Довідка

про роботу із  зверненнями громадян, у виконавчому комітеті Червоноградської міської ради протягом І півріччя 2024 року

 

Керуючись  Законами України „Про місцеве самоврядування в Україні” , „Про звернення громадян ”  „ Про доступ до публічної інформації  ”  із змінами, постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.2019 № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень», на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „ Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, Плану роботи виконавчого комітету Червоноградської міської ради на 2024 рік, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 12.12.2023 № 213, на Ваш розгляд надані Дані про звернення громадян за І півріччя  2024р. в порівнянні з аналогічним періодом 2023р. у виконавчому комітеті Червоноградської міської ради

Впродовж І-му півріччя 2024 в порівняння з аналогічним періодом 2023 року до виконавчого комітету надійшло звернень:

    ( Рис. 1)  таблиця Всього надійшло звернень за видами.

Вид звернення

І півріччя

2024 року

І півріччя

2023 року

 

+/-

Письмові звернення

2784

2104

+680

Електронні звернення

56

10

+46

Телефонні звернення на Урядову гарячу лінію (т.1545)

192

197

-5

Телефонні звернення на  Гарячу лінію області (т.112)

241

198

+43

Телефонні звернення на

службу чергового виконкому (т. 1525)

658

562

+96

Запити на публічну інформацію

248

250

-2

звернення з виплати компенсації за комунальні послуги за розміщення (внутрішньо-переміщених осіб) ВПО

1068

1548

-480

Депутатські звернення та запити

37

30

+7

Всього надійшло звернень

5284

4899

+385

 

Найбільше письмових звернень надійшло з  питань:

  • соціального захисту 2074 ( у 2023- 1215) з них: 1999 (у 2023- 1076) про надання матеріальної допомоги  ; На 859 звернень  більше;
  • комунального господарства – 353 ( у 2023 – 364) звернень, що на 11 звернень менше ніж в аналогічному періоді минулого року.

 

  • аграрної політики і земельних відносин 146 (у 2023 - 402) на 256 звернень менше;
  • Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян 70 (у 2023 - 5) на 65 звернень більше
  • фінансова, податкова , митна політика 42 (у 2023 – 2)  на 40  звернень більше;
  • охорона здоров’я 2 (у 2023 - 15) на 13 звернень менше;
  • діяльність підприємств а установ 17 (у 2023 – 5) на 12 звернень більше.

Тематика інших звернень залишилась приблизно  на рівні минулого року.

Серед звернень, що надійшли 62 (у 2023 - 100) колективних звернень на 38 менше,   повторних звернень -24 (у 2023р.- 10)  на 14 більше

 

Письмові заяви , що надійшли у І-му півріччі 2024  року розглянуті та надані відповіді. Мало місце порушення термінів надання відповідей (через об’єктивні причини)  5 звернень  (0,2 % від загальної кількості.). Необхідно відновити нашу колишню практику про надання вексельних зобов’язань або надавати роз’яснення про неможливість  виконання того чи іншого звернення на даному етапі в вказувати термін, коли і в який спосіб  буде доречно звернутись.

Звернення громадян нашого міста на Урядову гарячу лінію та Гарячу лінію області надсилаються до виконавчого комітету Львівським контактним центром електронною поштою.

 Тематика телефонних звернень  на гарячі лінії, як і письмових , наступна:

Всього  на Урядову гарячу лінію надійшло 192 звернення від громадян нашої громади  (у 2023 - 197),що   на 5 звернень менше :

Питання з якого звертались

І півріччя

2024

І півріччя

2023

+/-

з комунальних  питань ,   в.т.ч:

81

129

-48

- влаштування  центрального опалення  - 

9

25

-16

-  каналізації                      

10

18

-

- елекропосачання (поламані розетки, заміна кабелів) 

2

4

-2

- водопостачання (затоплення підвалів , квартир)         

19

25

-6

-   ремонт покрівель, будинків                                   

5

4

+1

     -  заборгованості по квартплаті, скарги на сусідів   

9

8

+1

- з питань благоустрою (обрізка дерев, косіння трави, входи до під’їздів, облаштування парко-місць)

8

9

-1

- ремонтів доріг                                                                 

2

10

-8

- освітлення вуличне                                                        

1

7

-6

-  інші                                                                                

16

19

-3

з питань соціального захисту ( призначення допомоги ВПО, субсидій, матеріальної допомоги, пільг, проблеми  ВПО, інші ) 

64

26

+38

з питань медицини (скарги на лікарів, пільгові ліки)       

6

27

-21

 з  питань транспорту(пільговий проїзд, оплата проїзду)    

1

2

-1

 з інших різних питань (реформування освіти, земельні, житлова політика, законність і правопорядок, діяльність органу місцевого самоврядування.)                                                                

40

13

+27

ВСЬОГО

192

197

-5

 

На звернення на «Урядову гарячу лінію» надавались письмові відповіді заявникам у відповідності до ЗУ «Про звернення громадян» та їх копії надсилаються Львівському контактному центру для послідуючого внесення даних Єдиної системи опрацювання звернень. .

Всього  на Гарячу лінію області надійшло 241 звернень  (у 2023 -  198) , що на 43 більше.

з питань:

І півріччя 2024р.

І півріччя 2023р

+/-

1.  Електропостачання

7

8

-1

2. Водопостачання та каналізація

93

27

+66

3 . Комунального господарства

115

105

+10

4. Будівництва і благоустрою

5

4

+1

5. Охорони здоров’я

 

0

3

-3

6.Транспорту

7

0

+7

7. Газопостачання

0

0

0

8. Соціального  захисту

0

4

-4

13. Теплопостачання

2

7

-5

14. Дорожнього покриття

2

13

-11

15.Освіта

2

1

+1

16. виплата допомоги ВПО

1

7

-6

17. Інше

7

19

-12

Всього

241

198

+43

На звернення на «Гарячу лінію області» надаються  відповіді заявникам письмово чи в інший спосіб, зазначений заявником у зверненні., Також зняття з контролю термінових звернень проводить Львівський контактний центр за телефонним підтвердженням заявника.

Всього  на телефон чергового виконавчого комітету звернулось  громадян 658 (у 2023 - 562)

Служба чергового  забезпечена телефоном 0800401525, дзвінки на який безкоштовні з телефонів усіх операторів.

Громадяни звертались на службу з наступних питань:

По питаннях  КП «ЧЖКС» -   131 ( у 2022 – 152) на 21 менше :

- водопостачання – 43 (38 )

- каналізація – 28 (31)

- світло   -  23 (54 )

- різне (косіння прибудинкових територій,

 ремонти під’їздів, течуть дахи)  -  37 (29)

По питаннях КП «ЧВК»   - 152 (145) на 7 більше:

 - водопостачання  - 31 (38)

- затори каналізації – 82 (87)

- затори зовнішньої каналізації -  24

-інші – 15(20)

По питаннях  КП «Комунальник»  - 46 (23) на 23 більше

- зовнішнє освітлення, робота світлофора       - 19 (13)

- вивіз сміття , прибирання територій             - 9 (4)

- ремонту доріг -  1 (1)

- різне  -17 (6)

По питаннях  КП «ЧТКЕ»  - 65 (93) на 28 менше;

- пориви теплотраси -   14 (30)

- якість теплопостачання – 4 (2);

- різне (вт.ч. обрізка батарей, вода в УТП ) –  47 (61).

По питаннях  ШРЕМ   –  24 (37);

По питаннях Львівгазу   - 14 (9).

По питаннях перевезень (порушення графіків руху, пільги, пенсіонери)  - 10 (4) ;

По питаннях НС (пожежі, підпали трави) –  152 (73)

По ліфтах  -  7 (6);

Інші: -  57 (17)

На звернення , черговий виконкому  надає роз’яснення про аварійні ситуації, надає роз’яснення щодо способу розв’язання проблеми, надає контактні телефони  аварійних служб, щоденно інформує керівництво про звернення для аналізу і вжиття заходів. Чергові слідкують за зверненнями на ГЛО та сприяють вирішенню у вихідні дні та вечірні і нічні години)

У лютому 2024 року на сайті Червоноградської територіальної громади почав діяти Кабінет мешканця м. Червонограда ,  щоб мешканцям  більше не доводилося «оббивати пороги» кабінетів та чекати у чергах. Написати заяву, подати запит на інформацію, повідомити про корупцію, і головне - отримати відповідь, тепер можна в одному місці, не виходячи з дому.  На разі в кабінеті зареєструвались  всього 54 користувачів. Через кабінет подано 14 звернень, 6 запитів на інформацію та 1 повідомлення про корупцію. (статистика додається)

Оновлено склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян у зв’язку з кадровими змінами (рішення виконкому від 18.06.2024 №142)

Всі звернення зареєстровані в електронній  програмі МЕГАПОЛІС, розглядались міським головою заступниками міського голови відділами виконавчого комітету, виконавчими органами ради та комунальними підприємствами, старостами виконавчого комітету.

      Звернення громадян,  є показником проблем , які виникають на часі  і є основою для планування роботи виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств міста, внесення коректив у перерозподіл коштів міського бюджету для вирішення першочергових проблем, залучення коштів бюджетів різних рівнів, залучення коштів інвесторів  та для планування роботи в майбутньому.

Звернення не залишаються  поза увагою, всі були розглянуті та опрацьовані. На жаль, не всі звернення вдається задовільнити в повному об’ємі через об’єктивні причини, об’єм робіт, відсутність необхідної кількості коштів чи через відсутність кадрів. Надавались відповіді щодо планування виконання звернень у наступному році.

                  До міського голови щоденно надходять звернення про надання матеріальної допомоги. Станом на 01.07.2024, за зверненнями громадян на ім’я міського голови та депутатів, за рахунок коштів  місцевого бюджету виплачено одноразову грошову допомогу 1450 громадянам (всього на зазначену дату звернень зареєстровано 1999)  (пенсіонерам, ветеранам, малозабезпеченим сім’ям та іншим категоріям) на загальну суму  7944865,00  грн., в т. ч. 606 Захисникам та Захисницям України на суму 1834968,00  грн.

  Основними причинами та умовами , що спричиняють звернення громадян залишаються, як і минулоріч:

-  старіння і зношеність мереж каналізаційних,  водо- , тепло-постачання, житлового фонду,  доріг.;

- зменшення фінансового та кадрового  ресурсу на виконання всіх звернень;

- впорядкування земельних питань;

- впорядкування питань підприємництва під час воєнного стану;

- впорядкування сімейних відносин щодо дітей через війну;

-  незабезпеченість житлом через неспроможність його придбати ;

- неспроможність громадян похилого віку,  сплачувати комунальні платежі , підтримувати в належному стані комунальні мережі в квартирах (приватизованих) та купувати ліки;

- звернення з виплати компенсації за комунальні послуги за розміщення ВПО (внутрішньо-переміщених осіб)

  Аналіз звернень громадян,  що надійшли до виконавчого комітету впродовж І півріччя 2024 року, свідчать про необхідність подальшого  вдосконалення роботи із зверненнями:  забезпечувати оперативне реагування на суспільно важливі проблеми, які порушуються у зверненнях; інформувати  містян про зручності у поданні звернень через кабінет мешканця м. Червонограда,  вивчати громадську думку щодо основних напрямів діяльності виконавчого комітету , сприяти підвищенню ефективності управління, якості підготовки та прийняття рішень щодо розв’язання суспільно важливих проблем з урахуванням думки громадськості, враховуючи воєнний стан. Забезпечувати об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян на «Урядову гарячу лінію» та  «Гарячу лінію області», особливу увагу приділяти вирішенню проблем, з якими найчастіше звертаються громадяни    найменш захищених верств населення, особи з інвалідністю,  учасники війни, члени їх сімей,  ветерани війни та внутрішньо-переміщені особи, які через війну залишились без домівок. Пропонується на затвердження проект рішення

.Начальник загального відділу                     (підпис)                        Т.МАРТЕНС.

 

 

 

Приєднані файли:
Довідка-І п. 2024.doc
Поширити: