32-р від 10.02.2025 року

ШЕПТИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

10.02.2025

м. Шептицький

32-р

 

 

Про облікову політику

 
 

 

Керуючись статтею 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 22 Бюджетного кодексу України, відповідно до статті 5 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Типового Положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого  Постановою Кабінету Міністрів України від 26.01.2011 №59, Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі (далі НП(С)БО), наказу Міністерства фінансів України від 31.12.2013 №1203 «Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі», з метою організації ведення бухгалтерського обліку та складання звітності:

 

  1. Затвердити Положення про облікову політику, що додається.
  2. Відділу фінансування та бухгалтерського обліку забезпечити приведення документів, які регламентують ведення бухгалтерського обліку у відповідність до вимог цього Положення.
  3. Загальному відділу забезпечити доведення розпорядження до відома керівників структурних підрозділів, бухгалтерський облік яких здійснюється відділом фінансування та бухгалтерського обліку Виконавчого комітету Шептицької міської ради.
  4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ващук М.В.

 

 

Міський голова 

(підпис)

Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ 

 

 

                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                           Розпорядження  Шептицького

                                                   мiського голови

                                                      10.02.202532-р                        

 

                                                                                   

Положення про облікову політику   

  1. Загальнi положення

1.1. Положення про облікову політику визначає методи оцінки, обліку та процедури, що використовуються установою для ведення бухгалтерського облiку, складання та подання фiнансової звiтностi, яке розроблено вiдповiдно до Закону України «Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi» вiд 16.07.99р. № 996-XIV, Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою КМУ вiд 26.01.2011 р. № 59, НП(С)БО, та iнших нормативно-правових актiв КМУ, Мiнфiну та Державної казначейської служби, якi регулюють питання бухгалтерського облiку та звiтностi, з метою належної органiзацiї та удосконалення системи ведення бухгалтерського облiку, складання бюджетної та фiнансової звiтностi.

1.2. Застосовувати меморiально-ордерну форму бухгалтерського облiку для облiку записiв господарських операцiй в облiкових регiстрах iз забезпеченням їх збереження в паперовому виглядi.

Форми меморiальних ордерiв застосовувати згiдно з Iнструкцiєю про форми меморiальних ордерiв бюджетних установ та порядок їх складання, затвердженою наказом Держказначейства вiд 08.09.2017 р. № 755.

Меморiальнi ордери - накопичувальнi вiдомостi повиннi формуватися не пiзнiше 5-го числа мiсяця, наступного за звiтним. Усi меморiальнi ордери пiдлягають реєстрацiї у книзi «Журнал-головна». Облiк у книзi «Журнал-головна» ведеться по субрахунках.

1.3. Складання фiнансової та бюджетної, податкової та статистичної звiтностi про фiнансово-економiчну дiяльнiсть установи здiйснювати на пiдставi даних регiстрiв бухгалтерського облiку за формами, встановленими вiдповiдними нормативно-правовими актами України. Бюджетним перiодом є календарний рiк. Промiжнi облiковi перiоди - квартал, мiсяць. Звiтнiсть за такими перiодами складається наростаючим пiдсумком iз початку звiтного року.

1.4. Пiдставою для вiдображення операцiй в бухгалтерському облiку є первинний документ, який фiксує факт здiйснення операцiї.

1.5. Первиннi документи складаються в момент здiйснення операцiї, а якщо це неможливо - безпосередньо пiсля її закiнчення. Вiдповiдальнiсть за своєчасне i якiсне складання документiв, передачу їх для вiдображення в бухгалтерському облiку, за достовiрнiсть даних, наведених у документах, несуть особи, якi склали та пiдписали цi документи.

2

Первиннi документи повиннi мати такi обов'язковi реквiзити: назву документа (форми), дату i мiсце складання, назву установи, вiд iменi якого складено документ, змiст та обсяг господарської операцiї, одиницю вимiру господарської операцiї, посади осiб, вiдповiдальних за здiйснення господарської операцiї i правильнiсть її оформлення, особистi пiдписи.

Iнформацiя, що мiститься у прийнятих до облiку первинних документах, накопичується i систематизується на рахунках бухгалтерського облiку та в меморiальних ордерах.

У первинних документах i меморiальних ордерах виправлення помилок повинно бути пiдтверджене пiдписами посадових осiб, у касових i банкiвських документах виправлення не допускаються.

1.6. У Робочому планi рахункiв бюджетної установи (Додаток 1) для облiку грошових коштiв, матерiальних цiнностей, грошових документiв, розрахункiв використовувати субрахунки першого рiвня.

1.7. Для чiткого розмежування видаткiв бюджетних установ та одержувачiв бюджетних коштiв за економiчними характеристиками операцiй, якi здiйснюються вiдповiдно до функцiй держави, застосовують економiчну класифiкацiю видаткiв бюджету. Застосування кодiв економiчної класифiкацiї видаткiв здiйснюється згiдно з Iнструкцiєю щодо застосування економiчної класифiкацiї видаткiв бюджету, затвердженою наказом Мiнфiну вiд 12.03.2012р. № 333.

  1. Органiзацiя облiку необоротних активів, запасiв та iнших активiв

2.1. У бухгалтерському облiку формування iнформацiї про основнi засоби, iншi необоротнi матерiальнi активи та незавершенi капiтальнi iнвестицiї в необоротнi матерiальнi активи здiйснюється вiдповiдно до НП(С)БО 121 «Основнi засоби», затвердженого наказом Мiнфiну України від 12.10.2010 р. № 1202, та Методичних рекомендацiй з бухгалтерського облiку основних засобiв суб' єктiв державного сектору, затверджених наказом Мiнфiну України від 23.01.2015 р. № 11.

Бухгалтерський облiк нематерiальних активiв здiйснюється вiдповiдно до НП(С)БО 122 «Нематерiальнi активи», затвердженого наказом Мiнфiну вiд 12.10.2010 р. №1202, та Методичних рекомендацiй з бухгалтерського облiку нематерiальних активiв суб'єктiв державного сектору, затверджених наказом Мiнфiну вiд 23.01.2015 р. № 11.

  2.2. До складу основних засобiв вiдносити необоротнi активи, термiн експлуатацiї яких перевищує один рiк та первiсна вартiсть за одиницю (комплект) яких складає 20000,00 гривень. Необоротнi активи, якi були вiднесенi до складу основних засобiв та нематерiальних активiв до дати набрання чинностi НП(С)БО 121 «Основнi засоби», облiковувати у складі основних засобів до їх вибуття (списання) з облiку установи.  Документацію щодо землеустрою та містобудування незалежно від вартості обліковувати на рахунку 1018 «Інші основні засоби». Експертні грошові оцінки земельних ділянок,  що підлягають продажу у власність та технічні документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок, що

3

підлягають продажу у власність, обліковувати  на рахунку 1815 «Активи для передачі, розподілу, продажу»

2.3. Оприбуткування необоротних активiв проводити на підставі накладної або акту приймання-передачі.

2.4. Амортизацiю на основнi засоби (крiм iнших необоротних матерiальних активiв), нематерiальних активiв нараховувати iз застосуванням прямолiнiйного методу. Вартiсть об'єкта основних засобiв розподiляється на систематичнiй основi протягом строку його корисного використання (експлуатацiї) шляхом нарахування амортизацiї на рiчну дату балансу. Амортизацію на інші необоротні матеріальні активи нараховувати в розмірі 50% при введенні в експлуатацію і 50% при вибутті.

Для визначення строкiв корисного використання основних засобiв та нематерiальних активiв застосовувати Типовi строки корисного використання груп основних засобiв, якi визначенi в додатку 1 до Методичних рекомендацiй щодо облiкової полiтики суб'єкта державного сектору, затверджених наказом Мiнфiну вiд 23.01.2015 р. № 11.

Термiн корисного використання матерiальних активiв, якi не визначенi в Типових строках корисного використання груп основних засобiв, визначається комiсiєю установи при їх прийманнi та затверджується розпорядженням мiського голови.

 Строк корисного використання  нематеріального активу  «Програмне забезпечення  «Електронна приймальня Червоноградської міської ради» встановити 10 років згідно акту від 31 січня 2025 року. Нематеріальний актив підлягає амортизації, коли має визначений срок амортизації і нарахування амортизації здійснювати впродовж строку їх корисного використання згідно пунктів 2 і 3  розділу ІV «Амортизація нематеріальних активів»  НПС)БО 122  «Нематеріальні активи».

2.5. Проведення переоцiнки основних засобiв здiйснюється в разi, коли розмiр вiдхилення залишкової вартостi основних засобiв вiд їх справедливої вартостi перевищує порiг суттєвостi в розмiрi 10 %. Рiшення про проведення переоцiнки об'єктiв основних засобiв приймається керiвником бюджетної установи. У разі здачі в оренду частини будівлі, яку слід переоцінити відповідно до вимог Закону України «Про оренду державного та комунального майна», таку переоцінку частини будівлі не відображати в бухгалтерському обліку.

2.6. Визнання об'єкта основних засобів активом установи припиняється у разі його ліквідації, вибуття внаслідок продажу, передачі без оплати або невідповідності критеріям визнання активом.

Операції з вибуття основних засобiв та iнших необоротних матерiальних активiв оформлюються первинними документами, які затверджені наказом Мінфіну України від 13.09.2016 № 818 «Про затвердження типових форм з облiку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання».

2.7. Документи аналiтичного облiку необоротних активiв систематизуються за                                        4

датами здiйснення операцiй та заносяться до меморiальних ордерів № 9 та № 17. Для контролю за правильнiстю бухгалтерських записiв за рахунками синтетичного та аналiтичного облiку складаються оборотнi вiдомостi за кожною групою субрахункiв, що об'єднуються вiдповiдним синтетичним рахунком.

2.8. У бухгалтерському облiку формування iнформацiї про запаси та розкриття вiдповiдної iнформацiї у фiнансовiй звiтностi здiйснюються вiдповiдно до НП(С)БО 123 «Запаси», затвердженого наказом Мiнфiну вiд 12.10.2010 р. № 1202, та Методичних рекомендацiй з бухгалтерського облiку запасiв суб'єктiв державного сектору, затверджених наказом Мiнфiну вiд 23.01.2015 р. № 11.

2.9. В якостi визначення одиницi облiку запасiв використовувати їх найменування.

2.10. Аналiтичний облiк запасiв ведеться у розрiзi матерiально-вiдповiдальних осiб, видiв запасiв, окремо за коштами загального та спецiального фондiв. Синтетичний облiк запасiв ведеться у грошовiй одиницi України. Оборотнi вiдомостi з метою перевiрки правильностi записiв у регiстрах аналiтичного облiку матерiальних цiнностей та даних синтетичного облiку складаються за всiма субрахунками.

2.11. Оприбуткування запасiв проводити на підставі накладної, акту приймання-передачі.

2.12. Оцiнку запасiв при їх вибуттi (внаслiдок їх використання або при iншому вибуттi) проводити за методом собiвартостi перших за часом надходження запасiв (ФIФО).

2.13. Вартiсть малоцiнних та швидкозношуваних предметiв, що переданi в експлуатацiю, виключається зi складу активiв (списується з балансу) з подальшою органiзацiєю оперативного кiлькiсного облiку за мiсцем експлуатацiї вiдповiдальними особами протягом строку їх фактичного використання.

2.14. Операції з надходження, видачі та списання запасів оформлюються первинними документами, які затверджені наказом Держказначейства Про затвердження типових форм з обліку та списання запасів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання” від 13.12.2022 р. № 431.

2.15. Для облiку операцiй з витрачання матеріалів використовується меморіальний ордер № 13. Для обліку вибуття та переміщення малоцінних та швидкозношуваних предметів використовується меморіальний ордер № 10.

  1. Організація обліку коштів на утримання автомобілів та обліку особистих речей.

3.1. Забезпечити дотримання вимог постанови КМУ «Про впорядкування використання легкових автомобiлiв бюджетними установами та організаціями» від 04.06.2003 р. № 848 щодо економного витрачання бюджетних коштiв на утримання автомобiлiв та використання пального.

3.2. При використанні службових легкових автомобілів визначити порядок:                        5

пiдтвердження факту поїздки посадовою особою, яка користувалася автомобiлем; оформлення та погодження поїздок  у вихiднi та святковi днi, а також вiдрядження на службовому автомобiлi за межi областi на вiдстань, що перевищує 200 кiлометрiв;  облiку пробiгу та встановлення мiсячних лiмiтiв пробiгу автомобiля (у разi його перевищення за вiдсутностi об’єктивних пiдстав вiдповiдно зменшувати лiмiти в наступному мiсяцi).

3.3. Встановити Нормативи витрачання пального для легкових автомобiлiв на основi Норм витрат палива та мастильних матерiалiв на автомобiльному транспортi, затверджених наказом  Мiнтрансу України вiд 10.02.1998 р. № 43 (далi – Норми витрат палива). Списання використаного пального здійснювати щомiсяця на пiдставi подорожнiх листiв за фактичними витратами, але не бiльше Норм витрат палива для легкових автомобiлiв встановленого для марок автомобiлiв, що перебувають на балансi установи. Форма подорожнього листа додається.

 3.4. Запровадити аналiтичнi регiстри для облiку пробiгу автомобiлiв (шин) та витрат на техобслуговування i ремонт та їхню перiодичнiсть вiдповiдно до Положення про технiчне обслуговування i ремонт дорожнiх транспортних засобiв автомобiльного транспорту, затвердженого наказом Мiнiстерства транспорту України  вiд 30.03.1998 р. № 102.

3.5. Виносити майно за межi примiщення установи, в т. ч. й те, що потребує ремонту, чи належить працiвникам дозволено тiльки за вiзою керiвника установи чи його заступника.

3.6. Заносити особистi  речi працiвникiв на територiю установа дозволено на пiдставi заяви працiвника з дозвiльною вiзою керiвника чи його заступника.

3.7. Завiзовану заяву про внесення  (винесення) особистих речей передавати до бухгалтерської служби для вiдображення їхнього руху на позабалансовому рахунку.

  1. Органiзацiя облiку коштiв, розрахункiв, iнших активiв та зобов'язань

4.1. Кошти бюджетної установи облiковуються на рахунках, вiдкритих в органах Казначейства вiдповiдно до Порядку вiдкриття та закриття рахункiв у нацiональнiй валютi в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Мiнфiну вiд 22.06.2012 р. № 758.

4.2. Пiсля отримання товарiв, робiт i послуг вiдповiдно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймається рiшення про їх оплату та надається платіжна інструкція на здійснення платежу органу Казначейства, якщо iнше не передбачене бюджетним законодавством.

4.3. Списання коштiв з рахункiв на оплату видаткiв проводиться вiдповiдно до затвердженого кошторису, за винятком операцiй з безспiрного списання коштiв у випадках, установлених чинним законодавством України, або помилкового, зайвого надходження коштiв на iм'я установи.

6

4.4. Облiк операцiй з надходження бюджетних асигнувань загального фонду бюджету на рахунок установи та здiйснення видаткiв ведеться в меморiальних ордерах № 2. Облiк операцiй з отримання власних надходжень та iнших коштiв спецiального фонду бюджету на рахунок установи, а також перерахування коштiв ведеться в меморiальних ордерах № 3.

4.5. Усi господарськi вiдносини бюджетної установи з постачальниками товарiв, робiт та послуг, покупцями, замовниками оформляються договорами. Договори укладаються з урахуванням вимог Господарського кодексу України вiд 16.01.2003 р. № 436-IV, Цивiльного кодексу України вiд 16.01.2003 р. № 435-IV, Бюджетного кодексу України вiд 08.07.2010 р. № 2456-VI (далі – БКУ), Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII.

4.6. Договори укладаються (крiм довгострокових) виключно в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами. Розрахунки з юридичними та фiзичними особами (крiм розрахункiв з пiдзвiтними особами) за товари, роботи та послуги здiйснюються пiсля їх отримання. Попередня оплата товарiв, робiт та послуг дозволяється виключно у випадках,  передбачених законодавством.

4.7. Для облiку операцiй з попередньої оплати рахункiв постачальникiв за матерiальнi цiнностi та послуги, які будуть поставлені в майбутньому, застосовується субрахунок 2113 «Розрахунки за авансами, виданими постачальникам, підрядникам за товари, роботи, послуги». Аналiтичний облiк розрахункiв з дебiторами ведеться в меморiальному ордерi № 4.

4.8. Для облiку операцiй з отримання матерiальних цiнностей та послуг, за якi бюджетна установа розрахується або зарахованi грошовi кошти за матерiальнi цiнностi та послуги, що  вiдвантаженi та наданi бюджетнiй установi застосовується субрахунок 6211 «Розрахунки з постачальниками та пiдрядниками». Покласти обов’язки по облiку видачi, реєстрацiї виданих та використаних довiреностей на спецiалiста вiддiлу, який веде облiк розрахункiв з постачальниками.

4.9. Формування в бухгалтерському облiку iнформацiї про зобов'язання та розкриття їх у фiнансовiй звiтностi здiйснюється вiдповiдно до вимог НП (ПСБО) 128 «Зобов'язання», затвердженого наказом Мiнфiну вiд 24.12.2010 р. № 1629, та Порядку бухгалтерського облiку окремих активiв та зобов'язань бюджетних установ, затвердженого наказом Мiнфiну вiд 02.04.2014 р. № 372.

Облiк бюджетних зобов'язань здiйснюється на пiдставi вимог БКУ, Порядку реєстрацiї та облiку бюджетних зобов'язань розпорядникiв бюджетних коштiв та одержувачiв бюджетних коштiв в органах Державної казначейської служби, затвердженого наказом Мiнфiну вiд 02.03.2012 р. № 309.

4.10. Бюджетна установа бере бюджетнi зобов'язання та здiйснює платежi тiльки в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами, враховуючи необхiднiсть виконання бюджетних зобов'язань минулих рокiв, узятих на облiк органами Казначейства.

Бюджетнi зобов'язання за спецiальним фондом бюджету беруться виключно в

7

межах вiдповiдних фактичних надходжень спецiального фонду бюджету.

Будь-якi бюджетнi зобов'язання та платежi з бюджету здiйснюються лише за наявностi вiдповiдного бюджетного призначення.

Бюджетнi зобов'язання реєструються в органi Казначейства.

  1. Органiзацiя облiку доходiв та видаткiв

5.1. Облiк доходiв, якi в кошторисi вiдносяться до доходiв загального фонду, ведеться на субрахунку 7011 «Бюджетнi асигнування».

Облiк доходiв, якi установа отримує за спецiальним фондом, здiйснюється на субрахунку 7211 «Дохід вiд реалiзацiї активів» (надходження вiд реалiзацiї майна), 7411 «Облік доходів від оренди» і відображається в меморіальному ордері №14.

На субрахунку 5411 «Цільове фінансування розпорядників бюджетних коштів» ведеться облік надходження коштiв цiльового фiнансування, якi видiляються з вiдповiдного бюджету на проведення заходiв цiльового характеру.

5.2. Касовi видатки вiдображаються в облiку в момент одержання наявних коштiв або перерахування коштiв з поточного бюджетного рахунка. Синтетичний облiк касових видаткiв ведеться на рахунку 23 «Грошовi кошти на рахунках» у розрiзi вiдповiдних субрахункiв.

Облiк касових видаткiв ведется за кожним кодом програмної класифiкацiї видаткiв, за загальним та спецiальним фондами, за кожним видом коштiв спецiального фонду складаються окремi картки в розрiзi кодiв економiчної класифiкацiї видаткiв бюджету.

5.3. Фактичнi видатки вiдображаються в облiку в момент здiйснення на пiдставi актiв списання, накладних, актів надання послуг, актів виконаних робіт тощо. Фактичнi видатки визначають як дiйснi видатки установи щодо виконання кошторису, що пiдтвердженi вiдповiдними документами.

Синтетичний облiк фактичних видаткiв ведеться на рахунку 80 «Витрати на виконання бюджетних програм» у розрiзi вiдповiдних субрахункiв, та субрахунку 8411 «Інші витрати за обмінними операціями».

Облiк фактичних видаткiв, пов'язаних iз реалiзацiєю в установленому порядку майна ведеться на субрахунку 8212 «Витрати, пов’язані з реалізацією майна».

 Облiк фактичних видаткiв ведеться в розрiзi кодiв економiчної класифiкацiї видаткiв, за кожним кодом програмної класифiкацiї видаткiв, за загальним та спецiальним фондами.

5.4. Відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого майна (місць загального користування) та відшкодування спожитих орендарем комунальних послуг здійснюється відповідно до окремого договору, укладеного між  балансоутримувачем та орендарем. Розмір плати за комунальні послуги розраховується виходячи з розміру затверджених цін /тарифів, показників обліку або розрахунковим методом пропорційно орендованій площі, кількості користувачів, кількості та потужності джерел електрообладнання.  ТзОВ «Нова Долина» додатково нараховувати за 8 кв.м площі загального користування за теплопостачання, розрахованих, як відсоток орендованої площі відносно загальної опалювальної площі будівлі та помноженого на площу загального користування. Плату за прибирання місць загального користування орендарям розраховувати за формулою (Sор / Sб х Sзк) х(Зпл/Sб), де Sор - орендована площа, Sб-  площа будівлі, Sзк - площа загального користування, Зпл - фактичні видатки на заробітну плату прибиральниці.

Суми відшкодування витрат на утримання об’єкта оренди та спожитих комунальних послуг, отриманих від орендаря, спрямовуються на відновлення касових та фактичних видатків установи по відповідних КЕКВ та фондах (загального чи спеціального), з якого були сплачені кошти за утримання майна та комунальні послуги.

  1. Органiзацiя бухгалтерського облiку

6.1. Ведення бухгалтерського облiку покладено на вiддiл фiнансування та бухгалтерського облiку. Завдання, функцiональнi обов'язки та повноваження   визначено Типовим положенням про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженим постановою КМУ від 26.01.2011 р. № 59. Порядок роботи вiддiду урегульовано Положенням про бухгалтерську службу та Посадовими iнструкцiями, яка затверджується міським головою або заступником міського голови.

6.2. Витрати на проведення капiтального ремонту адмiнiстративних будинкiв, споруд, об'єктiв i супровiдних робiт здiйснюються на пiдставi договору та складених кошторисiв. Для початку робiт з капiтального ремонту будинку повинен бути отриманий дозвiл на проведення таких робiт. Аналiтичний облiк капiтальних витрат ведеться в Картцi аналiтичного облiку капiтальних видаткiв за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України  від 29.06.2017 р. № 604.  

6.3. Заробiтна плата нараховується працiвникам бюджетної установи вiдповiдно до НП(ПСБО) 132 «Виплати працівникам», затвердженого наказом Мiнфiну України від 29.12.2011 р. № 1798. При цьому розмiр заробiтної плати за першу половину мiсяця (аванс) згiдно з ч. 3 ст. 24 Закону України «Про оплату праці» вiд 24.03.1995 р. № 10895-ВР та ч. 3 ст. 115 Кодексу законiв про працю України неодмiнно повинен бути не меншим, нiж оплата за фактично вiдпрацьований час iз розрахунку  посадового окладу працiвника.

Виплата заробiтної плати працiвникам за першу половину мiсяця проводиться до 15-го числа мiсяця, а за другу половину мiсяця - через промiжок часу, що не перевищує 16 календарних днiв.

6.4. Службовим вiдрядженням вважається поїздка за розпорядженням міського голови на певний термiн до iншого населеного пункту для виконання службового доручення. При оплаті витрат на відрядження підтвердними документами є

9

запрошення сторони, що приймає, діяльність якої збігається з діяльністю сторони, що відряджає, інші документи, які встановлюють або засвідчують бажання встановити цивільно-правові відносини, документи, що засвідчують участь відрядженої особи в переговорах, конференціях, інших заходах, укладений договір чи контракт, транспортні квитки, інші документи, що засвідчують вартість витрат, посвідчення про відрядження з наявністю відміток про вибуття у відрядження, прибуття у пункти призначень, вибуття з них та прибуття до місця постійної роботи, службова записка (звіт) працівника в довільній формі про виконання службового доручення поза місцем постійної роботи під час відрядження, погоджена безпосереднім керівником, довідка підприємства, установи або організації, куди відряджався працівник, про перебування його за місцем відрядження та/або будь-які інші документи, що підтверджують фактичне перебування працівника у відрядженні.

Направлення працівників у відрядження та вiдшкодування витрат здiйснюються згiдно з Iнструкцiєю про службовi вiдрядження в межах України та за кордон, затвердженою наказом Мiнфiну України вiд 13.03.1998 р. № 59, та постановою КМУ «Про суми та склад витрат на вiдрядження державних службовцiв, а також iнших осiб, що направляються у вiдрядження пiдприємствами, установами та органiзацiями, якi повнiстю або частково утримуються (фiнансуються) за рахунок бюджетних коштiв» вiд 02.02.2011 р. № 98.

Пiдзвiтнi суми мають цiльове призначення i повиннi витрачатися виключно з метою, на яку вони виданi, згiдно з кодами економiчної класифiкацiї видаткiв бюджету.

Облiк розрахункiв з пiдзвiтними особами по видатках на вiдрядження ведеться на субрахунку 2116 «Дебiторська заборгованiсть за розрахунками з пiдзвiтними особами».

Облiк розрахункiв з пiдзвiтними особами ведеться в накопичувальнiй вiдомостi - меморiальному ордерi № 8. Розрахунки з пiдзвiтними особами ведуться в розрiзi кодiв економiчної класифiкацiї видаткiв. Операцiї по розрахунках з пiдзвiтними особами, якi здiйснюються за рахунок коштiв спецiального фонду бюджету, ведуться в окремому ордерi.

6.5. Принципи цiльового та ефективного використання бюджетних коштiв є одними з найважливiших принципiв, на яких побудована бюджетна система України. Кошти повиннi використовуватися тiльки на цiлi, передбаченi бюджетними призначеннями.

6.6. Iнвентаризацiя активiв i зобов'язань проводиться з метою забезпечення достовiрностi даних бухгалтерського облiку та фiнансової звiтностi бюджетної установи.

Пiд час iнвентаризацiї активiв i зобов'язань перевiряються i документально пiдтверджуються їх фактична наявнiсть, стан, вiдповiднiсть критерiям, повнота вiдображення зобов'язань, виявляються лишки або нестачi активiв шляхом зiставляння фактичної наявностi з даними бухгалтерського облiку.

10

У ходi проведення iнвентаризацiї виявляються активи, якi частково втратили свою первiсну якiсть, а також матерiальнi i нематерiальнi активи, що не використовуються.

Iнвентаризацiя проводиться у випадках та у термiни, що визначенi Положенням про iнвентаризацiю активiв та зобов'язань, затвердженим наказом Мiнфiну вiд 02.09.2014 р. № 879, та на пiдставi розпорядження мiського голови, в якому зазначаються термiни її проведення та склад комiсiї.

6.7. Фiнансова та бюджетна звiтнiсть складається на пiдставi даних бухгалтерського облiку вiдповiдно до ст. 58 БКУ, Порядку подання фiнансової звiтностi, затвердженого постановою КМУ вiд 28.02.2000 р. № 419, Порядку складання фiнансової, бюджетної та iншої звiтностi розпорядниками та одержувачами бюджетних коштiв, затвердженого наказом Мiнфiну вiд 24.01.2012 р. № 44, для отримання iнформацiї про фактичне становище, результати дiяльностi та рух грошових коштiв. Звiтнiсть подається до органiв Казначейства та до мiсцевого фiнансового управлiння у визначенi термiни.

  1. Органiзацiя процедури здiйснення державних закупiвель

7.1. Закупiвля товарiв, робiт i послуг за рахунок бюджетних коштiв здiйснюється шляхом проведення процедур закупiвель вiдповiдно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII.

Закупiвлi товарiв, робiт i послуг можуть здiйснюватися шляхом проведення вiдкритих торгiв, торгів з обмеженою участю, конкурентний діалог та, як виняток застосовується переговорна процедура закупівлі.

 

 

                                                 Додаток 1

                                                                                              до Положення про облiкову

                                                                                              полiтику на 2024 рiк

 

Робочий план рахункiв бухгалтерського облiку

Виконавчого комiтету Шептицької мiської ради

Роздiл I. Балансовi рахунки

 

Рахунки

Субрахунки

Код

Назва

Код

Назва

1

2

3

4

Клас 1. Нефiнансовi активи

10

Основнi засоби

1011

Земельні ділянки

1013

Будiвлi, споруди та передавальнi пристрої

1014

Машини та обладнання

1015

Транспортні засоби

1016

Iнструменти, прилади, iнвентар

1018

Інші основні засоби

11

Iншi необоротнi матерiальнi активи

1113

Малоцiннi необоротнi матерiальнi активи

13

Капiтальнi iнвестицiї

1311

Капiтальнi iнвестицiї в основнi засоби

1312

Капiтальнi iнвестицiї в iншi необоротнi матерiальнi активи

14

Знос (амортизацiя) необоротних активiв

1411

Знос основних засобiв

1412

Знос iнших необоротних матерiальних активiв

15

Виробничі запаси

1512

Медикаменти та перев’язувальні матеріали

1513

Будівельні матеріали

1514

Паливно-мастильні матеріали

1515

Запасні частини

18

Iншi нефiнансовi активи

1812

Малоцiннi та швидкозношуванi предмети

1815

Активи для розподілу, передачі, продажу

1816

Інші нефінансові активи

Клас 2. Фiнансовi активи

21

Поточна дебiторська заборгованiсть

2110

Дебiторська заборгованiсть за розрахунками з бюджетом

2111

Поточна дебiторська заборгованiсть за розрахунками за товари, роботи i послуги

2113

Розрахунки за авансами, виданими постачальникам, підрядникам за товари, роботи  і послуги

2114

Дебiторська заборгованiсть за розрахунками iз соцiального страхування

2115

Розрахунки із відшкодування завданних збитків

2116

Дебiторська заборгованiсть за розрахунками з пiдзвiтними особами

 

 

2117

Інша поточна дебіторська заборгованість

22

Готівкові документи та їх  еквіваленти

2213

Грошові документи у національній валюті

23

Грошовi кошти на рахунках

2313

Реєстрацiйнi рахунки

2314

Iншi рахунки в Казначействi

Клас 3. Кошти бюджетів та розпорядників бюджетних коштів

34

Рахунки розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, інші рахунки для здійснення витрат

 

3440

Особові рахунки розпорядників за коштами місцевих бюджетів

 

 

3442

Реєстраційні рахунки за коштами місцевих бюджетів

Клас 5. Капiтал та фiнансовий результат

51

Внесений капiтал

5111

Внесений капiтал розпорядникам бюджетних коштiв

54

Цiльове фiнансування

5411

Цiльове фiнансування розпорядникiв бюджетних коштiв

55

Фiнансовий результат

5511

Фiнансовi результати виконання кошторису звiтного перiоду

5512

Накопиченi фiнансовi результати виконання кошторису

Клас 6. Зобов'язання

62

Розрахунки за товари, роботи, послуги

6211

Розрахунки з постачальниками та пiдрядниками

63

Розрахунки за податками i зборами

6311

Розрахунки з бюджетом за податками i зборами

6311/0

Розрахунки з бюджетом за податками i зборами  по вiйськовому збору

6313

Розрахунки iз загальнообов'язкового державного соцiального страхування

65

Розрахунки з оплати працi

6511

Розрахунки iз заробiтної плати

6514

Розрахунки з працiвниками за безготiвковими перерахуваннями на рахунки з вкладiв у банках

 

 

6516

Розрахунки з членами профспілки за безготівковими перерахуваннями

 

 

6518

Розрахунки за виконавчими документами  та інші утримання

Клас 7. Доходи

70

Доходи за бюджетними зобов'язаннями

7011

Бюджетнi асигнування

72

Доходи вiд продажу активiв

7211

Дохiд вiд реалiзацiї активiв

 

 

7411

Інші доходи за обмінними операціями

Клас 8. Витрати

80

Витрати на виконання бюджетних програм

8011

Витрати на оплату працi

8012

Вiдрахування на соцiальнi заходи

8013

Матерiальнi витрати

8014

Амортизацiя

82

Витрати з продажу активiв

8212

Витрати, пов'язанi з реалiзацiєю майна

84

Iншi витрати за обмiнними операцiями

8411

Iншi витрати за обмiнними операцiями

 

Роздiл II. Позабалансовi рахунки

Клас 0. Позабалансовi рахунки

02

Активи на вiдповiдальному зберiганнi

021

Активи на вiдповiдальному зберiганнi розпорядникiв бюджетних коштiв

03

Бюджетнi зобов'язання

031

Укладенi договори (угоди, контракти) розпорядникiв бюджетних коштiв

07

Списанi активи

073

Невiдшкодованi нестачi i втрати вiд псування цiнностей розпорядникiв бюджетних коштiв

08

Бланки документiв суворої звiтностi

081

Бланки документiв суворої звiтностi розпорядникiв бюджетних коштiв

 

 

Для розмежування видаткiв за загальним та спецiальним фондом установа має право на застосування аналiтичних рахункiв до зазначених вище субрахункiв.

 

ПОСВІДЧЕННЯ ПРО ВІДРЯДЖЕННЯ

 

Видано __________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

________________________________________________________

                                (посада, місце роботи) відрядженому до

_____________________________________________________________

(пункти призначення)

_________________________________________________________

(найменування підприємства,

Штамп підприємства,  установи, організації

 

_________________________________________________________

установи, організації)

 

Термін відрядження «________» днів

_________________________________________________________

(мета відрядження)

 

Підстава:  розпорядження  «___» _______________ 2025_ р.    № ______________ 

 

Дійсно при пред’явленні паспорта серії _____________ № _________________________ 

 

М. П.                                                Керівник

 

 

 

 

 

Відмітки про вибуття у відрядження, прибуття в пункти призначень, вибуття з них і прибуття до місця постійної роботи

 

Вибув із                                                                      Прибув до

__________________________________________           ______________________________________

             

«____» __________________ 200___ р.                         «____» ___________________ 200___ р.

               

М.П.                        Підпис ____________________     М. П.                       Підпис ________________

             

  • - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -      - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - 

             

Вибув із                                                                      Прибув до

__________________________________________           ______________________________________

             

«____» __________________ 200___ р.                         «____» ___________________ 200 ___ р.

               

М.П.                        Підпис ____________________     М. П.                       Підпис ________________

             

  • - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - 

             

Вибув із                                                                      Прибув до

__________________________________________           ______________________________________

             

«____» __________________ 200 ___ р.                        «____» ___________________ 200 ___ р.

               

М.П.                        Підпис ____________________     М. П.                       Підпис ________________

             

  • - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -      - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - 

 Примітка: 

 

 

 

 

 

Додаток 2 до Положення

                про облікову політику

                (пунк 3.3)

 

 

                 Виконавчий комітет Шептицької

              міської ради

              Код ЄДРПОУ 04055920

 

 

 

 

Шляховий лист службового легкового автомобіля

N ____________

"___" ____________ року

 

 

 

Режим роботи водія

Автомобіль

 

                               марка, державний номер

 

Водій

 

                прізвище, ім'я, по батькові; номер посвідчення водія

 

     

 

 

І. Завдання водієві

III. Рух пального, літрів

У чиє розпорядження

Час прибуття

Час вибуття

Марка пального

8

 

1

2

3

Код марки

9

 

 

 

 

Видано

10

 

 

 

 

Залишок:

при виїзді


11

 

 

 

 

 

 

 

при поверненні

12

 

 

 

 

Заправник

прізвище, підпис

 

 

II. Робота водія та автомобіля

 

Показання
спідометра

 

Х

Водій за станом здоров'я до керування
допущений

Лікар __________________________________
                                прізвище, підпис

 

Виїзд дозволений

Механік _______________________________

                                         прізвище, підпис

 

Автомобіль прийняв ____________________

                                                         підпис водія

 

при виїзді
з гаража

4

 

при поверненні
до гаража

5

 

 

 

 

Час фактичний

 

Х

при виїзді
з гаража

6

 

при поверненні
до гаража

7

 

 

 

ІV. Результати роботи автомобіля.

 

Витрати пального, л

Загальний пробіг, км

за нормою

фактично

13

14

15

 

 

 

 

 

 

Особа, що користувалася автомобілем _____________________________________________________

                                            (посада)                             ( підпис)                            ( прізвище)

                                                                 М.П.

 

Маршрут автомобіля ____________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Водій автотранспортного засобу____________________________________________________________

                                                            (підпис, прізвище)

 

Бухгалтер _________________________             

(підпис                 ,прізвище)                                                                                                         

 

                                                                                          

Номер розпорядження 32-р
Дата прийняття розпорядження 2025-02-10
Чинність Чинне
Галузь Бюджет та фінанси
Приєднані файли:
№ 32-р від 10.02.2025 РОЗП Облікова плітика.ZIP
Поширити: