Додаток

до рішення Виконавчого комітету

Шептицької міської ради

21.01.2025 1

 

 

Довідка

про підсумки роботи із  зверненнями громадян, які надійшли  у виконавчий комітет Шептицької міської ради у 2024 році

 

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 « Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідно до  Плану роботи виконавчого комітету Шептицької міської ради на 2025 рік, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 17.12.2024 №298,на розгляд виконавчого комітету виноситься питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян, які надійшли у виконавчий комітет Шептицької міської ради у 2024 році.».

 

      Протягом  2024 року  (у порівнянні з 2023 роком )у виконавчий комітет надійшло за способом звернень:

    ( Рис. 1)  таблиця Всього надійшло звернень за видами.

Вид звернення

2023рік

2024рік

+/-

Письмові звернення

3566

5097

+1531

Електронні звернення

19

22

+3

Звернення на Урядову гарячу лінію (т.1545)

441

387

-54

Звернення на  Гарячу лінію області (т.112)

505

618

+113

Звернення на гарячу лінію

чергового виконкому (т. 1525; т. 0800401525)

1124

1366

+242

звернення щодо виплати компенсації за комунальні послуги за розміщення (внутрішньо-переміщених осіб) ВПО

4832

1844

-2988

Всього надійшло звернень

10487

9334

-1153

 

Звернень за суб’єктом надійшло: – 4914 індивідуальні (у 2023р - 3375), 134  – колективні, в них підписів 2742  (у 2023р – 210, в них  2742 підписів), повторних -57  , (у 2023р - 153), 15 – неодноразових.

За категоріями звернулось: учасників війни, учасники бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни – 1250 ( у 2023р. – 457);  осіб з інвалідністю  всіх груп. –78 (у 2023р. -10) ,; інших категорій що не вказали у заявах категорію, – 3792 (у 2023 р. -3112)

 

 

Письмові звернення надійшли з наступних питань

010

Промислова політика

3 (0,06%)

0

+3

020

Аграрна політика і земельні відносини

215 (4,2%)

600 (16,7%)

-385

030

Транспорт і зв'язок

21 (0,4%)

31 (0,9)

-10

040

Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво

45 (0,9%)

63 (1,7%)

-18

050

Фінансова, податкова, митна політика

60 (1,2%)

2 (0,05%)

+58

060

Соціальна політика. Соціальний захист населення

2891

(56,4%)

1919 (53,5%)

+972

070

Праця і заробітна плата

14 (0,3%)

6 (0,2%)

+8

080

Охорона праці та промислова безпека

14 (0,3%)

0

+14

090

Охорона здоров'я

28 (0,5%)

17 (0,5%)

+11

100

Комунальне господарство

747 (14,6%)

757 (21,1%)

-10

110

Житлова політика

6 (0,1%)

27 (0,7%)

-21

120

Екологія та природні ресурси

135 (2,6%)

12 (0,3%)

+123

130

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації

24 (0,47%)

23 (0,6%)

+1

140

Сімейна та гендерна політика. Захист прав дітей

3 (0,06)

19 (0,52%)

-16

150

Молодь. Фізична культура і спорт

12 (0,2%)

1 (0,02%)

+11

160

Культура та культурна спадщина, туризм

2 (0,04%)

0

+2

170

Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

14 (0,3%)

17 (0,5%)

+3

180

Інформаційна політика, діяльність медіа

1 (0,02)

1 (0,02%)

0

190

Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини

0

1 (0,02%)

-1

200

Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

11 (0,2)

1 (0,02%)

+10

210

Діяльність центральних органів виконавчої влади

0

0

0

220

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

0

0

0

230

Діяльність органів місцевого самоврядування

7 (0,13%)

14 (0,39%)

-7

240

Діяльність підприємств та установ

22 (0,43%)

11 (0,3%)

+11

250

Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини

0

0

0

260

Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій

2 (0,04%)

0

+2

270

Інше

843 (16,55%)

83 (2,3%)

+830

010

Промислова політика

3 (0,06%)

0

+3

 

За характером, порушених у письмових зверненнях, питань  переважають питання: соціальної політики та  соціального захисту -2891,(56,4%) ( у 2023- 1919, (53,5%) ; комунального господарства – 747 (14,6%) ( у 2023 - 757 (21,1%))  аграрної політики та земельних відносин - 215 (4,2%) ( у 2023 - 600 (16,7%); екології і природніх ресурсів 135 (2,6%) ( у 2023 – 12 (0,3%), фінансової, податкової і митної політики 60 (1,2%) (у 2023 – 2 (0,05%); Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політика та будівництва, підприємництва – 45 (0,9% ) (у 2023 - 63 (1,7%), решта менше 1%

 

Заяви , що надійшли у 2024 році розглянуті наступним чином:

Результати розгляду

2024

2023

 

вирішено позитивно

2730

(53,3%)

1823 (50,8%)

+907

Відмовлено

0

0

0

дано роз’яснення

2390

(46,7%)

1762 (49,2%)

+628

 

З порушенням термінів надані відповіді на  _________  звернень (у 2023 - 26 (0,72%)

Окрім письмових  звернень, громадяни міста звертаються на телефони Гарячих ліній. Зокрема:

 

Питання з якого звертались

2024

2023

+/-

з комунальних  питань ,   в.т.ч:

200

287

-87

- влаштування  центрального опалення  - 

26

55

-29

-  каналізації

15

40

-25

- елекропосачання (поламані розетки, заміна кабелів)

12

10

+2

- водопостачання (затоплення підвалів , квартир)

48

55

-7

- ремонт покрівель, будинків

22

13

+9

- заборгованості по квартплаті, скарги на сусідів

16

17

-1

- з питань благоустрою (обрізка дерев, косіння трави, входи до під’їздів)

13

20

-7

- ремонтів доріг

7

22

-15

- освітлення вуличне

4

15

-11

-  інші 

37

39

-2

з питань соціального захисту ,  субсидій, матеріальної допомоги, пільг, надання гуманітарної допомоги ВПО,) 

116

57

+59

з питань медицини (скарги на лікарів, пільгові ліки)

13

60

+47

 з  питань транспорту(пільговий проїзд, оплата проїзду)

1

12

-11

 з інших різних питань (реформування освіти, земельні, житлової політики, законності і правопорядку, діяльності органу місцевого самоврядування)

57

25

32

ВСЬОГО

387

441

-54

Усього на Урядову гарячу лінію надійшло 387 звернень (у 2023 -  441 ), що на 54 звернення менше.

 

 

Всього  на Гарячу лінію області (тепер  «№ 1684») надійшло 618 звернень  (у 2023 - 505 ) , що на 113 більше.

з питання:

2024р.

2023

+/-

1. Електропостачання

23

28

-5

2. Водопостачання та каналізація

129

54

+75

3. Комунального господарства

254

268

-14

4. Будівництво та благоустрій

45

6

+39

5. Охорони здоров’я

7

4

+3

6. Транспорту

12

3

+8

7. Газопостачання

1

0

+1

8. Соціального  захисту

2

11

-9

13. Теплопостачання

84

23

+61

14. Дорожнє покриття

13

31

-18

15. Освіта

2

2

0

16. Виплата допомоги ВПО

1

2

-1

17. Аграрна політика і земельні відношення

1

0

+1

18. Діяльність ОВВ і ОМС

1

0

+1

19. Екологія та природні ресурси

4

0

+4

20. Інше

39

73

-34

Всього

618

505

+113

 

З 16 лютого  2024 р номер – 112 приймає дзвінки виключно щодо роботи екстрених служб. Гаряча лінія Львівської області приймає звернення за новим коротким номером – 1684.

Звернення на Гарячу лінію області ст. на 31.12.23 р. розглянуті без порушенням термінів

На звернення громадян міста  на «Урядову гарячу лінію» надавались письмові відповіді заявникам у відповідності до ЗУ «Про звернення громадян» та їх копії надсилаються Львівському контактному центру для послідуючого внесення даних Єдиної системи опрацювання звернень.

 

 

Гаряча лінія  чергового виконкому (тел. 0800401525); тел. (03249)3-21-93

 

( У зв’язку з реорганізацією та технічним переоснащенням Укртелекомом  відключені чотиризначні номери, в т.ч № 1525)

У 2024 році звернулось 1366 громадян    ( у 2023р. -  1124    звернень ) на 242 більше.

 

Відповідальні чергові виконкому надають інформацію

 

Назва організації

По питання якої звертались

 

2024

 

2023

 

+/-

КП "Житлокомунсервіс Шептицької міської

ради"

323

303

+20

А саме: - водопостачання

- каналізація  

- світло 

- дахи, ремонти, різне 

103

54

73

93

72

65

96

70

+31

-11

-23

+23

КП "Водоканал Шептицької міської ради"

303

261

+42

А саме: - водопостачання 

- затори зовнішньої каналізації

- різне

72

198

33

78

160

23

-6

+38

+10

КП «Комунальник»

79

46

+33

А саме:- зовнішнє освітлення, робота світлофора      

- вивіз сміття, прибирання територій     

- ремонту доріг

- різне

38

12

1

28

19

4

10

13

+19

+8

-9

+15

КП «Червоноградтеплокомуненерго»

218

163

+55

А саме: - пориви теплотраси 

- якість теплопостачання

- різне

29

134

55

70

22

71

-41

+112

-16

По питаннях  ШРЕМ  

38

107

-69

По питаннях Львівгазу  

19

12

+7

По питаннях перевезень 

19

6

+13

По питаннях НС

249

175

+74

По ліфтах 

24

18

+6

Інші: (паркування на газонах, скарги на  приймальний покій, відсутність люків через викрадення, бродячі собаки)

94

33

+61

ВСЬОГО

1366

1114

+242

 

Відповідальні чергові виконкому надають інформацію заявникам про те, як вирішити проблему,  про заплановані відключення мереж,  забезпечують координацію роботи аварійних служб комунальних підприємств, інформують про стан  виконання звернень на Гарячу лінію області у вечірні години та  вихідні дні. Щоранку надають інформацію першому заступнику міського голови  про звернення  за час чергування.

у 2023 році підключили безкоштовну лінію на службу чергового т.  800401525 на яку можна телефонувати безкоштовно з телефону будь якого оператора.

У 2024 році , за зверненнями громадян на ім’я міського голови та депутатів, за рахунок коштів  місцевого бюджету виплачено одноразову грошову допомогу 3243   громадянам (у 2023 -2064 ) (пенсіонерам, ветеранам, малозабезпеченим  сім’ям та іншим категоріям) на загальну суму  15094,96 тис. грн., в т.ч. 1906 Захисникам та Захисницям України на суму 10604,9 тис. грн (  у 2023 -10912,958  тис. грн., в т.ч. 564 Захисникам та Захисницям України на суму 1512,558 тис. грн.)

Звернення громадян є індикатором  проблем, які виникають з різних причин у громадян міста , вони є сигналом до планування роботи , перерозподілу коштів для вирішення проблем, які виникають на часі.

Звернення розглядались міським головою заступниками міського голови відділами виконавчого комітету, виконавчими органами ради та комунальними підприємствами

Заплановані  особисті прийоми громадян міським головою  та його заступниками у відповідності до розпоряджень   Червоноградського міського голови від 31.07.2023 №206-р зі зміною від 07.11.2023 №325-р, не проводились спочатку через карантин, потім через воєнний стан, однак жодна людина не залишилась поза увагою.

З 2022 року додались звернення  громадян з виплати компенсації за комунальні послуги за розміщення (внутрішньо-переміщених осіб) ВПО – У 2024 році зареєстровано 1844 звернення ( у 2023 - 4832 звернень )

В управлінні ЖКГ з 01.09.2022 зазначені звернення вносяться до  інформаційно-аналітичної системи обліку осіб, пов’язаних з компенсацією державою  за тимчасове розміщення ВПО.

           Громадяни міста іноді звертаються  до виконавчого комітету із зверненнями , посилаючись на ЗУ «Про доступ до публічної інформації» через  незнання чинного законодавства. Якщо такі звернення не потребують надання створюваного в установі документу, вони реєструються і розглядаються як звернення а не запити.

         Для інформації: Крім звернень громадян, які наведені вище,   впродовж 2024року до виконавчого комітету надійшло  запитів на інформацію 438 (у 2023 - 542) та депутатських звернень  94 (у 2023 році - 66)

          Основними причинами та умовами , що породили письмові заяви і скарги громадян до виконавчого комітету, дзвінки на гарячі лінії

- збільшенням кількості громадяни що опиняються у скрутному становищі через війну,  хвороби,  фінансові,  житлові проблеми , через маленьку пенсію чи неврегульовані сімейні відносини, тощо;

- звернення на від’єднання  від ЦО , через неспроможність сплачувати за теплопостачання (депутати прийняли рішення про надання таких дозволів всупереч чинному законодавству)

-   старіння і зношеність мереж каналізаційних,  водо- , тепло-постачання, житлового фонду,  доріг.;

- скарги на іржаву воду, спричинені ремонтами  мереж через пориви чи заміну їх;

-  недбалістю окремих громадян, які скидають в каналізацію сміття, яке спричиняє затори;

-  Незнанням змін чинного законодавства про надання послуг.

       Аналіз роботи із розгляду звернень громадян,  що надійшли до виконкому, свідчать про необхідність і надалі  вживати конкретних заходів на поліпшення роботи  за зверненнями громадян, посилення персональної відповідальності керівників за своєчасний, належний розгляд питань, порушених у зверненнях та особливу увагу приділяти розгляду звернень ветеранів війни, учасників бойових дій, ветеранів військової служби, осіб з інвалідністю, багатодітних сімей, сімей загиблих учасників російсько-української війни, внутрішньо переміщених осіб та інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.

 

 

Начальник загального відділу                                                Тетяна МАРТЕНС

Приєднані файли:
до №1 ДОВIДКА звер 2024 edit.rtf
Поширити: