ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ШЕПТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Р І Ш Е Н Н Я
|
Про створення комісії з питань розподілу публічних інвестицій Виконавчого комітету Шептицької міської ради |
|
Керуючись підпунктом 2 пункту а статті 27, статтею 40, частиною шостою статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до статті 752 Бюджетного кодексу України, наказу Міністерства фінансів України від 15.04.2025 №202 «Про затвердження примірного Положення про місцеву комісію з питань публічних інвестицій», Виконавчий комітет Шептицької міської ради
ВИРІШИВ:
- Створити комісію з питань розподілу публічних інвестицій Виконавчого комітету Шептицької міської ради згідно з додатком.
- Затвердити Положення про комісію з питань розподілу публічних інвестицій Виконавчого комітету Шептицької міської ради, що додається.
- Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Балка Д.І., заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Ващук М.В.
Міський голова |
(підпис) |
Андрій Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ |
|
|
|
Додаток
Рішення Виконавчого комітету
15.07.2025№158
СКЛАД КОМІСІЇ
з питань розподілу публічних інвестицій
Виконавчого комітету Шептицької міської ради
Голова комісії:
Леся СЕМЕНТУХ – начальник Фінансового управління
Заступник голови комісії:
Любов ГНАТЮК – начальник відділу економіки
Секретар комісії:
Оксана НИЩА – начальник відділу доходів Фінансового управління
Члени комісії:
Дмитро БАЛКО – перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих
органів ради
Марта ВАЩУК - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих
органів ради
Петро ПАВЛЮК – начальник відділу капітального будівництва та інвестицій
Олег ГУРСЬКИЙ – начальник відділу містобудування та архітектури
Людмила СМАЛЮК- заступник начальника Фінансового управління
Віталій ЛЕМЕХА- заступник начальника відділу економіки
Ігор ГОМОНКО – начальник відділу освіти
Надія ГРОМ- начальник групи з централізованого господарського обслуговування закладів освіти
Мирослав ПУЩИК – начальник відділу охорони здоров’я
Андрій ПРОЦИК – начальник відділу культури
Андрій ДУМИЧ – начальник управління житлово-комунального господарства
Надія НАЗАРЧУК – начальник відділу фінансування та бухгалтерського обліку, головний бухгалтер
Софія МАЙДАНОВИЧ- директор КУ «Агенція справедливої трансформації»
Тетяна ЛІНИНСЬКА – начальник юридичного вiддiлу
Керуючий справами виконавчого комітету (підпис) Георгій ТИМЧИШИН
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Виконавчого комітету
15.07.2025№158
Положення
про комісію з питань розподілу публічних інвестицій
Виконавчого комітету Шептицької міської ради
- Комісія з питань розподілу публічних інвестицій (далі – Комісія) є тимчасовим консультативно-дорадчим органом Виконавчого комітету Шептицької міської ради, який утворюється з метою розподілу коштів бюджету Червоноградської міської територіальної громади на підготовку та реалізацію публічних інвестиційних проєктів (далі – проєктів) та програм публічних інвестицій (далі – програм).
- Комісія у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України, Шептицької міської ради, її Виконавчого комітету та цим Положенням.
- Основним завданням Комісії є:
-розподіл публічних інвестицій на середньостроковий період з урахуванням критеріїв пріоритетності, ступеня готовності та наявності відповідного джерела фінансового забезпечення;
-застосування єдиних підходів до визначення оптимальних джерел та механізмів фінансового забезпечення проєктів та програм єдиного проєктного портфеля публічних інвестицій територіальної громади з огляду на характеристики таких проєктів та програм;
-забезпечення дотримання граничних обсягів видатків, надання кредитів з місцевих бюджетів та місцевого та гарантованого боргу на середньостроковий період за різними складовими публічних інвестицій для забезпечення боргової стійкості та мінімізації фіскальних ризиків;
-сприяння ефективному використанню коштів місцевих бюджетів на підготовку та реалізацію проєктів та програм єдиного проєктного портфеля публічних інвестицій територіальної громади.
Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
- -розглядає та схвалює консолідований перелік публічних інвестиційних проєктів та програм публічних інвестицій єдиного проєктного портфеля публічних інвестицій територіальної громади і розподіл публічних інвестицій на їх підготовку та реалізацію на плановий та два наступні за плановим бюджетні періоди в розрізі джерел і механізмів фінансового забезпечення
-здійснює аналіз результатів моніторингу стану підготовки та реалізації затверджених у переліку проєктів та програм та за його результатами готує і подає Фінансовому управлінню для прийняття відповідних рішень пропозиції та рекомендації щодо коригування або припинення (зупинення) фінансового забезпечення таких проєктів та програм;
-подає місцевій інвестиційній раді розроблені за результатами своєї роботи пропозиції та рекомендації.
- Комісія має право:
- залучати до участі у своїй роботі представників місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів відповідних місцевих рад, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, громадських об’єднань, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), а також незалежних експертів (за згодою);
- отримувати в установленому порядку від центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;
- організовувати проведення нарад та інших заходів.
- Комісія під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.
- Комісія утворюється у складі голови, заступників голови, секретаря та членів Комісії. Головою комісії є керівник Фінансового управління шептицької міської ради.
Склад Комісії затверджує Виконавчий комітету Шептицької міської ради із представників виконавчих органів відповідної місцевої ради.
Інформація про склад та положення про Комісію розміщується на офіційному вебсайті Шептицької міської ради.
- Голова Комісії:
-затверджує персональний склад Комісії та вносить у разі потреби до нього зміни;
-планує та координує діяльність, а також здійснює загальне керівництво Комісією;
-скликає засідання Комісії та головує на них.
У разі відсутності голови Комісії його обов’язки виконує заступник голови комісії.
- Секретар Комісії:
-готує матеріали, необхідні для роботи Комісії;
- забезпечує інформування членів Комісії та всіх запрошених осіб про дату, час та місце проведення засідань Комісії;
-веде та оформлює протоколи засідань Комісії.
- Формою роботи Комісії є засідання, що проводяться за рішенням її голови.
Засідання Комісії проводить її голова, а в разі його відсутності – заступник голови.
Голова Комісії може прийняти рішення про проведення засідання в режимі реального часу (онлайн) із використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет, або про участь члена Комісії в такому режимі у засіданні.
Засідання Комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина її членів.
- На своїх засіданнях Комісія розробляє пропозиції (рекомендації) з питань, що належать до її компетенції.
Пропозиції (рекомендації) вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів Комісії.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Пропозиції (рекомендації) Комісії оформлюються протоколом засідання, який підписується головуючим на засіданні та секретарем і надсилається всім членам Комісії та виконавчим органам ради.
Член Комісії, який не підтримує пропозиції (рекомендації), може викласти в письмовій формі свою окрему думку, яка додається до протоколу засідання.
- Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Комісії здійснює Виконавчий комітет Шептицької міської ради.
Номер рішення | 158 |
Дата прийняття рішення | 2025-07-15 |
Чинність | Чинне |
Галузь | Економіка та інвестиції |
Приєднані файли: |
№158 ріш виконкому про комісію з розпод публіч інвест.docx |