостачання (депутати прийняли рішення про надання таких дозволів всупереч чинному законодавству)

-   старіння і зношеність мереж каналізаційних,  водо- , тепло-постачання, житлового фонду,  доріг.;

- скарги на іржаву воду, спричинені ремонтами  мереж через пориви чи заміну їх;

-  недбалістю окремих громадян, які скидають в каналізацію сміття, яке спричиняє затори;

-  зміною адміністративно-територіального устрою нашої держави.

       Аналіз роботи із розгляду звернень громадян,  що надійшли до виконкому, свідчать про необхідність і надалі  вживати конкретних заходів на поліпшення роботи  за зверненнями громадян, посилення персональної відповідальності керівників за своєчасний, належний розгляд питань, порушених у зверненнях та особливу увагу приділяти розгляду звернень ветеранів війни, учасників бойових дій, ветеранів військової служби, осіб з інвалідністю, багатодітних сімей, сімей загиблих учасників російсько-української війни, внутрішньо переміщених осіб та інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.

 

Начальник загального відділу              (підпис)                    Тетяна МАРТЕНС

Приєднані файли:
ДОВ1ДКА звер 2023.rtf
Поширити: