ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ШЕПТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Р І Ш Е Н Н Я

 

__________

м. Шептицький

____

 

 

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Червоноградської міської ради № 15 від 23.01.2024 року «Про вжиття заходів щодо реалізації політики відкритих даних у виконавчому комітеті Червоноградської міської ради»

 

 
 

 

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI, статті 40  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 289/97-ВР, пункту 24 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 10.09.2025 № 1151 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 і від 30 листопада 2016 р. № 867», рішення виконавчого комітету Червоноградської міської ради  від 23.01.2024 № 15 «Про вжиття заходів щодо реалізації політики відкритих даних у виконавчому комітеті Червоноградської міської  ради»,  з метою вжиття заходів щодо реалізації політики відкритих даних у виконавчому комітеті Шептицької міської ради, виконавчий комітет Шептицької міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

  1. Затвердити Перелік відповідальних осіб виконавчого комітету Червоноградської міської ради за оприлюднення наборів даних у формі відкритих даних, що додається.
  2. Затвердити Загальні вимоги до наборів даних виконавчого комітету Червоноградської міської ради за оприлюднення наборів даних у формі відкритих даних, що додаються.
  3. Відділу цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості постійно забезпечувати координаційні заходи щодо реалізації політики відкритих даних
  4. П.3 та п.4 рішення виконавчого комітету Червоноградської міської ради № 15 від 23.01.2024 року «Про вжиття заходів щодо реалізації політики відкритих даних у виконавчому комітеті Червоноградської міської ради» вважати такими, що втратили чинність.
  5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Тирка Т.В.

 

 

 

 

Міський голова 

 

Андрій ЗАЛІВСЬКИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заступник міського голови з питань

діяльності виконавчих органів ради                                        Тарас ТИРКО

 

 

Керуючий справами

виконавчого комітету                                                                  Георгій ТИМЧИШИН

 

 

Начальник юридичного відділу                                               Тетяна ЛІНИНСЬКА

 

 

Начальник відділу цифрової трансформації,

інформаційної політики та прозорості                                    Наталія Глаговська

 

 

Головний спеціаліст з повноваженнями

уповноваженої особи з питань

запобігання та виявлення корупції                                         Володимир ВОЙТЮК

 

                                                                                 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету 

Шептицької міської ради

                                                                                                від __________ ____

 

ПЕРЕЛІК

відповідальних осіб виконавчого комітету Шептицької міської ради

за оприлюднення  наборів даних у формі відкритих даних

Код

Назва набору даних

Структурний підрозділ

Відповідальна особа

 

1

2

3

4

1.                   

Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження

Загальний відділ

Начальник відділу

2.                   

Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації

Організаційний відділ

Начальник відділу

3.                   

Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації

Загальний відділ

Начальник відділу

 

4.                   

Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію

Загальний відділ

Начальник відділу

5.                   

Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації

Відділ цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості

Головний спеціаліст

відділу

6.                   

Адміністративні дані в значенні Закону України “Про офіційну статистику”, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації

Загальний відділ

Начальник відділу

7.                   

Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийнятих розпорядником інформації, проекти рішень, що підлягають обговоренню, а також документ розпорядника інформації про визначення особи (осіб) відповідальних за оприлюднення відкритих даних

 

Загальний відділ

Начальник відділу

1

2

3

4

8.                   

Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про джерело їх оприлюднення

Відділ економіки

Начальник відділу

9.                   

План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів, дати їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на джерело оприлюднення

Відділ економіки

Начальник відділу

10.               

Інформація про нормативно-правові засади діяльності розпорядника інформації

Юридичний відділ,

Загальний відділ

Начальник відділу Начальник відділу

 

11.               

Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки

Управління ЖКГ

Відділ економіки,

Відділ охорони

здоров’я

Начальник управління,

Начальники відділів

12.               

Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств державного та комунального сектору економіки

Управління ЖКГ

Відділ економіки,

Відділ охорони

здоров’я

Начальник управління,

Начальники відділів

13.               

Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги

Відділ фінансування  та  бухгалтерського обліку

Головний бухгалтер

14.               

Інформація із системи обліку публічної інформації

Загальний відділ

Начальник відділу

15.               

Результати інформаційного аудиту

Відділ цифрової трансформації, інформаційної політики та прозорості

Начальник відділу

16.               

Перелік об’єктів комунальної власності

Управління ЖКГ

Відділ земельних відносин,

Відділ освіти,

Бухгалтерія

Начальник управління

Начальники відділів

 

Гол. бухгалтер

17.               

Перелік титулів на проведення будівництва - нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, а також поточного ремонту та благоустрою

Відділ капітального будівництва та інвестицій,

Відділ освіти,

Відділ культури

 

Начальники відділів

1

2

3

4

18.               

Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер телефону розміщувача реклами, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності)

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

19.               

Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті

Відділ капітального будівництва та інвестицій

Начальник відділу

20.               

Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо)

Відділ економіки

Начальник відділу

21.               

Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість та вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків

Відділ економіки

Начальник відділу

22.               

Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту

Відмінено згідно Закону України № 132-IX від 20.09.2019 року

23.               

Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість)

Відділ економіки

Начальник відділу

24.               

Дані про місце розміщення зупинок міського електричного та автомобільного транспорту

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

25.               

Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них

Відділ охорони здоров’я

Начальник відділу

26.               

Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування

Загальний відділ

Начальник відділу

 

27.               

Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактну інформацію та графік прийому

Загальний відділ

Начальник відділу

28.               

Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

29.               

Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

30.               

Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо

Загальний відділ,

Управління ЖКГ

 

Начальник відділу,

Начальник управління

31.               

Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду

 

Загальний відділ

Начальник відділу

1

2

3

4

32.               

Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів

Фінансове управління

Начальник управління

33.               

Дані про паркування, у тому числі розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування

Відділ економіки

Начальник відділу

34.               

Адресний реєстр

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

35.               

Дані про надані адміністративні послуги

Центр надання адміністратив-них послуг

Начальник ЦНАП

36.               

Дані про видані будівельні паспорти

Управління містобудування та архітектури

 

Начальник управління

37.               

Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я

Відділ охорони здоров’я

Начальник відділу

38.               

Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

 

 

39.               

Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади

Відділ освіти

Начальник відділу

40.               

Території обслуговування комунальних закладів загальної середньої освіти

Відділ освіти

Начальник відділу

41.               

Території обслуговування комунальних закладів дошкільної освіти

Відділ освіти

Начальник відділу

42.               

Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

43.               

Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

44.               

Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

45.               

 

 

Дані про споживання комунальних послуг (електроенергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, рідке паливо холодна та гаряча вода із зазначенням частки відновлюваних джерел енергії) комунальними підприємствами, установами та організаціями

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

46.               

Надходження і використання благодійної допомоги

Відділ фінансування  та  бухгалтерського обліку

Головний бухгалтер

47.               

Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів

 

 

 

 

Відділ економіки

Начальник відділу

1

2

3

4

48.               

Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встановленого пунктом 6 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”

Відділ економіки

Начальник відділу

49.               

Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

Відділ економіки

Начальник відділу

50.               

Схеми планування території областей, схеми планування території районів, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проекти

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

51.               

Дані про місцезнаходження міського електричного та пасажирського автомобільного транспорту в режимі реального часу, у тому числі короткострокові зміни в русі транспорту та час прибуття транспорту на зупинки в режимі реального часу

Відділ економіки

Начальник відділу

52.               

Дані про розміщення громадських вбиралень комунальної власності

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

53.               

Перелік перевізників, що надають транспортні послуги з перевезення пасажирів міським електричним та автомобільним транспортом, у тому числі маршрути перевезень

Відділ економіки

Начальник відділу

54.               

Розклад руху міського електричного та автомобільного транспорту

Відділ економіки

Начальник відділу

55.               

Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування

Відділ земельних відносин

Начальник відділу

56.               

Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності

Відділ земельних відносин

Начальник відділу

57.               

Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

58.               

Реєстр будівельної діяльності

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

59.               

Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

60.               

Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм

 

Фінансове управління

Начальник управління

1

2

3

4

61.               

Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами

Відділ земельних відносин

Начальник відділу

62.               

Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

63.               

Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

64.               

Дані про місцезнаходження комунальних об’єктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

65.               

Дані про вилов, стерилізацію та ідентифікацію безпритульних тварин

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

66.               

Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

67.               

Дані про накладені штрафи за порушення правил паркування транспортних засобів

 

Відділ з інспекції паркування

Начальник відділу

1

2

3

4

68.               

Дані про місцезнаходження зон для вигулу домашніх тварин

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

69.               

Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

70.               

Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності

Відділ з питань НС, оборонної та мобілізаційної роботи

Начальник відділу

71.               

Дані про місцезнаходження зарядних станцій для електричного транспорту

Управління містобудування та архітектури

Начальник управління

72.               

Дані про експлуатаційні характеристики будівель комунальних підприємств, установ (закладів) та організацій, в яких впроваджено системи енергетичного менеджменту

 

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

73.               

Інформація про укладені договори про надання послуг з управління побутовими відходами

Управління ЖКГ

 

Начальник управління

74.               

Перелік книг обліку реєстрації поховань

Управління ЖКГ,

Старости

 

Начальник управління

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення виконавчого комітету 

                                                                                              Шептицької міської ради

                                                                                                від ______________

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

до наборів даних виконавчого комітету Шептицької міської ради, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних

Код

Найменування набору даних

Частота оновлення

даних

Термін оновлення даних

Формати даних

1

2

3

4

5

1.                   

Довідник підприємств, установ, організацій та територіальних органів розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, номерів телефонів, місцезнаходження

щороку

10 січня

CSV

2.                   

Інформація про структуру (організаційну структуру) розпорядника інформації

щопівроку

10 січня

10 червня

CSV

3.                   

Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації

щороку

10 січня

CSV

4.                   

Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію

щомісяця

до 2 числа

CSV

5.                   

Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації

щороку

10 січня

CSV

6.                   

Адміністративні дані в значенні Закону України “Про офіційну статистику”, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації

щопівроку

10 січня

10 червня

CSV

7.                   

Переліки нормативно-правових актів, актів індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийнятих розпорядником інформації, проекти рішень, що підлягають обговоренню, а також документ розпорядника інформації про визначення особи (осіб) відповідальних за оприлюднення відкритих даних

щомісяця

до 20 числа

CSV

8.                   

Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про джерело їх оприлюднення

 

щокварталу

25 лютого

25 травня

25 серпня

25 листопада

CSV

1

2

3

4

5

9.                   

План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів, дати їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на джерело оприлюднення

щороку

10 січня

CSV

10.               

Інформація про нормативно-правові засади діяльності розпорядника інформації

щороку

10 січня

CSV

11.               

Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного та комунального сектору економіки

щокварталу

25 лютого

25 травня

25 серпня

25 листопада

XML

12.               

Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів підприємств державного та комунального сектору економіки

щороку

 25 лютого

 

CSV, XML

13.               

Інформація про отримане майно (обладнання, програмне забезпечення) у рамках міжнародної технічної допомоги

щороку

10 січня

CSV

14.               

Інформація із системи обліку публічної інформації

щороку

10 січня

CSV

15.               

Результати інформаційного аудиту

1 раз на 2 роки

25 лютого

CSV

16.               

Перелік об’єктів комунальної власності

щороку

15 лютого

CSV

17.               

Перелік титулів на проведення будівництва - нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, а також поточного ремонту та благоустрою

щокварталу

15 січня

15 квітня

15 липня

15 жовтня

CSV

18.               

Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер телефону розміщувача реклами, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності)

щокварталу

20 січня

20 квітня

20 липня

20 жовтня

CSV, JSON

19.               

Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті

щокварталу

15 січня

15 квітня

15 липня

15 жовтня

CSV, JSON

20.               

Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо)

щопівроку

15 січня

15 липня

CSV, JSON, GEOJSON

21.               

Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість та вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків

щороку

10 січня

CSV, JSON, GEOJSON

1

2

3

4

5

22.               

Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту

Відмінено згідно Закону України № 132-IX від 20.09.2019 року

23.               

Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість)

щороку

20 січня

CSV

24.               

Дані про місце розміщення зупинок міського електричного та автомобільного транспорту

щороку

10 січня

CSV

25.               

Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них

щомісяця

до 20 числа

CSV

26.               

Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування

щомісяця

до 30 числа

JSON

27.               

Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактну інформацію та графік прийому

щороку

10 січня

CSV

28.               

Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень

щороку

15 січня

CSV

29.               

Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

щороку

10 січня

CSV

30.               

Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо

щомісяця

до 25 числа

CSV

31.               

Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду

щокварталу

20 січня

20 квітня

20 липня

20 жовтня

CSV

32.               

Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів

щороку

25 грудня

 

CSV

33.               

Дані про паркування, у тому числі розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування

щороку

10 січня

CSV, JSON, GEOJSON

34.               

Адресний реєстр

щокварталу

25 січня

25 квітня

25 липня

25 жовтня

CSV, JSON, GEOJSON

35.               

Дані про надані адміністративні послуги

щомісяця

до 25 числа

CSV

36.               

Дані про видані будівельні паспорти

щокварталу

20 січня

20 квітня

20 липня

20 жовтня

JSON, CSV

37.               

Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я

щороку

25 лютого

 

CSV

1

2

3

4

5

38.               

Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт

щороку

10 січня

CSV

 

 

39.               

Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади

щомісяця

до 25 числа

JSON, CSV

40.               

Території обслуговування комунальних закладів загальної середньої освіти

щороку

15 вересня

CSV

41.               

Території обслуговування комунальних закладів дошкільної освіти

щороку

15 вересня

CSV

42.               

Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані

щороку

10 січня

CSV, JSON, GEOJSON

43.               

Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

CSV

44.               

Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)

щороку

10 січня

 

CSV

45.               

Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, рідке паливо холодна та гаряча вода із зазначенням частки відновлюваних джерел енергії) комунальними підприємствами, установами та організаціями

щокварталу

15 січня

15 квітня

15 липня

15 жовтня

CSV

46.               

Надходження і використання благодійної допомоги

щороку

10 січня

CSV

47.               

Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів

щокварталу

25 січня

25 квітня

25 липня

25 жовтня

CSV

48.               

Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встанов-леного пунктом 6 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”

щокварталу

25 січня

25 квітня

25 липня

25 жовтня

CSV, JSON, GEOJSON

49.               

Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

щокварталу

25 січня

25 квітня

25 липня

25 жовтня

CSV, JSON, GEOJSON

50.               

Схеми планування території областей, схеми планування території районів, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проекти (відповідно до повноважень)

щокварталу

15 січня

15 квітня

15 липня

15 жовтня

CSV, JSON, GEOJSON

1

2

3

4

5

51.               

Дані про місцезнаходження міського електричного та пасажирського автомобіль-ного транспорту в режимі реального часу, у тому числі короткострокові зміни в русі транспорту та час прибуття транспорту на зупинки в режимі реального часу

щоденно

API

GEOJSON

52.               

Дані про розміщення громадських вбиралень комунальної власності

щороку

10 січня

CSV

53.               

Перелік перевізників, що надають транспортні послуги з перевезення пасажирів міським електричним та автомобільним транспортом, у тому числі маршрути перевезень

щороку

10 січня

CSV

54.               

Розклад руху міського електричного та автомобільного транспорту

щороку

20 січня

CSV

55.               

Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування

щомісяця

до 25 числа

CSV, JSON, GEOJSON

56.               

Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності

щокварталу

25 січня

25 квітня

25 липня

25 жовтня

CSV, JSON, GEOJSON

57.               

Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення

щокварталу

10 січня

10 квітня

10 липня

10 жовтня

CSV

58.               

Реєстр будівельної діяльності

щокварталу

15 січня

15 квітня

15 липня

15 жовтня

CSV, JSON, GEOJSON

59.               

Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування

щороку

15 січня

CSV

60.               

Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм

щороку

20 січня

CSV

61.               

Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами

щомісяця

до 25 числа

CSV

62.               

Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності

 

 

щокварталу

20 січня

20 квітня

20 липня

20 жовтня

CSV, JSON, GEOJSON

63.               

Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини

щороку

10 січня

CSV, JSON, GEOJSON

64.               

Дані про місцезнаходження комунальних об’єктів управління відходами, їх площі та обсяги надходжень

щороку

10 січня

CSV, JSON, GEOJSON

65.               

Дані про вилов, стерилізацію та ідентифікацію безпритульних тварин

 

щороку

10 січня

CSV

1

2

3

4

5

66.               

Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності

щороку

10 січня

CSV, JSON, GEOJSON

67.               

Дані про накладені штрафи за порушення правил паркування транспортних засобів

щороку

10 січня

CSV

68.               

Дані про місцезнаходження зон для вигулу домашніх тварин

щороку

10 січня

CSV, JSON, GEOJSON

69.               

Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності

щороку

10 січня

CSV, JSON, GEOJSON

70.               

Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності

щороку

10 січня

CSV, JSON, GEOJSON

71.               

Дані про місцезнаходження зарядних станцій для електричного транспорту

щороку

10 січня

CSV, JSON, GEOJSON

72.               

Дані про експлуатаційні характеристики будівель комунальних підприємств, установ (закладів) та організацій, в яких впроваджено системи енергетичного менеджменту

щороку

10 січня

CSV, JSON

73.               

Інформація про укладені договори про надання послуг з управління побутовими відходами

щороку

10 січня

CSV, JSON

74.               

Перелік книг обліку реєстрації поховань

щороку

20 січня

XLSX, CSV, JSON

 

 

 

Галузь
Приєднані файли:
Про вжиття заходів щодо відкритих даних-2025.docx
Поширити: