ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Найменування Замовника : Відділ освіти Шептицької міської ради
Місцезнаходження Замовника: Україна, 80100, Львівська область, м. Шептицький, просп. Шевченка, 19
Ідентифікаційний код замовника : 02144482
Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 ЗУ "Про Публічні закупівлі"
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення обов’язкових періодичних профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Шептицької міської ради).
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-01-011925-a
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: ДК 021:2015: 85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення обов’язкових періодичних профілактичних медичних оглядів працівників навчальних закладів відділу освіти Шептицької міської ради).
- Виконавець надає послуги щодо проведення обов’язкових періодичних профілактичних медичних оглядів працівників закладів освіти належної якості з дотриманням норм законодавства, які регламентують діяльність в даній сфері, підтверджує якість документами, які регламентують даний вид послуг відповідно до чинного законодавства України (надати копію ліцензії Міністерства охорони здоров’я на медичну практику та копію акредитаційного сертифікату ). Перелік закладів охорони здоров'я, які за заявницьким принципом мають право проводити обов'язкові профілактичні медичні огляди, затверджується відповідно наказом Міністерства охорони здоров'я України, структурних підрозділів з питань охорони здоров'я обласних адміністрацій.
У разі, якщо термін дії Акредитаційного сертифікату має закінчитися найближчим часом, Учасник разом з копією Акредитаційного сертифікату, термін дії якого має закінчитися найближчим часом або закінчився, надає завірений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою підприємства (при наявності) лист-підтвердження про своєчасне подання ним документів до відповідної установи щодо акредитації закладу.
- Послуги повинні бути надані на території м. Шептицький із зручним місцем розташування медичного закладу, оскільки обов'язкові медичні огляди проводяться в лікувально-профілактичних закладах за місцем проживання або роботи працівників закладів освіти.
- Обов’язковий періодичний профілактичний медичний огляд включає в себе загальне обстеження лікарями-спеціалістами: лікар-терапевт або лікар загальної практики сімейної медицини, лікар-дерматовенеролог, лікар-отоларинголог, лікар психіатр з видачею довідки форма №100-2/0, лікар-окуліст, лікар-невропатолог, лікар-хірург, лабораторні дослідження (загальний аналіз крові виключно з лейкоцитною формулою, загальний аналіз сечі, глюкоза крові), інструментальні дослідження ( електрокардіограма, флюорографія) дослідження крові на сифіліс, дослідження калу на виявлення гіменолепідозу та яєць гостриків (ентеробіозу) у зішкребку з прианальних складок, та інші дослідження що необхідні згідно з Переліком необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, що необхідні для проведення обов'язкових медичних оглядів, та періодичність їх проведення, затверджені наказом МОЗ України № 280 від 23.07.2002 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
- Перелік необхідних обстежень наведено в Таблиці 1, Таблиці 2.
Таблиця 1
Перелік необхідних обстежень з обов’язкового періодичного профілактичного медичного огляду працівників:
№ |
Найменування медичного огляду/медичного дослідження |
Одиниця виміру |
Кількість працівників |
1. |
Огляд лікарем-терапевтом або лікарем загальної практики сімейної медицини з наступними дослідженнями: - вимірювання артеріального тиску |
послуга |
1892 |
2. |
Огляд лікарем-дерматовенерологом |
послуга |
1892 |
3. |
Огляд лікарем-отоларингологом |
послуга |
1892 |
4. |
Огляд лікарем-психіатром з видачею довідки форма №100-2/0 |
послуга |
230 |
5. |
Цифрова флюорографія |
послуга |
1736 |
6. |
Загальний аналіз крові (включно з лейкоцитною формулою) |
послуга |
1892 |
7. |
Загальний аналіз сечі |
послуга |
1892 |
8. |
Глюкоза крові |
послуга |
1892 |
9. |
Дослідження кардіологічне (електрокардіограма) |
послуга |
1892 |
10. |
Дослідження крові на сифіліс ( забір крові з пальця на RMR + серодіагностика RMR) |
послуга |
1892 |
11. |
Дослідження калу на виявлення гіменолепідозу та яєць гостриків (ентеробіозу) у зішкребку з прианальних складок |
послуга |
1892 |
Таблиця 2
Перелік необхідних обстежень з обов’язкового періодичного профілактичного медичного огляду водіїв:
№ |
Найменування медичного огляду/медичного дослідження |
Одиниця виміру |
Кількість працівників |
1. |
Флюорографія грудної клітки |
послуга |
7 |
2. |
ЕКГ (електрокардіограма) |
послуга |
7 |
3. |
Загальний аналіз крові |
послуга |
7 |
4. |
Аналіз сечі |
послуга |
7 |
5. |
Аналіз крові на цукор (глюкозу) |
послуга |
7 |
6. |
Аналіз калу |
послуга |
7 |
7. |
Огляд лікарем-терапевтом |
послуга |
7 |
8. |
Огляд лікарем-окулістом |
послуга |
7 |
9. |
Огляд лікарем-невропатологом |
послуга |
7 |
10. |
Огляд лікарем-отоларингологом |
послуга |
7 |
11. |
Огляд лікарем-хірургом |
послуга |
7 |
12. |
Видача висновку ЛКК водіям транспортних засобів довідка |
послуга |
7 |
13. |
Довідка про проходження психіатричного огляду форма №100-2/о |
послуга |
7 |
14. |
Забір крові з пальця на RMP |
послуга |
7 |
15. |
Серодіагностика RMP |
послуга |
7 |
- Відповідність запропонованих послуг Учасника до діяльності, яку визначено у Статуті.
- Кількість та категорії працівників, які будуть здійснювати проходження обов'язкових профілактичних медичних оглядів:
Категорії працівників |
|
Кількість працівників, осіб |
||||||
Заклади зага- льної серед-ньої освіти |
Заклади дошкіль-ної освіти |
Заклади поза-шкіль- ної освіти |
Дитячо-юнацькі спортивні школи |
ІРЦ |
ЦПРПП |
Загальна кількість праців-ників |
||
Керівники, їх заступники |
70 |
28 |
9 |
5 |
1 |
1 |
114 |
|
Педагогічні працівники, в т.ч. спеціалісти, що беруть участь в освітньому процесі |
790 |
380 |
45 |
24 |
5 |
6 |
1250 |
|
Медичний персонал |
18 |
21 |
- |
3 |
- |
- |
42 |
|
Технічний персонал |
270 |
187 |
16 |
12 |
- |
1 |
486 |
|
Водії |
7 |
- |
- |
- |
- |
- |
7 |
|
ВСЬОГО ПРАЦІВНИКІВ: |
|
1899 |
||||||
- Проведення медичного огляду працівників здійснюється відповідно до узгодженого Графіку медичних оглядів працівників. План-графік проведення періодичних оглядів працівників складається Виконавцем послуг на підставі списків працівників та погоджується із Замовником. Списки працівників затверджуються та надаються Виконавцю керівником кожного закладу освіти.
- Режим надання послуг – у робочі дні за заявкою Замовника. Послуги надаються протягом 3-х робочих днів з дня скерування.
- Обов’язкові профілактичні медичні огляди проводити з дотриманням санітарно-гігієнічних та протиепідемічних норм та дотриманням вимог стандартів та нормативно-правових актів, які діють на території України і регулюють порядок надання медичних послуг.
- Здійснювати надання послуг за допомогою фахівців, які мають відповідну кваліфікацію та у належних приміщеннях, які укомплектовані у відповідності з табелем оснащення;
- При наданні послуг використовувати дозволені до застосування на території України препарати (засоби), придбані за рахунок учасника (Виконавця).
- Проведення медичного огляду працівників включає в себе огляд спеціалістами, лабораторні та функціональні дослідження з оформленням таких документів:
- план–графік проведення періодичних оглядів працівників з додатком (список працівників затверджені Замовником для Виконавця) з зазначенням в них строків проведення медоглядів, лабораторних, функціональних та інших досліджень та лікарів, залучених до їх проведення;
- картка працівника, який підлягає медичному огляду з занесеними в неї результатами медичного огляду з висновком про стан здоров’я;
- заключний Акт прийому-передачі наданих послуг за результатами медичного огляду працівників.
- після закінчення медогляду у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності заклад охорони здоров'я видає працівнику форму № 1-ОМК «Особиста медична книжка» (далі – форма № 1-ОМК), затверджену наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року № 150, яка повинна відповідати технічному опису бланка згідно Наказу МОЗ від 08.07.2013 року № 583.
- На підставі результатів обстеження кожен лікар-спеціаліст робить висновок, підтверджуючи особистою печаткою, щодо можливості допущення працівника до роботи у конкретному виробництві, організації, професії.
- Послуги надаються згідно графіку до 15 грудня 2025 року.
Технічні вимоги до будівлі, де будуть надаватися послуги:
- Профілактичні медичні огляди повинні проходити в приміщеннях Учасника, які є зареєстровані в ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики, відповідають діючим санітарним нормам (на що учасник надає лист – підтвердження довільної форми з адресою місця надання послуг). У разі, якщо профілактичні медичні огляди будуть проходити не в приміщеннях Учасника, то він повинен надати документ, який підтверджує право користування зазначеним приміщенням (договір оренди, тощо) або гарантійний лист про те, що договір оренди буде укладений до початку проведення медоглядів. Орендоване приміщення повинно відповідати діючим санітарним нормам (надати лист – підтвердження довільної форми).
- Учасник надає довідку довільної форми, про наявність в структурі закладу рентгенологічного, лабораторного та бактеріологічного відділення. У разі відсутності в учасника рентгенологічного, лабораторного та бактеріологічного відділення надати завірені належним чином копії чинних господарських договорів про співпрацю/надання відповідних послуг з проведення відповідних досліджень. З метою підтвердження вимогам наказу Міністерства охорони здоров'я України № 280 від 23.07.2002 лабораторія повинна мати атестат про акредитацію, який чинний протягом терміну надання послуг. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати скан-копію атестату про акредитацію вищенаведених відділень.
- Будівля, де буде проводитися медичний огляд, на випадок ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру повинна бути облаштована укриттям для цивільного захисту населення (надати підтверджуючий документ щодо можливості використання споруди цивільного захисту чи витяг з реєстру). У разі відсутності укриття у будівлі Виконавця, надати підтвердження про розташування найближчого укриття на відстані не більше 500 метрів від місця надання послуг.
- Для забезпечення безперешкодного доступу до будівлі Учасник повинен надати висновок щодо доступності будівлі та приміщень для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп.
Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію учасника, яка не відповідає або має найгірші технічні характеристики, не зважаючи на найменшу ціну закупівлі.
Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за КПКВК — 0611021, 0611010, 0611070, 0615031, 0611160, 0611151, відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік.
- Очікувана вартість предмета закупівлі : 680 873,00 грн (шістсот вісімдесят тисяч вісімсот сімдесят три грн 00 коп) з ПДВ.
7.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до п. 4 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. №1178, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічий вид послуг, а також враховуючи ціни закупівлі даного виду послуг в попередньому році.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також інших витрат, визначених законодавством.
8.Процедура закупівлі:
Застосовується процедура - відкриті торги з особливостями.
Уповноважена особа Юлія БЕЛЬО
Підрозділ (відділ) чи розпорядник, котрого стосується обгрунтування | Вiддiл освiти Шептицької міської ради |