ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:
Найменування Замовника : Відділ капітального будівництва та інвестицій Шептицької міської ради
Місцезнаходження Замовника: пр. Шевченка, 19, м. Шептицький, Шептицького району, Львівської області, 80100
Ідентифікаційний код замовника : 38894262
Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.1 ст 2 ЗУ "Про Публічні закупівлі"
- Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Реконструкція будівлі «Центру психічного здоров'я» КП «ЦМЛ ЧМР» з метою влаштування ліфтової шахти для монтажу ліфта за адресою вул. Клюсівська, 8а м. Шептицький Львівської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-25-000229-a
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ «Реконструкція будівлі «Центру психічного здоров'я» КП «ЦМЛ ЧМР» з метою влаштування ліфтової шахти для монтажу ліфта за адресою вул. Клюсівська, 8а м. Шептицький Львівської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Всі матеріали (їх кількість), які необхідні для повного виконання кожного виду робіт відповідно до Технічної специфікації, в тому числі матеріали, що не зазначені Замовником у Технічній специфікації, а передбачені ресурсними елементними кошторисними нормами (РЕКН) відповідного виду робіт - закупляє Учасник. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Учасник не може вилучити основні матеріали, що безпосередньо входять до складу ресурсних елементних кошторисних норм (РЕКН) та необхідні для виконання відповідного виду робіт зазначеного в Технічній специфікації, якщо такі матеріали не виведено самостійно Замовником окремими рядками в Технічній специфікації. Вразі, не врахування Учасником вище наведеного, Тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена. |
4.1. Кількість: роботи відповідно до Технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної докуметнації)
4.2. Строк виконання робіт: до 30.09.2026 р., а в частині розрахунків до повного його виконання.
4.3. Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС2.
4.4. Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі - тверда.
4.5.Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які повинні бути складені відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, зі змінами (далі - Настанова), а саме:
- розрахунок договірної ціни;
- пояснювальну записку;
- об’єктні кошториси;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації та ресурсних елементних кошторисних норм);
- підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів і на будову з зазначенням країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції;
- документ, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси з зазначенням найменування матеріального ресурсу, одиниці виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування, заготівельно-складські витрати, країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції;
- розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів і на будову;
- розрахунки адміністративних витрат, прибутку відповідно до Настанови;
- розрахунки за статтями витрат договірної ціни;
- календарний графік виконання робіт;
- план фінансування робіт;
У випадку зниження ціни тендерної пропозиції учасника за результатами аукціону Учасник, у строк, що не перевищує 2 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель результатів аукціону, повинен надати замовнику відкориговані вище вказані документи розрахунку ціни, шляхом завантаження в електронній системі закупівель або надсилаються електронною поштою.
Зазначені вище, документи подаються в електронному вигляді в форматі WORD (“DOC”) або EXCEL (“XLS”) та можуть не містити підписи та печатки учасника, а також в електронному виглядах (“idc”, “imd”) у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника.
4.6. У разі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва треба розуміти та читати з додатковим виразом «або еквівалент» (згідно частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 року).
В разі наявності в технічній специфікації посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, таке посилання обгрунтоване тим, що технічна специфікація сформована з локальних кошторисів, які є частиною проектно-кошторисної документації, яка розроблена проектною організацією, яка має відповідні знання та компетенцію, та затверджена ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ.
Якщо Учасником пропонується еквівалент товару (устаткування) до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену за встановленим зразком:
Таблиця 1
№ з/п |
Найменування та відповідність стандарту товару, зазначеного замовником |
Інформація про технічні та якісні характеристики товару, зазначена замовником |
Найменування та відповідність стандарту товару, що пропонується учасником |
Інформація про технічні та якісні характеристики товару, що пропонується учасником |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Таблиця у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент», тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації.
На етапі розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, Замовник повинен погодити застосування еквіваленту обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо, (у випадку, якщо такий еквівалент застосовується) з проектувальником-розробником проекту (крім випадку передачі авторських майнових прав іншій особі відповідно до законодавства) щодо відповідності запропонованого еквіваленту обладнанню, устаткуванню, матеріалам, інвентарю тощо, затвердженим проектною документацією. Якщо проектувальник-розробник проекту погоджує заміну на еквівалент, то замовник не має жодних перешкод щодо допущення учасника до подальшої участі в процедурі закупівлі, одночасно необхідність внесення подібних змін до проекту являє собою невідповідність тендерної пропозиції учасника встановленим вимогам замовника та відповідно проектній документації.
У випадку, якщо на підставі поданої учасником порівняльної таблиці проектувальник не погоджує застосування еквівалента, така пропозиція учасника буде вважатись такою, що не відповідає технічним вимогам замовника.
4.7. Учасники при подачі тендерної пропозиції повинні враховувати норми пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, щодо локалізації виробництва.
У разі, якщо замовнику буде передаватися товар, який підпадає під вимоги локалізації, то учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку із посиланням на перелік локалізованих товарів, де є інформація про пропонований товар. А також надається копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Якщо замовнику не буде передаватися товар, який міститься у переліку, визначеному у пункті 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (або вартість такого товару не перевищує 200 тисяч гривень), то у складі тендерної пропозиції потрібно надати відповідний лист-підтвердження.
4.8. Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість виконання робіт відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
- Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» за КПКВК: 1512170 відповідно до бюджетного запиту на 2025 рік.
- Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 703 886,00грн з ПДВ
7.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Проектно - кошторисної документації, Експертного звіт (позитивного) № 14-0210/01-25 від 05.09.2025 року та зведенного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (далі-ЗКР).
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, загальна вартість об’єкту становить 5 056 021,00 грн (п’ять мільйонів п’ятдесят шість тисяч двадцять гривень 00 копійок) з ПДВ.
Взв'язку з тим що не всі учасники будівництва є платниками ПДВ, за основу для розрахунку беремо суму коштів із зведеного кошторисного розрахунку без ПДВ, що становить 4 213 351,00 грн (чотири мільйони двісті тринадцять тисяч триста п’ятдесят одна гривня 00 копійок).
Очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника та інжинірінгові послуги (Глава 10 зведеного кошторису), а саме 68 764,00 грн без ПДВ та Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд (Глава 12 зведеного кошторису) 201 008,00 грн без ПДВ. Частину Коштів на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва в сумі 23 674,00 грн без ПДВ Замовник залишає на покриття витрат інших учасників будівництва.
Враховуючи, вище наведене для того щоб розрахувати очікувану вартість закупівлі необхідно здійснити наступний розрахунок:
Наступний крок необхідно кошторисну вартість відповідно зведеного кошторисного розрахунку а саме: 4 213 351,00 грнбез ПДВ відняти Глава 10 – 68 764,00 грн без ПДВ відняти Глава 12 – 201 008,00 грн без ПДВ відняти Кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва в сумі 23 674,00 грн без ПДВ дорівнює 3 919 905,00 грн без ПДВ, та до цієї суми додати 20 % ПДВ., що разом становитеме 4 703 886,00 грн з ПДВ.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту становитиме 4 703 886,00 грн (чотири мільйони сімсот три тисяч вісімсот вісімдесят шість 00 копійок) з ПДВ.
8.Процедура закупівлі:
Застосовується процедура - відкриті торги з особливостями .
Уповноважена особа
Відділу капітального будівництва
та інвестицій
Шептицької міської ради Петро ПАВЛЮК
Підрозділ (відділ) чи розпорядник, котрого стосується обгрунтування | Відділ капітального будівництва та інвестицій ШМР |