ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ШЕПТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Р І Ш Е Н Н Я
|
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Червоноградської міської ради № 15 від 23.01.2024 року «Про вжиття заходів щодо реалізації політики відкритих даних у виконавчому комітеті Червоноградської міської ради»
|
|
На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI, статті 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 289/97-ВР, пункту 24 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.2025 № 1151 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 і від 30 листопада 2016 р. № 867», рішення виконавчого комітету Червоноградської міської ради від 23.01.2024 № 15 «Про вжиття заходів щодо реалізації політики відкритих даних у виконавчому комітеті Червоноградської міської ради», з метою вжиття заходів щодо реалізації політики відкритих даних у виконавчому комітеті Шептицької міської ради, виконавчий комітет Шептицької міської ради
ВИРІШИВ:
- Затвердити Перелік відповідальних осіб виконавчого комітету Червоноградської міської ради за оприлюднення наборів даних у формі відкритих даних, що додається.
- Затвердити Загальні вимоги до наборів даних виконавчого комітету Червоноградської міської ради за оприлюднення наборів даних у формі відкритих даних, що додаються.
- Відділу цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості постійно забезпечувати координаційні заходи щодо реалізації політики відкритих даних
- П.3 та п.4 рішення виконавчого комітету Червоноградської міської ради № 15 від 23.01.2024 року «Про вжиття заходів щодо реалізації політики відкритих даних у виконавчому комітеті Червоноградської міської ради» вважати такими, що втратили чинність.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тирка Т.В.
Міський голова |
|
Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ
|
|
|
|
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради Тарас ТИРКО
Керуючий справами
виконавчого комітету Георгій ТИМЧИШИН
Начальник юридичного відділу Тетяна ЛІНИНСЬКА
Начальник відділу цифрової трансформації,
інформаційної політики та прозорості Наталія Глаговська
Головний спеціаліст з повноваженнями
уповноваженої особи з питань
запобігання та виявлення корупції Володимир ВОЙТЮК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету
Шептицької міської ради
від __________ № ____
ПЕРЕЛІК
відповідальних осіб виконавчого комітету Шептицької міської ради
за оприлюднення наборів даних у формі відкритих даних
Код |
Назва набору даних |
Структурний підрозділ |
Відповідальна особа
|
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження |
Загальний відділ |
Начальник відділу |
2. |
Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації |
Організаційний відділ |
Начальник відділу |
3. |
Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації |
Загальний відділ |
Начальник відділу
|
4. |
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію |
Загальний відділ |
Начальник відділу |
5. |
Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації |
Відділ цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості |
Головний спеціаліст відділу |
6. |
Адміністративні дані в значенні Закону України “Про офіційну статистику”, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації |
Загальний відділ |
Начальник відділу |
7. |
Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийнятих розпорядником інформації, проекти рішень, що підлягають обговоренню, а також документ розпорядника інформації про визначення особи (осіб) відповідальних за оприлюднення відкритих даних
|
Загальний відділ |
Начальник відділу |
1 |
2 |
3 |
4 |
8. |
Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про джерело їх оприлюднення |
Відділ економіки |
Начальник відділу |
9. |
План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів, дати їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на джерело оприлюднення |
Відділ економіки |
Начальник відділу |
10. |
Інформація про нормативно-правові засади діяльності розпорядника інформації |
Юридичний відділ, Загальний відділ |
Начальник відділу Начальник відділу
|
11. |
Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки |
Управління ЖКГ Відділ економіки, Відділ охорони здоров’я |
Начальник управління, Начальники відділів |
12. |
Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств державного та комунального сектору економіки |
Управління ЖКГ Відділ економіки, Відділ охорони здоров’я |
Начальник управління, Начальники відділів |
13. |
Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги |
Відділ фінансування та бухгалтерського обліку |
Головний бухгалтер |
14. |
Інформація із системи обліку публічної інформації |
Загальний відділ |
Начальник відділу |
15. |
Результати інформаційного аудиту |
Відділ цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості |
Начальник відділу |
16. |
Перелік об’єктів комунальної власності |
Управління ЖКГ Відділ земельних відносин, Відділ освіти, Бухгалтерія |
Начальник управління Начальники відділів
Гол. бухгалтер |
17. |
Перелік титулів на проведення будівництва - нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, а також поточного ремонту та благоустрою |
Відділ капітального будівництва та інвестицій, Відділ освіти, Відділ культури
|
Начальники відділів |
1 |
2 |
3 |
4 |
18. |
Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер телефону розміщувача реклами, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності) |
Управління містобудування та архітектури |
Начальник управління |
19. |
Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті |
Відділ капітального будівництва та інвестицій |
Начальник відділу |
20. |
Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо) |
Відділ економіки |
Начальник відділу |
21. |
Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість та вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків |
Відділ економіки |
Начальник відділу |
22. |
Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту |
Відмінено згідно Закону України № 132-IX від 20.09.2019 року |
|
23. |
Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість) |
Відділ економіки |
Начальник відділу |
24. |
Дані про місце розміщення зупинок міського електричного та автомобільного транспорту |
Управління містобудування та архітектури |
Начальник управління |
25. |
Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них |
Відділ охорони здоров’я |
Начальник відділу |
26. |
Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування |
Загальний відділ |
Начальник відділу
|
27. |
Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактну інформацію та графік прийому |
Загальний відділ |
Начальник відділу |
28. |
Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень |
Управління ЖКГ
|
Начальник управління |
29. |
Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Управління містобудування та архітектури |
Начальник управління |
30. |
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо |
Загальний відділ, Управління ЖКГ
|
Начальник відділу, Начальник управління |
31. |
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду
|
Загальний відділ |
Начальник відділу |
1 |
2 |
3 |
4 |
32. |
Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів |
Фінансове управління |
Начальник управління |
33. |
Дані про паркування, у тому числі розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування |
Відділ економіки |
Начальник відділу |
34. |
Адресний реєстр |
Управління містобудування та архітектури |
Начальник управління |
35. |
Дані про надані адміністративні послуги |
Центр надання адміністратив-них послуг |
Начальник ЦНАП |
36. |
Дані про видані будівельні паспорти |
Управління містобудування та архітектури
|
Начальник управління |
37. |
Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я |
Відділ охорони здоров’я |
Начальник відділу |
38. |
Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт |
Управління ЖКГ
|
Начальник управління
|
39. |
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади |
Відділ освіти |
Начальник відділу |
40. |
Території обслуговування комунальних закладів загальної середньої освіти |
Відділ освіти |
Начальник відділу |
41. |
Території обслуговування комунальних закладів дошкільної освіти |
Відділ освіти |
Начальник відділу |
42. |
Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані |
Управління містобудування та архітектури |
Начальник управління |
43. |
Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою |
Управління ЖКГ
|
Начальник управління |
44. |
Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) |
Управління ЖКГ
|
Начальник управління |
45.
|
Дані про споживання комунальних послуг (електроенергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, рідке паливо холодна та гаряча вода із зазначенням частки відновлюваних джерел енергії) комунальними підприємствами, установами та організаціями |
Управління ЖКГ
|
Начальник управління |
46. |
Надходження і використання благодійної допомоги |
Відділ фінансування та бухгалтерського обліку |
Головний бухгалтер |
47. |
Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів
|
Відділ економіки |
Начальник відділу |
1 |
2 |
3 |
4 |
48. |
Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встановленого пунктом 6 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна” |
Відділ економіки |
Начальник відділу |
49. |
Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”) |
Відділ економіки |
Начальник відділу |
50. |
Схеми планування території областей, схеми планування території районів, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проекти |
Управління містобудування та архітектури |
Начальник управління |
51. |
Дані про місцезнаходження міського електричного та пасажирського автомобільного транспорту в режимі реального часу, у тому числі короткострокові зміни в русі транспорту та час прибуття транспорту на зупинки в режимі реального часу |
Відділ економіки |
Начальник відділу |
52. |
Дані про розміщення громадських вбиралень комунальної власності |
Управління ЖКГ
|
Начальник управління |
53. |
Перелік перевізників, що надають транспортні послуги з перевезення пасажирів міським електричним та автомобільним транспортом, у тому числі маршрути перевезень |
Відділ економіки |
Начальник відділу |
54. |
Розклад руху міського електричного та автомобільного транспорту |
Відділ економіки |
Начальник відділу |
55. |
Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування |
Відділ земельних відносин |
Начальник відділу |
56. |
Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності |
Відділ земельних відносин |
Начальник відділу |
57. |
Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення |
Управління ЖКГ
|
Начальник управління |
58. |
Реєстр будівельної діяльності |
Управління містобудування та архітектури |
Начальник управління |
59. |
Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування |
Управління ЖКГ
|
Начальник управління |
60. |
Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм
|
Фінансове управління |
Начальник управління |
1 |
2 |
3 |
4 |
61. |
Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами |
Відділ земельних відносин |
Начальник відділу |
62. |
Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності |
Управління містобудування та архітектури |
Начальник управління |
63. |
Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини |
Управління ЖКГ
|
Начальник управління |
64. |
Дані про місцезнаходження комунальних об’єктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень |
Управління ЖКГ
|
Начальник управління |
65. |
Дані про вилов, стерилізацію та ідентифікацію безпритульних тварин |
Управління ЖКГ
|
Начальник управління |
66. |
Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності |
Управління ЖКГ
|
Начальник управління |
67. |
Дані про накладені штрафи за порушення правил паркування транспортних засобів
|
Відділ з інспекції паркування |
Начальник відділу |
1 |
2 |
3 |
4 |
68. |
Дані про місцезнаходження зон для вигулу домашніх тварин |
Управління ЖКГ
|
Начальник управління |
69. |
Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності |
Управління ЖКГ
|
Начальник управління |
70. |
Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності |
Відділ з питань НС, оборонної та мобілізаційної роботи |
Начальник відділу |
71. |
Дані про місцезнаходження зарядних станцій для електричного транспорту |
Управління містобудування та архітектури |
Начальник управління |
72. |
Дані про експлуатаційні характеристики будівель комунальних підприємств, установ (закладів) та організацій, в яких впроваджено системи енергетичного менеджменту
|
Управління ЖКГ
|
Начальник управління |
73. |
Інформація про укладені договори про надання послуг з управління побутовими відходами |
Управління ЖКГ
|
Начальник управління |
74. |
Перелік книг обліку реєстрації поховань |
Управління ЖКГ, Старости
|
Начальник управління |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету
Шептицької міської ради
від ___________№ ___
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ
до наборів даних виконавчого комітету Шептицької міської ради, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних
Код |
Найменування набору даних |
Частота оновлення даних |
Термін оновлення даних |
Формати даних |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження |
щороку |
10 січня |
CSV |
2. |
Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації |
щопівроку |
10 січня 10 червня |
CSV |
3. |
Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації |
щороку |
10 січня |
CSV |
4. |
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію |
щомісяця |
до 2 числа |
CSV |
5. |
Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації |
щороку |
10 січня |
CSV |
6. |
Адміністративні дані в значенні Закону України “Про офіційну статистику”, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації |
щопівроку |
10 січня 10 червня |
CSV |
7. |
Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийнятих розпорядником інформації, проекти рішень, що підлягають обговоренню, а також документ розпорядника інформації про визначення особи (осіб) відповідальних за оприлюднення відкритих даних |
щомісяця |
до 20 числа |
CSV |
8. |
Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про джерело їх оприлюднення
|
щокварталу |
25 лютого 25 травня 25 серпня 25 листопада |
CSV |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9. |
План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів, дати їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на джерело оприлюднення |
щороку |
10 січня |
CSV |
10. |
Інформація про нормативно-правові засади діяльності розпорядника інформації |
щороку |
10 січня |
CSV |
11. |
Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки |
щокварталу |
25 лютого 25 травня 25 серпня 25 листопада |
XML |
12. |
Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств державного та комунального сектору економіки |
щороку |
25 лютого
|
CSV, XML |
13. |
Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги |
щороку |
10 січня |
CSV |
14. |
Інформація із системи обліку публічної інформації |
щороку |
10 січня |
CSV |
15. |
Результати інформаційного аудиту |
1 раз на 2 роки |
25 лютого |
CSV |
16. |
Перелік об’єктів комунальної власності |
щороку |
15 лютого |
CSV |
17. |
Перелік титулів на проведення будівництва - нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, а також поточного ремонту та благоустрою |
щокварталу |
15 січня 15 квітня 15 липня 15 жовтня |
CSV |
18. |
Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер телефону розміщувача реклами, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності) |
щокварталу |
20 січня 20 квітня 20 липня 20 жовтня |
CSV, JSON |
19. |
Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті |
щокварталу |
15 січня 15 квітня 15 липня 15 жовтня |
CSV, JSON |
20. |
Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо) |
щопівроку |
15 січня 15 липня |
CSV, JSON, GEOJSON |
21. |
Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість та вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків |
щороку |
10 січня |
CSV, JSON, GEOJSON |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
22. |
Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту |
Відмінено згідно Закону України № 132-IX від 20.09.2019 року |
||
23. |
Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість) |
щороку |
20 січня |
CSV |
24. |
Дані про місце розміщення зупинок міського електричного та автомобільного транспорту |
щороку |
10 січня |
CSV |
25. |
Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них |
щомісяця |
до 20 числа |
CSV |
26. |
Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування |
щомісяця |
до 30 числа |
JSON |
27. |
Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактну інформацію та графік прийому |
щороку |
10 січня |
CSV |
28. |
Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень |
щороку |
15 січня |
CSV |
29. |
Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
щороку |
10 січня |
CSV |
30. |
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо |
щомісяця |
до 25 числа |
CSV |
31. |
Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду |
щокварталу |
20 січня 20 квітня 20 липня 20 жовтня |
CSV |
32. |
Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів |
щороку |
25 грудня
|
CSV |
33. |
Дані про паркування, у тому числі розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування |
щороку |
10 січня |
CSV, JSON, GEOJSON |
34. |
Адресний реєстр |
щокварталу |
25 січня 25 квітня 25 липня 25 жовтня |
CSV, JSON, GEOJSON |
35. |
Дані про надані адміністративні послуги |
щомісяця |
до 25 числа |
CSV |
36. |
Дані про видані будівельні паспорти |
щокварталу |
20 січня 20 квітня 20 липня 20 жовтня |
JSON, CSV |
37. |
Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я |
щороку |
25 лютого
|
CSV |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
38. |
Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт |
щороку |
10 січня |
CSV
|
39. |
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади |
щомісяця |
до 25 числа |
JSON, CSV |
40. |
Території обслуговування комунальних закладів загальної середньої освіти |
щороку |
15 вересня |
CSV |
41. |
Території обслуговування комунальних закладів дошкільної освіти |
щороку |
15 вересня |
CSV |
42. |
Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані |
щороку |
10 січня |
CSV, JSON, GEOJSON |
43. |
Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою |
щокварталу |
10 січня 10 квітня 10 липня 10 жовтня |
CSV |
44. |
Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) |
щороку |
10 січня
|
CSV |
45. |
Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, рідке паливо холодна та гаряча вода із зазначенням частки відновлюваних джерел енергії) комунальними підприємствами, установами та організаціями |
щокварталу |
15 січня 15 квітня 15 липня 15 жовтня |
CSV |
46. |
Надходження і використання благодійної допомоги |
щороку |
10 січня |
CSV |
47. |
Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів |
щокварталу |
25 січня 25 квітня 25 липня 25 жовтня |
CSV |
48. |
Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встанов-леного пунктом 6 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна” |
щокварталу |
25 січня 25 квітня 25 липня 25 жовтня |
CSV, JSON, GEOJSON |
49. |
Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”) |
щокварталу |
25 січня 25 квітня 25 липня 25 жовтня |
CSV, JSON, GEOJSON |
50. |
Схеми планування території областей, схеми планування території районів, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проекти (відповідно до повноважень) |
щокварталу |
15 січня 15 квітня 15 липня 15 жовтня |
CSV, JSON, GEOJSON |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
51. |
Дані про місцезнаходження міського електричного та пасажирського автомобіль-ного транспорту в режимі реального часу, у тому числі короткострокові зміни в русі транспорту та час прибуття транспорту на зупинки в режимі реального часу |
щоденно |
API |
GEOJSON |
52. |
Дані про розміщення громадських вбиралень комунальної власності |
щороку |
10 січня |
CSV |
53. |
Перелік перевізників, що надають транспортні послуги з перевезення пасажирів міським електричним та автомобільним транспортом, у тому числі маршрути перевезень |
щороку |
10 січня |
CSV |
54. |
Розклад руху міського електричного та автомобільного транспорту |
щороку |
20 січня |
CSV |
55. |
Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування |
щомісяця |
до 25 числа |
CSV, JSON, GEOJSON |
56. |
Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності |
щокварталу |
25 січня 25 квітня 25 липня 25 жовтня |
CSV, JSON, GEOJSON |
57. |
Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення |
щокварталу |
10 січня 10 квітня 10 липня 10 жовтня |
CSV |
58. |
Реєстр будівельної діяльності |
щокварталу |
15 січня 15 квітня 15 липня 15 жовтня |
CSV, JSON, GEOJSON |
59. |
Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування |
щороку |
15 січня |
CSV |
60. |
Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм |
щороку |
20 січня |
CSV |
61. |
Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами |
щомісяця |
до 25 числа |
CSV |
62. |
Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності
|
щокварталу |
20 січня 20 квітня 20 липня 20 жовтня |
CSV, JSON, GEOJSON |
63. |
Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини |
щороку |
10 січня |
CSV, JSON, GEOJSON |
64. |
Дані про місцезнаходження комунальних об’єктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень |
щороку |
10 січня |
CSV, JSON, GEOJSON |
65. |
Дані про вилов, стерилізацію та ідентифікацію безпритульних тварин
|
щороку |
10 січня |
CSV |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
66. |
Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності |
щороку |
10 січня |
CSV, JSON, GEOJSON |
67. |
Дані про накладені штрафи за порушення правил паркування транспортних засобів |
щороку |
10 січня |
CSV |
68. |
Дані про місцезнаходження зон для вигулу домашніх тварин |
щороку |
10 січня |
CSV, JSON, GEOJSON |
69. |
Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності |
щороку |
10 січня |
CSV, JSON, GEOJSON |
70. |
Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності |
щороку |
10 січня |
CSV, JSON, GEOJSON |
71. |
Дані про місцезнаходження зарядних станцій для електричного транспорту |
щороку |
10 січня |
CSV, JSON, GEOJSON |
72. |
Дані про експлуатаційні характеристики будівель комунальних підприємств, установ (закладів) та організацій, в яких впроваджено системи енергетичного менеджменту |
щороку |
10 січня |
CSV, JSON |
73. |
Інформація про укладені договори про надання послуг з управління побутовими відходами |
щороку |
10 січня |
CSV, JSON |
74. |
Перелік книг обліку реєстрації поховань |
щороку |
20 січня |
XLSX, CSV, JSON |
Галузь |
Приєднані файли: |
Про вжиття заходів щодо відкритих даних-2025.docx |