ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Найменування Замовника : Відділ освіти Шептицької міської ради
Місцезнаходження Замовника: Україна, 80100, Львівська область, м. Шептицький, просп. Шевченка, 19
Ідентифікаційний код замовника : 02144482
Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 ЗУ "Про Публічні закупівлі"
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Проведення інструментальних замірів та лабораторних досліджень)
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-02-001542-a
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: ДК 021:2015: 85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Проведення інструментальних замірів та лабораторних досліджень)
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
- Перелік послуг, що є предметом закупівлі, та його характеристики:
№ |
Вид досліджень |
Кількість та періодичність |
Загальна кількість
|
1 |
Санітарно-хімічні дослідження питної води (12 показників ) |
По 1 пробі один раз в рік у 19 школах По 1 пробі один раз в рік у Волсвинска гімназія по вул. Централна,7 По 1 пробі один раз в рік у Волсвинска гімназія по вул. Мишуги,4Б По 1 пробі один раз в рік у 12 ЗДО |
33 |
2 |
Санітарно-мікробіологічні дослідження питної води (4 показники) |
По 1 пробі один раз в рік у 19 школах По 1 пробі один раз в рік у Волсвинска гімназія по вул. Централна,7 По 1 пробі один раз в рік у Волсвинска гімназія по вул. Мишуги,4Б По 1 пробі один раз в рік у 12 ЗДО |
33 |
3 |
Лабораторно-інструментальні дослідження температури повітря |
По 24 заміри один раз в рік у 19 школах По 24 заміри один раз в рік у Волсвинска гімназія по вул. Централна,7 По 24 заміри один раз в рік у Волсвинска гімназія по вул. Мишуги,4Б По 24 заміри один раз в рік у 12 ЗДО |
792 |
4 |
Лабораторно-інструментальні дослідження вологості повітря |
По 24 заміри один раз в рік у 19 школах По 24 заміри один раз в рік у Волсвинска гімназія по вул. Централна,7 По 24 заміри один раз в рік у Волсвинска гімназія по вул. Мишуги,4Б По 24 заміри один раз в рік у 12 ЗДО |
792 |
5 |
Лабораторно-інструментальні дослідження рівня освітленості |
По 12 замірів один раз на рік у 19 школі По 12 замірів один раз в рік у Волсвинска гімназія по вул. Централна,7 По 9 замірів один раз в рік у Волсвинска гімназія по вул. Мишуги,4Б По 9 замірів 1 раз на рік у 12 ЗДО |
357 |
6 |
Мікробіологічні (паразитологічні) дослідження піску (грунту) на яйце гельмінтів |
По 1 пробі 1 раз на рік (7 пісочниць в НВК) По 1 пробі 1 раз на рік у 117 групах ЗДО |
124 |
7 |
Дезінфекція(камерне знезараження речей) |
50 загрузок (у 43 групах ЗДО) |
50 |
|
Разом |
|
2181 |
- Якісні характеристики предмета закупівлі
2.1. Якість Послуг, що надаються, повинні відповідати рівню, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України.
2.2. Під час надання Послуг повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.
2.3. Технічні та якісні характеристики Послуг повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля:
- проведення лабораторних бактеріологічних досліджень з використанням сертифікованого обладнання і залученням кваліфікованих спеціалістів;
- забезпечити високу якість, безпеку і вірогідність послуг з бактеріологічних досліджень.
Для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- копію ліцензії (чинної на день розкриття тендерної пропозиції) на право надання Учасником Послуг, якщо надання Послуг, що закуповуються в рамках цих торгів, потребують наявності такої ліцензії згідно чинного законодавства;
- копію атестата про акредитацію медичної лабораторії з відповідним додатком, де зазначена сфера акредитації.
Всі транспортні витрати, пов’язані із використанням послуг, здійснюються за рахунок виконавця робіт.
Якщо надання послуг є не своєчасним або послуги не відповідають якості, постачальник сплачує штрафи, передбачені чинним законодавством.
Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію учасника, яка не відповідає або має найгірші технічні характеристики, не зважаючи на найменшу ціну закупівлі.
Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за КПКВК — 0611021, 0611010 відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік.
- Очікувана вартість предмета закупівлі : 185 416,00 грн (сто вісімдесят п’ять тисяч чотириста шістнадцять грн 00 коп) з ПДВ.
7.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до п. 4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічий вид послуг, а також враховуючи ціни закупівлі даного виду послуг в попередньому році.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також інших витрат, визначених законодавством.
8.Процедура закупівлі:
Застосовується процедура - відкриті торги з особливостями.
Уповноважена особа Юлія БЕЛЬО
Підрозділ (відділ) чи розпорядник, котрого стосується обгрунтування | Вiддiл освiти Шептицької міської ради |